فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید محصولات نیوا از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی دیجی استایل

خرید محصولات نیوا و ۵ نکته که نمی‌دانید

خرید محصولات نیوا می‌تواند به شما این اطمینان را دهد که سراغ یک نام درست رفته‌اید و احتمالا در انتخاب خود اشتباهی نکرده‌اید، اما نیوآ انتخاب بسیاری از افراد مشهور و البته شنیده شده‌ترین نام در دنیای محصولات زیبایی و آرایشی است.

رازهایی که در مورد محصولات نیوا نمی‌دانید

با اینکه نام نیوا را در هر فروشگاه محصولات زیبایی و آرایشی شنده‌اید و خرید محصولات نیوا از آن پیشنهادهایی است که برای هر مشکل یا موقعیت پوستی به شما داده می‌شود، اما رمز و رازهایی در مورد این برند آرایشی وجود دارد که شاید از آن بی خبر باشید.

خرید کرم نیوا و نیوآ از فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

عمر ۱۰۰ ساله کرم نیوا

ساخت کرم نیوا ۱۰۰ سال پیش آغاز شد، زمانی که می‌توان گفت نقطه شروع و تولد یک موفقیت بزرگ در زمینه محصولات مراقبت از پوست و بهداشتی بود. محصولات نیوا حاصل تحقیقات هوشمندانه و خلاقیت ویژه ای بود که در سال ۱۸۹۰ از آزمایشگاه کوچکی بیرون آمد. اولین کرم نیوا کرمی با پایه آب و روغن بود و در واقع در سال ۱۹۱۱ با نام تجاری نیوا به تولید انبوه رسید.

مشاهده محصولات مراقب از پوست نیوا

مشاهده محصولات مراقب از پوست نیوا

خرید محصولات نیوا با کرم آغاز می‌شود

شاید شما هم بیش از هر یک از محصولات نیوا ، نام کرم نیوا به گوشتان خورده باشد و البته کرم نیوا را به عنوان مادر تمام کرم‌های دست و صورت می‌شناسند. کرم سفید رنگ و خالصی که نیوا تولید کرد در زبان لاتین به “برف” شناخته می‌شد و البته کلمه نیوا نیز به معنای سفید برفی است.

اولین کرم نیوا ترکیبی از آب، چندین نوع روغن و همچنین گلیسیرین، اسید سیتریک و کمی عصاره رز و یاس بود و نکته جالب‌تر این است که در فرمول کرم نیوا از صد سال پیش تا کنون چندان تغییری به وجود نیامده است با این حال هنوز هم یکی از پرطرفدارترین کرم‌های دست و صورت و بدن به شمار می‌رود و البته به جز کاربردی که برای حفظ نرمی پوست دارد، آرایشگران کاربردهای دیگری نیز برای آن پیدا کرده اند. یکی از این کاربردها پاک کردن آرایش چشم است، اگر شیرپاک کن شما تمام شده است، می‌توانید از کمی کرم نیوا برای پاک کردن آرایش چشم خود استفاده کنید. همنین آرایشگران از ترکیب کرم نیوا با رژ کمی از شدت رنگ رژ لب کاهش می‌دهند و به این صورت آرایش را ملایم می‌کنند.

از طرف دیگر این کرم برای انواع پوست و استفاده روزمره مناسب است. همچنین این کرم را می‌توانید برای از بین بردن ترک پاشنه استفاده کنید و در عین حال آن را به عنوان بالم لب نیز می‌توانید استفاده کنید.

مشاهده تمام نرم‌کننده‌های لب

مشاهده تمام نرم‌کننده‌های لب

کرم نیوا همگام با سلیقه جوانی

اگرچه ترکیبات کرم مشهور نیوا طی این سال‌ها تا حدود زیادی دست نخورده باقی مانده اما می‌توان گفت شکل ظاهری آن در سال‌های ۱۹۲۰ با تحولی اساسی روبه رو شد. وقتی نیوا فهمید آنچه تولید کرده است بیش از همه در بین جوانان طرفدار دارد، ظاهر اصلی نیوا جای خود را به شکل ساده و در عین حال متفاوت کنونی داد. در سال ۱۹۲۵ بود که نیوا کرم محبوب خودش را در ظرفی آبی روانه بازار کرده و همین باعث شد در سال‌های بعد با رنگ آبی و سفید شناخته شود.

شامپو نیوا و اسپری نیوا در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

خرید محصولات نیوا از بین متنو‌ع‌ترین انتخاب‌ها

در سال‌های ۱۹۳۰ شرکت نیوا چنان گسترش یافت که محصولات جدیدی از جمله خمیر ریش ، شامپو و محصولات زیبایی و مراقبت بدن نیز به تولیدات نیوا افزوده شود و البته نام نیوا به پرفروش‌ترین محصولات بهداشتی و آرایشی در جهان پیوند خورد و رنگ آبی و سفید آن در همه فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی و داروخانه‌ها دیده می‌شد. حالا آبی و سفید نیوا یکی از نشانه‌های اصلی محصولات این برند است.

مشاهده محصولات زیبایی و مراقب از بدن نیوا

مشاهده محصولات زیبایی و مراقب از بدن نیوا

 ۱۰۰ سال مراقبت از پوست برای یک عمر

طرفداران محصولات نیوا در تمام جهان در سال ۲۰۱۱ صد سالگی نیوا را در هامبورگ زادگاه آن جشن گرفتند و در آن زمان بسیاری از افراد تجربه‌های مراقبت از پوست و بهداشتی خود را با ۵۰۰ محصول متنوع نیوا آغاز کرده و ادامه داده بودند.

اگر شما هم از طرفداران محصولات Nivea هستید یا به دنبال محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست با کیفیت و متنوع هستید می‌توانید به کلکسیون محصولات نیوا در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سری بزنید و انتخاب و خرید محصولات نیوا را از بین متنوع‌ترین محصولات از کرم و شامپو نیوا گرفته تا ضد آفتاب و لوسیون بدن نیوا انجام دهید.

مشاهده تمام محصولات نیوا

مشاهده تمام محصولات نیوا

مشاهده تمام محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست

مشاهده تمام محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.