فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
راهنمای مدل لباس دخترانه بچه گانه فروشگاه دیجی استایل

مدل لباس بچه‌ گانه دخترانه ۲۰۱۷

مدل لباس بچه‌ گانه دخترانه ۲۰۱۷ می‌خواهید؟ نگاهی بیندازید به طراحی‌های ۲۰۱۷ برند معروف دولچه اند گبانا ( Dolce & Gabbana ) برای خانم‌‌های آینده و فسقلی‌های امروز که همه نکات مهم مد امسال را رعایت کرده است. در انتخاب لباس دختر کوچولوها این نکته‌ها را رعایت کنید و از دیدن‌شان در لباس‌های به روز حظ ببرید!

مدل لباس بچه‌ گانه دخترانه ؛ ساقدوش‌های نقطه‌دار

دختر بچه‌ها عاشق این هستند که پیراهنی شبیه عروس‌ها به تن کنند، اما برای اینکه بتوان این لباس را همه جا پوشید و فقط منحصر به جشن‌های عروسی نشود،  برایشان پیراهنی تهیه کنید که نخی باشد اما چین‌ها و پلیسه‌هایش آن را شبیه لباس عروس کند. طرح پارچه را هم اگر خال‌خالی و نقطه‌دار انتخاب کنید که چه بهتر. موقعی که پای مهمانی رسمی وسط آمد از اکسسوری‌هایی مثل کمربند، تل یا حتی تاج سر برای رسمی کردن لباس استفاده کنید. رنگ اکسسوری‌ها را بر اساس رنگ پیراهن انتخاب کنید.

مدل لباس بچه گانه دخترانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

هم سیاه، هم سفید

استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید ظاهر دختران شرقی را زیبا می‌کند چون به رنگ پوستشان می‌آید. از این ایده که امسال برای بزرگسالان هم مطرح شده در مراسم نیمه رسمی و رسمی استفاده کنید. از آنجایی که در کمد اغلب خانم‌ها هم لباس‌های سیاه و سفید پیدا می‌شود، می‎‌توانید لباس‌هایتان را با دخترتان ست کنید و در مهمانی‌ها بدرخشید.

مشاهده جدیدترین مدل‌های لباس دخترانه

مشاهده جدیدترین مدل‌های لباس دخترانه

مدل لباس دخترانه سال 2017 دیجی استایل

مستقیم از هاوایی

به نوع ترکیب رنگ و طراحی لباس‌هایی که در این تصویر می‌بینید، بوهمین (Bohemian)  گفته می‌شود. رنگ این لباس‌ها معمولا تند است و طرح‌هایی شلوغ و نامنظم دارند. در مورد لباس دختر بچه‌ها می‌توانید به این مدل هم فکر کنید. به خصوص برای تابستان ۲۰۱۷ که رنگ‌های تند و شاد برای خودشان جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کنند.

لباس طرح دار برای دختر بچه ها

ملوان‌های زبل

پیشنهاد امسال دولچه استفاده از تم ملوانی در مدل لباس بچه گانه دخترانه است. سه رنگ سفید، سرمه‌ای و قرمز برای درست کردن این ست لازم هستند. ترکیب این رنگ‌ها به بچه‌ها هیجان یک سفر دریایی را منتقل می‌کند.

لباس ملوانی دختر بچه دیجی استایل

بچه‌های راه راه

در انتخاب لباس دخترانه بچگانه طرح‌ها و خطوط را با هم ترکیب کنید. برای مثال می‌توانید دامن با طرح میوه یا هر چیز دیگری را کنار پیراهن دخترانه بچگانه با خطوط راه‌راه بنشانید.

لباس مجلسی بچه گانه دخترانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

الهام از گل رز

صورتی و سرخابی را به کمد لباس دختر بچه‌ها اضافه کنید که امسال، سال رزهای سرخ و صورتی است. برای به روز کردن مدل لباس بچه گانه دخترانه می‌توانید به ساده‌ترین پیراهن صورتی‌شان چند گل رز پارچه‌ای بدوزید یا با سنجاق نصب کنید. استفاده از زیورآلات سرخابی و صورتی استایل بچه‌ها را کامل می‌کند و از آن‌ها خانم‌های تمام عیار می‌سازد.

