فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید اینترنتی لباس از فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی لباس یا فروشگاه فیزیکی ؟

فروشگاه اینترنتی لباس چه تفاوتی با یک فروشگاه فیزیکی یا ویترین حقیقی و لباس‌هایی که از نزدیک می‌توانیم ببنیم، دارد؟ خب جواب در عنوان این نوشته واضح است !

خرید از فروشگاه اینترنتی لباس یا همان خرید آنلاین لباس بدون هیچ جابه جایی درست از همان جایی که هستید با اتصال به اینترنت و چرخ زدن در بین محصولات مختلف می‌تواند، اتفاق بیافتد در حالیکه در یک فروشگاه لباس حقیقی می‌توانید، آنچه را لمس می‌کنید یا حتی می‌پوشید بخرید! اما کدام یک انتخاب بهتری می‌تواند باشد؟

انتخاب بین فروشگاه اینترنتی لباس و یک فروشگاه لباس حقیقی

فروش اینترنتی لباس از فروشگاه لباس اینترنتی دیجی کالا لباس

حقیقت این است که شباهت‌های زیادی بین یک فروشگاه لباس حقیقی و خرید اینترنتی لباس و البته از یک فروشگاه اینترنتی لباس وجود دارد، در واقع به عنوان یک مشتری چه در یک فروشگاه حقیقی بین ردیف‌ها لباس قدم بزنید یا در یک فروشگاه اینترنتی باشید، شاید متوجه نشوید اما اجناس به گونه‌ای چیده شده‌اند که همان جایی که باید درست مقابل دیدگان شما قرار بگیرند.

البته این قانون مدریت اجناس و محل قرار گیری آن‌ها تنها در یک فروشگاه لباس حرفه‌ای یا فروشگاه اینترنتی مدیریت شده مانند فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل اتفاق می‌افتد.

تفاوت در مورد یک فروشگاه فیزیکی لباس و جایی که شما از آن خرید اینترنتی لباس را انجام می‌دهید این است که در فروشگاه فیزیکی فروشنده ممکن است روی تجربه کارکنان و اینکه آن‌ها شما را می‌توانند به خوبی هدایت کنند، حساب کرده باشد، اما در یک فروشگاه اینترنتی لباس خبری از این فروشندگان و کارکنان نیست و بنابراین چیدمان اجناس باید به گونه‌ای باشد که بدون نیاز به هیچ راهنمایی شما به آنچه می‌خواهید برسید.

خرید اینترنتی لباس از فروشگاه لباس اینترنتی دیجی استایل

تفاوت پرداخت و قیمت کالا در یک فروشگاه اینترنتی لباس با فروشگاه حقیقی

خرید اینترنتی لباس این امکان را به مشتریان می‌دهد که بدانند برای چه کالایی دقیقا پول می‌پردازند، در واقع شما با خرید اینترنتی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر از کیفیت و نام و نشان کالایی که خریداری می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید.

مشتریان فروشگاه اینترنتی لباس بیش از همه چیز سراغ کالاهایی می‌روند که نام آن‌ها را شندیده‌اند، با آن آشنایی دارند و از کیفیت آن باخبرند، به عبارت دیگر شما احتمالا ترجیح می‌دهید که از نام‌هایی مانند adidas، مانگو، reebok، سلیو یا دیگر نام‌های شناخته شده خرید کنید، که از کیفیت آن‌ها باخبرید.

البته در یک فروشگاه اینترنتی لباس که کیفیت شناخته شده‌ای داشته باشد، می‎توانید از این هم مطمئن باشید که از نمایندگی خرید می‌کنید و کالا از کیفیت اصل و قیمت مناسبی برخوردار است و این مزیت مهمی نسبت به یک فروشگاه لباس فیزیکی است.

اما اگر می‌خواهید از نامی که تا به حال نشنیده‌اید و از کیفیت آن باخبر نیستید خرید کنید شاید بهتر باشد در یک فروشگا فیزیکی آن را از نزدیک ببینید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

مسئله اتلاف انرژی و خرد اینترنتی یا خرید از یک بوتیک

وقتی لباس می‌پوشید از خانه بیرون می‌آیید و وقت زیادی را در خیابان‌ها می‌گذارید تا به فروشگاهی که می‌خواهید برسید درواقع به محض رسیدن به فروشگاه شما پیش از آنکه خریدی داشته باشید هزینه زیادی را صرف کرده‌اید.

