فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
هدیه روز مادر

۱۵ ایده‌ی عالی برای خرید بهترین هدیه روز مادر و روز زن

تهیه‌ی هدیه روز مادر و روز زن برای بسیاری از ما یک چالش بزرگ است. می‌خواهیم برای یکی از عزیزترین و مهم‌ترین آدم‌های زندگی‌مان چیزی خریداری کنیم که نشانه‌ی علاقه‌ و عشقمان به او باشد و درعین‌حال باید هوای کیف پولمان را هم داشته باشیم!

برای اینکه بتوانیم بهترین هدیه روز مادر را برای او تهیه کنیم، بهتر است ابتدا به روحیه و سلیقه‌ی او نگاهی بی‌اندازیم. این کار کمک می‌کند تا هدیه بهتری برای او تهیه کنیم که هم برایش جذاب باشد و هم کاربردی. بنابراین، در این مطلب از مجله‌ی دیجی‌استایل فهرستی از بهترین کادوهای روز مادر را تهیه کردیم تا شما انتخابی مناسب سلیقه و روحیات او و بودجه‌ی خودتان برای این روز خاص، پیش رو داشته باشید.

روز مادر سال ۱۴۰۰ کی است؟

روز مادر

اول از همه باید بدانیم که اصلا روز مادر سال ۱۴۰۰ کی است! این روز در تقویم ما مصادف با تولید فاطمه زهرا (س) است و از آنجا که براساس تقویم قمری تعیین می‌شود، در تقویم شمسی روز ثابتی ندارد. امسال این روز با ۳ بهمن ۱۴۰۰ مقارن شده است. پس اگر هنوز برای کادو روز زن یا هدیه روز مادر کار خاصی انجام نداده‌اید، خبر خوب این است که هنوز چند روز فرصت دارید!

اما چه هدیه‌ای می‌تواند برای بهترین مادر یا همسر دنیا مناسب باشد؟

هدیه روز مادر چی بخریم؟

اول از همه اجازه بدهید این موضوع را به شما یادآوری کنیم که هرکسی سلیقه و علایق خاص خودش را دارد؛ پس اول به این فکر کنید که مادر یا همسر شما چه روحیاتی دارد و به چه زمینه‌هایی علاقه‌مند است؛ به کتاب و محصولات فرهنگی علاقه‌مند است یا لوازم‌آرایشی و لباس را ترجیح می‌دهد؟ عاشق کفش رسمی است یا ورزش را دوست دارد؟ شاید هم همه‌ی این‌ها!

۱. انواع کیف، بهترین هدیه برای مادران پرمشغله!

کیف، هدیه روز مادر

مادران شاغل و زنانی که بیشتر وقت خود را بیرون از خانه می‌گذرانند، احتمالا وسایل زیادی دارند که باید داخل کیفشان قرار دهند. یک کیف زنانه شیک، باکیفیت و در عین حال جادار، همان چیزی است که هر زنی نیاز دارد و اگر آن را هدیه بگیرد، می‌توانید آن لبخند عجیب را روی صورتش ببینید.

کیف پول هم در کنار کیف‌های زنانه گزینه‌ی دیگری است که همیشه می‌تواند خانم‌ها را خوشحال کند. بنابراین، این کیف‌های کوچک که در جنس‌های مختلف، از چرمی گرفته تا پارچه‌ای موجود هستند را دست‌ کم نگیرید!

اگر هم فکر می‌کنید چنین هدیه‌ای کمی خشک است، می‌توانید آن را با گذاشتن یک عکس از اعضای خانواده یا وسایلی که ممکن است نیاز داشته باشد، جذاب‌تر کنید.

خرید کیف زنانه از دیجی‌استایل

۲. عطر، انتخابی کلاسیک برای هدیه روز مادر!

عطر، بهترین هدیه

عطر همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه به مادران و همسران است؛ البته اگر بدانید چه عطری را باید خریداری کنید. می‌توانید نگاهی به میز آرایش او بیاندازید یا غیرمستقیم کمی کنجکاوی به خرج بدهید تا متوجه شوید که به چه عطری علاقه دارد. نکته‌ی مهم این است که سلیقه‌ی افراد در مورد عطر می‌تواند بسیار متفاوت باشد و اگر براساس علاقه‌ی خودتان اقدام به خرید هدیه روز مادر یا روز زن کنید، باید این ریسک را بپذیرید که طرف مقابل از آن خوشش نیاید!