مشاهده جدیدترین مدل‌های اکسسوری دخترانه

مشاهده جدیدترین مدل‌های اکسسوری دخترانه

مدل لباس بچه گانه دخترانه 2017

تو در میان گل‌ها

پیراهن‌های خوش آب و رنگ گل‌دار و چین چین را به تن گل زندگی‌تان بپوشانید. از آنجایی که بیشتر بچه‌ها جثه‌های کوچکی دارند استفاده از گل‌های بزرگ در لباسشان ایرادی ندارد و به زیبایی‌شان کمک می‌کند. اما اگر قرار شد خودتان و دخترتان لباس‌های گل‌دار بپوشید و با هم ست کنید به سایزتان دقت داشته باشید. اگر اضافه وزن دارید می‌توانید از پیراهن‌هایی با گل‌های کوچکتر و تناژ تیره‌تر رنگ‌ها استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی بچه گانه دیجی استایل

مشاهده جدیدترین مدل‌های کفش دخترانه

مشاهده جدیدترین مدل‌های کفش دخترانه

دلبری با میوه‌ها

یکی دیگر از چیزهایی که می‌توانید در مورد مدل لباس بچه‌ گانه دخترانه رعایت کنید انتخاب لباس‌هایی با طرح‌های رنگارنگ و بزرگ است. دولچه اند گبانا این کار را با انتخاب لباس‌های میوه‌ای انجام داده است، اما شما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و ببینید دخترتان به چیزی خیلی علاقه دارد و لباسی با همان تم ( Theme ) یا موضوع برایش انتخاب کنید.

خرید اینترنتی لباس‌ بچه‌ گانه دخترانه از دیجی استایل

برای خرید آنلاین لباس بچه از فروشگاه دیجی استایل دیدن کنید.

دیدگاه کاربران ۳ دیدگاه

  1. آرش قربانزاده

    با سلام و احترام
    سپاس از مطلبتون . در مورد کالکشن لباس دولچه اند گابانا باید عرض کنم که این برند از حدود سال ۲۰۱۳ تا دوروز پیش که کالکشن پاییز و زمستان ۲۰۱۷-۲۰۱۸خود را در میلان به نمایش در آورد نگاه و الهامی داشته است از ایتالیای بعداز جنگ جهانی دوم که صنعت در این کشور زیاد رونق نداشت و در عوض صنایع دستی و کشاورزی در حال رشد بود و بیشتر امور مردم از این طریق سپری می شد و این دو طراح با الهام از صنایع دستی و محصولات کشاورزی و استفاده از آنها در طراحی پارچه ها و لباسها مروری تاریخی به آن دوران سخت داشته اند و با دقت در پارچه ها و اکسسوری ها کاملا به این موضوع می توان پی برد و (سیسل در ایتالیای یکی از منابع اصلی الهام آنها بوده است) همچنین در بخشی از کالکشنهای خود از سلطنت و ادیان ایتالیا نیز الهام گرفته است و در مجموع کالکشن های بهم پیوسته ای با عنوان love is italy , DG family را به نمایش در آورده است و کالکشن کودکان نیز در راستای همین موضوع طراحی و ارائه شده است و همچنان نیز ادامه خواهد داشت و شعار حمایت از تولید ایتالیایی و خانواده ایتالیایی در کالکشنهای سالهای اخیر این برند کاملا واضح است که کاملترین آن دوشب پیش به نمایش در آمد. با احترام و تشکر

  2. محمد

    هیچکدوم از این لباسهایی که نمایش دادین در سایت برای فروش وجود نداره. موجود بفرمایید

    1. نسیم چراغلو

      این عکسها تزئینی است در آخر مطلب لینک لباس های بچگانه دخترانه موجود در سایت را ملاحظه بفرمایید

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.