پس هنگام خرید احتمالا انتظار دارید درست همان چیزی را که قصد خریدش را داشتید، با کیفیت مناسب و البته قیمتی به صرفه متوانید بخرید، اما داستان این است که بیرون آمدن از یک بوتیک یا فروشگاه لباس فیزیکی یا حتی نمایندگی ، درست با همان چیزی که می‌خواهید معمولا هرگز اتفاق نمی‌افتد.

در ضمن این احتمال نیز وجود دارد که پس از گشتن در مغازه‌ها و پاساژها نتوانید آنچه را که می‌خواهید پیدا کرده و خریداری کنید. اما اگر وقت کافی برای این گشت و گذارها ندارید می‌توانید خرید اینترنتی لباس را تجربه کنید.

خرید اینترنتی لباس از یک فروشگاه اینترنتی مستلزم هیچ هزینه اضافه‌ای نیست، در عین حال شما می‌توانید با آرامش در بین انتخاب‌های متنوع گشت و گذار کنید و قیمت‌های متفاوت را ببینید و البته تخفیف‌های حقیقی داشته باشید و از پیشنهادهای متنوع یک فروشگاه اینترنتی لباس استفاده کنید.

خرید اینترنتی لباس از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

پس دادن و تعویض لباسی که دوستش ندارید

البته بهتر است فکر پس دادن یا عوض کردن کفش یا لباسی که از یک فروشگاه لباس یا نمایندگی فیزیکی خریده‌اید را از سرتان بیرون کنید، این کار در اکثر مواقع غیرممکن است اما مزیت فروشگاه اینترنتی لباس این است که شما می‌توانید در مدت زمان تعیین شده پس دهید یا عوض کنید.

این انتخاب به این دلیل گذاشته شده است که امکان خرید اشتباه و یا انتخاب سایز اشتباه برای کسانی که هنوز چندان در خرید اینترنتی حرفه‌ای نشده‌اند بیشتر است، اما به هر حال این برای شما مزیتی به حساب می‌آید که در یک فروشگاه لباس فیزیکی آن را نخواهید داشت.

امروزه در دنیای خرید و فروش اینترنتی تنوع محصولات حرف اول را می‌زند، از وسایل الکترونیکی گرفته تا لوازم منزل و زیورآلات را شما می‌توانید در یک فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

تجربه فروش اینترنتی در ایران با فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شروع شد، تجربه‌ای که بسیاری را با دنیای خرید اینترنتی آشنا و به آن علاقه‌مند کرد.

اما اگر برای خرید لباس نیز دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر می‌گردید، دیجی کالا لباس را با فروشگاه اینترنتی تخصصی دیجی استایل در زمینه مد در اختیار شما قرار می‌دهد.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یک فروشگاه کاملا تخصصی در زمینه مد و لباس است که نیازهای مختلف افراد در سنین متفاوت را در زمینه پوشاک و البته زیبایی و سلامت تامین می‌کند.

اگر می‌خواهید از کیفیت آنچه که خریداری می‌کنید اطمینان کامل داشته باشید، با قیمت مناسب و البته با تخفیف‌های ویژه خرید کنید یا از توضیحان کارشناسان این حوزه استفاده کنید، دیجی استایل همان فروشگاهی است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. parsa

    من ک خودم عاشق خرید فیزیکی هستم خیلی دوس دارم لباس های مختلفی رو پرو کنم ولی بازم ادم تو خرید فیزیکی راحت تره از نظر انتخاب سایز ولی لباس باید توی تن خوب باشه ممکنه طرح یا رنگ یه لباس مدنظر ما باشه ولی وقتی میپوشیمش میبینیم اصلا بهمون نمیاد پس از نظر من خرید فیزیکی بهتره ولی اینترنتی هم خوبه

  2. محمد رضا دارویی

    من در خرید لباس از اینترنت موفق تر بودم.خوبی هایی داره که مغازه های فیزیکی ندارند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.