در مقابل، با خرید عطر مورد علاقه‌‌ی مادر یا همسرتان، قلب او را به دست می‌آورید.

خرید کیف زنانه از دیجی‌استایل

۳. لباس، هدیه‌ای برای مادران شیک‌پوش!

لباس و هدیه روز زن

کمتر خانمی هست که با هدیه گرفتن لباس خوشحال نشود! البته باید سلیقه‌ی او را در نظر داشته باشید تا خریدی مناسب انجام بدهید. برای مثال برخی به انواع کت و لباس‌های رسمی زنانه علاقه دارند و برخی به لباس‌های اسپرت مجلسی. چیزی که اهمیت دارد این است که برای تهیه‌ی هدیه روز مادر وقت بگذارید و به علایق و نیاز او توجه کنید. شاید لباسی که برای او خریداری می‌کنید چند پر زرق و برق نباشد اما همان‌چیزی است که نیاز دارد. پس به این موضوع هم توجه کنید.

خرید لباس زنانه از دیجی‌استایل

۴. شال یا روسری، انتخاب زیبای همیشگی!

شال و روسری برای هدیه

اگر وقت چندانی برای فکر کردن به کادو روز مادر ندارید، بسته به این‌که مادرتان معمولا از کدام استفاده می‌کند شال یا روسری یکی از بهترین انتخای همیشگی است. به رنگ و طرح آن‌ها توجه داشته باشید و از آنجا که کانسپت چنین هدیه‌ای به خودی خود چندان خلاقانه نیست، سعی کنید در عناصر دیگر خلاقیت به‌خرج بدهید تا انتخابتان جذاب‌تر جلوه کند.

خرید شال و روسری از دیجی‌استایل

۵. لباس و وسایل ورزشی، هدیه روز مادر برای ورزشکاران!

لباس ورزشی بانوان

آیا مادرتان هر روز صبح به پیاده‌روی می‌رود یا عضو یک باشگاه ورزشی است؟ پس در این‌صورت حتما از داشتن انواع وسایل یا لباس‌های ورزشی استقبال می‌کند. کفش، لباس یا انواع وسایل ورزشی می‌تواند برای چنین مادری یک گزینه‌ی عالی باشد. اگر همسر یا مادرتان اهل ورزش‌هایی مثل یوگا و پیلاتس است، خرید زیرانداز یوگا هم می‌تواند او را خوشحال کند.

این را هم به خاطر داشته باشید که برای خرید لباس یا کفش ورزشی، خرید از وب‌سایت‌هایی نظیر دیجی استایل که امکان تعویض کالا به دلیل تفاوت سایز را هم دارند، مطمئن‌تر است.

خرید لباس ورزشی زنانه از دیجی‌استایل

۶. وسایل الکترونیک، مخصوص دوستداران تکنولوژی!

گجت ها به عنوان هدیه

اگر مادر یا همسر شما از آن‌دسته خانم‌های به‌روز و امروزی است، احتمالا از داشتن یک اکسسوری دیجیتال مانند ساعت یا دستبند خوشحال می‌شود. گام‌شمارها به کمک می‌کنند تا بداند چقدر در طول روز راه رفته و چقدر انرژی مصرف کرده است. البته بنا به نیاز و علاقه‌ی او و بودجه‌ی شما، هدفون و گوشی همراه هم گزینه‌های خوبی است.

خرید وسایل الکترونیک از دیجی‌استایل

۷. زیورآلات، هدیه‌ای برای تمام مادران!

زیورآلات و هدیه روز مادر

اگر نمی‌دانید چه چیزی مادر یا همسرتان را خوشحال می‌کند، بگذارید بگوییم که زیورآلات همان انتخاب‌های محافظه‌کارانه‌ای هستند که هر زنی را خوشحال خواهند کرد. یک جفت گوشواره یا یک گردنبند همراه با آویز زیبا می‌تواند یک انتخاب ساده اما عالی به‌عنوان هدیه روز مادر یا روز زن باشد. اگر هم در انتخاب مدل شک دارید، می‌توانید به وب‌سایت دیجی استایل سر بزنید تا انواع مدل‌ها را در یک قاب مشاهده کنید و امکان مقایسه داشته باشید.

خرید زیورآلات زنانه از دیجی‌استایل

۸. اکسسوری‌ها، هدیه‌های جذاب روز مادر!

اکسسوری برای روز زن

اکسسوری‌هایی مثل عینک آفتابی، ساعت مچی یا یک جاکلیدی چرم زیبا و جمع‌و‌جور می‌تواند برای خانم‌هایی که به جزییات اهمیت می‌دهند، بهترین هدیه باشد. حتی می‌توانید به مناسبت روز زن و روز مادر، یک ست از اکسسوری‌های بانمک را به مادر یا همسرتان هدیه بدهید. البته برای چنین کاری بهتر است روحیه‌ را در نظر بگیرید؛ چراکه خانم‌های جدی شاید از گرفتن چنین چیزی به‌عنوان هدیه روز مادر یا روز زن، چندان خوشحال نشوند!

خرید اکسسوری زنانه از دیجی‌استایل

۹. ساعت؛ هدیه‌ای برای مادران وقت‌شناس

ساعت، بهترین هدیه

ساعت یکی از آن اکسسوری‌هایی است که هر زنی را می‌تواند خوشحال کند، اجازه بدهید هر بار که نگاهی به مچ دستش می‌اندازد به یاد شما بیفتد. از طرف دیگر یک ساعت زنانه شیک همان چیزی است که می‌توان استایل یک خانم شیک‌پوش را تعریف کند. پس اگر به فکر خرید ساعت زنانه‌ای برای مادرتان هستید، انتخاب درستی داشته‌اید تنها کافی است یک مدل شیک را پیدا کنید.

خرید ساعت زنانه از دیجی‌استایل

۱۰. لوازم آرایشی و بهداشتی، برای مادران مد روز!

لوازم آرایشی برای روز زن

همیشه دوست داریم تا مادرانمان زیبایی خود را حفظ کنند و زیبا بمانند. استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی مناسب می‌تواند این خواسته‌ی ما را محقق کند؛ بنابراین اگر مادرتان به استفاده از این نوع وسایل علاقه دارد، خرید کرم‌های مناسب یا لوازم آرایش موردعلاقه‌اش می‌تواند بهترین گزینه باشد!

پس اگر شما هم دوست دارید مادرتان همیشه همان زن جوان زیبایی باشد که شما را در آغوش می‌گرفت، به او هدیه‌ای بدهید که حس کند جوان‌ترین و زیباترین مادر دنیا است. خانم‌ها معمولا به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهند و هدیه‌ای که بتواند این زیبایی و سلامت را حفظ کند، آن‌ها را خوشحال می‌کند.

خرید لوازم آرایش از دیجی‌استایل

۱۱. کتاب و محصولات فرهنگی برای خانم‌های متفکر!

هدیه روز مادر برای کتاب‌دوستان

این هدیه‌های خاص را برای کسانی تهیه کنید که به کتاب، محصولات فرهنگی یا انواع خاصی از لوازم‌التحریر علاقه‌مند هستند. اگر مادر یا همسرتان از دسته افرادی باشد که از چنین هدایایی لذت می‌برد، هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی یک کتاب از نویسنده‌ی موردعلاقه‌‌اش او را به وجد نمی‌آورد. به همین دلیل است که تاکید می‌کنیم تا روحیات او را بشناسید و بر اساس آن اقدام به خرید کادو روز مادر و روز زن کنید.

خرید کتاب از دیجی‌کالا

۱۲. هدیه روز مادر و کاردستی‌های بچگانه

کاردستی برای هدیه روز مادر

برادر یا خواهر کوچک‌تری دارید که می‌خواهد در هدیه‌ی شما سهیم باشد؟ اجازه بدهید یک کاردستی درست کند و کنار کادو روز مادر که شما تهیه دیده‌اید، قرار بدهد. همچنین نوشتن یک متن زیبای پراحساس هم فکر خیلی خوبی است و می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌چیز بیشتر از این کار گروهی زیبا، او را احساساتی نمی‌کند.

۱۳. با یک شاخه گل، به هدف بزنید!

گل به عنوان هدیه روز مادر

اگر هدیه‌ای که تهیه‌کرده‌اید را با یک شاخه گل همراه کنید، می‌توانید مطمئن باشید که به هدف زده‌اید!

اگر گل موردعلاقه مادر یا همسرتان را می‌شناسید، از همان نوع گل استفاده کنید؛ در غیر این صورت، رز سرخ در اکثر موارد انتخاب مناسبی است. پس برای آنکه نشان دهید به فکر او بوده‌اید، با بهترین هدیه برای تبریک روز مادر به استقبال او بروید. فراموش نکنید مادران بیش از هر چیز دوست دارند، گل هدیه بگیرند، پس روی هر هدیه‌ای که می‌خرید یک دسته‌گل یا حداقل یک شاخه گل بگذارید.

خرید گل طبیعی از دیجی‌کالا

۱۴. سبد هدیه روز مادر، برای سورپرایز کردن بهترین مادر دنیا!

پکیج هدیه روز مادر

چند سالی هست که تهیه پک هدیه رایج شده و شما هم می‌توانید هدیه روز مادر و روز زن را به همین صورت تهیه کنید. برای این‌کار می‌توانید شکلات، گل و کادوی موردنظرتان را در یک سبد هدیه روز مادر با بسته‌بندی جذاب قرار بدهید تا زیبایی هدیه را چندین برابر کنید. با تهیه سبد یا پک، قادر خواهید بود تا انتخاب‌های مختلف را یک‌جا جمع کنید تا مادر یا همسرتان سورپرایز شود.

۱۵. کارت هدیه، برای آن‌ها که راضی نمی‌شوند!

کارت هدیه دیجی استایل

نمی‌توانید هدیه‌ای تهیه کنید که مادر یا همسرتان را راضی کند؟ تهیه‌ی کارت هدیه بهترین گزینه است تا خودش به بهترین شکل آن را به‌ کار بگیرد. البته بهتر است این گزینه را به‌عنوان آخرین انتخاب در نظر بگیرید اما اگر فکر می‌کنید به هیچ ترتیبی نمی‌توانید او را خوشحال کنید، تهیه «کارت هدیه دیجی استایل» هم فکر خوبی است تا مادر یا همسرتان به‌ سلیقه‌ی خودش خرید کند.

خرید کارت هدیه از دیجی‌استایل

هدیه روز زن برای افراد مختلف

به مناسبت روز مادر، معمولا برای افراد دیگری هم کادو تهیه می‌کنیم. هدیه روز مادر برای مادرشوهر یا مادرزن، هدیه روز مادر برای مادربزرگ یا کادوی روز مادر نوعروس‌ها هم در همین فهرست قرار دارد. برای همه‌ی این افراد می‌توانید با توجه به آنچه ذکر کردیم و سلیقه‌ی شخصی خود فرد، یک هدیه‌ی مناسب تهیه کنید.

تاریخچه روز مادر در ایران و جهان

هدیه روز زن

تاریخچه روز مادر و همچنین روز زن در ایران و پس از انقلاب، به ولادت حضرت فاطمه زهرا باز می‌گردد که نماد زنانگی در دین اسلام محسوب می‌شود و امسال سوم بهمن‌ماه خواهد بود. روز مادر در افغانستان نیز طبق تقویم این کشور و ۲۴ جوزا تعیین‌شده است؛ اما ریشه‌های روز جهانی مادر را می‌توان در یونان و روم باستان پیدا کرد. در آن دوره، جشن‌هایی برگزار می‌شد که می‌توان گفت پایه و اساس روز مادر به شکل امروزی در جهان محسوب می‌شود. بااین‌حال، اولین نشانه‌های برگزاری روز مادر را دوره‌ی مسیحیت می‌توان به روز «یکشنبه‌ی مادری» نسبت داد. مراسمی که در بریتانیا و بخش‌هایی از اروپا برگزار می‌شد و طی آن مردم برای انجام مناسک مذهبی به کلیسای مادری خود (همان کلیسایی که در محدوده‌ی خانه‌ی کودکی‌شان قرار داشت) باز می‌گشتند. گفتنی است که روز جهانی مادر سال ۲۰۲۲، ۸ می یا ۱۸ام اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

در آخر

برای انتخاب کادو روز زن و روز مادر، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل امکان این انتخاب را به شما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان، هدیه‌ای را که می‌خواهید خریداری کنید و حتی آن را برای مادرتان ارسال کنید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای خرید هدیه روز مادر اقدام کنید!

منبع: history

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.