فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

۸ پیشنهاد‌ خرید هدیه برای آقایان در مناسبت‌های خاص

مناسبت‎‌های مختلف بهانه‌ی خوبی است تا علاقه و محبت خود را به آن‌ها که دوستشان داریم، یادآوری کنیم؛ از سالروز تولد گرفته تا سالگرد نامزدی و ازدواج و… اما با این که هدیه خریدن و هدیه دادن یکی از زیباترین اتفاقات در زندگی هرکدام از ما به‌حساب می‌آید اما خرید هدیه برای یکی از افراد مهم زندگیمان در یک مناسبت خاص، می‌تواند گاهی دشوارتر از آن باشد که به‌نظر می‌رسد. از سوی دیگر، اگرچه خریدن هدیه‌های زنانه به دلیل خاص بودن سلیقه‌ی خانم‌ها معمولا کار سختی است، اما محدودتر بودن انتخاب‌ها برای خریدن هدیه برای مردان باعث می‌‌شود تا این‌کار درست به همان سختی هدیه دادن به زنان باشد. ما در این مطلب به مواردی پرداخته‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. بنابراین، اگر در خرید هدیه برای آقایان دچار تردید یا استرس هستید، قبل از این‌که تصمیم به خرید بگیرید حتما این مقاله را بخوانید!

۱. هدیه برای آقایان با استایل رسمی

نیم بوت مردانه

اگر همسر یا پدر شما یک مرد رسمی‌پوش است، بهترین انتخاب این است که به او هدیه‌ای رسمی و مناسب با استایل خودش را بدهید. برای فصل زمستان شاید بهترین انتخاب برای چنین مردی یک نیم‌بوت مردانه جیر شیک و ساده باشد. سراغ یک نیم‌بوت مدل چوکا (Chukka) بروید، یعنی همان نیم‌بوتی که در عین سادگی دارای بند است و برای کت‌و‌شلوار یا تیپ کاملا رسمی و نیمه‌رسمی می‌تواند مناسب باشد.

مشاهده محصولات در دیجی‌استایل

۲. کفش‌های ورزشی، بهترین هدیه برای مردان ورزشکار!

کفش ورزشی ریباک مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

برای مردان ورزشکار هیچ هدیه‌ای بیشتر از یک هدیه ورزشی نمی‌تواند خوشحال‌کننده باشد؛ بنابراین می‌توانید سراغ خرید یک جفت کفش ورزشی بروید. توصیه‌ی ما به شما این است که یک کفش باکیفیت را انتخاب کنید تا او مدت‌ها بتواند از آن استفاده کند. برای این‌که درمورد کیفیت یک محصول خیالتان راحت باشد، بهتر است تا از برندهای معروفی مانند آدیداس و ریباک خرید کنید. اگر نمی‌دانید کدام نوع کفش ورزشی مردانه مناسب او است، یک جفت کفش ورزشی پیاده‌روی را انتخاب کنید؛ چراکه این نوع کفش‌ها کاربرد بیشتری به نسبت دیگر کفش‌های ورزشی دارند. بااین‌حال، اگر فرد موردنظر شما در یکی از شاخه‌های ورزشی به‌صورت حرفه‌ای فعال است، می‌توانید وسایل یا کفش ورزشی مربوط به رشته‌ی موردعلاقه‌اش را تهیه کنید تا بیشتر از هر چیز دیگری از گرفتن چنین هدیه‌ای راضی باشد!

اگر برای مناسبت بسیار ویژه‌ای هدیه می‌خرید، پیشنهاد ما به شما این است که یک ست ورزشی تهیه کنید یا یک دست لباس ورزشی کامل را به او کادو بدهید.

مشاهده محصولات در دیجی‌استایل

۳. ادکلن، گزینه‌ی اول برای آقایان خوش‌استایل

هدیه ولنتاین مردانه ادوکلن بولگاری فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

شاید در نگاه اول چندان خلاقانه به‌نظر نرسد اما اگر سلیقه‌ی فرد موردنظرتان را درمورد عطرهای مختلف بدانید، هیچ‌چیز بیشتر از یک ادکلن نمی‌تواند او را خوشحال کند. البته این را هم در نظر داشته باشید که قصد دارید تا چه میزان هزینه کنید، چون درهرصورت ادکلن مردانه برای هدیه انتخابی لوکس محسوب می‌شود.

نکته‌ی مهم در انتخاب عطر به‌عنوان هدیه برای مردان، این است که کمی کنجکاوی به خرج بدهید و عطرهای موردعلاقه‌ی آن‌ها را بررسی کنید. در این صورت می‌توانید با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام بدهید و حتی ممکن است بتوانید عطر محبوبشان را تهیه کنید!

مورد دیگری که باید درهنگام خرید ادکلن مردانه برای هدیه به آن توجه داشته باشید، فصل مناسب برای استفاده از ادکلن است.

مشاهده محصولات در دیجی‌استایل

۴. کیف‌های چرمی، انتخاب همیشگی برای هدیه دادن به مردان خوش‌استایل

کیف چرم مردانه مناسب هدیه ولنتاین

اگر از سلیقه فرد موردعلاقه‌تان مطمئن نیستند، بهتر است کادویی را انتخاب کنید که کمی عمومیت داشته باشد و از بین انتخاب‌های موجود، کیف‌های چرمی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. آن‌ها نه‌تنها جذاب و شیک هستند، بلکه کاملا کاربردی به‌شمار می‌آیند و دوام زیادی دارند. از طرف دیگر، این نوع هدیه برای مردان فارغ از سن، تیپ یا موقعیت آن‌ها برایشان جذاب و قابل‌استفاده است. بنابراین اگر شک دارید که می‌توانید با هدیه‌ای خوشحالش کنید یا نه، کیف‌های چرمی را به‌خاطر داشته باشید.

اگر خرید یک کیف دوشی یا دستی چرم برای شما گران تمام می‌شود، می‌توانید کیف پول چرمی به او هدیه بدهید. همچنین می‌توانید هرکدام از کیف یا کیف پول را با یک دستبند چرم ست کنید.

مشاهده محصولات در دیجی‌استایل

۵. یک هدیه‌ی روزمره برای مردان جوان

کفش کتانی مردانه تامز در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

اگر فردی که قرار است از شما هدیه بگیرد تیپ روزمره یا به‌اصطلاح کژوالی دارد، یعنی راحت لباس می‌پوشد و معمولا به تیپ‌های بسیار رسمی علاقه‌مند نیست؛ پس بهتر است هدیه‌ای که برای او انتخاب می‌کنید هم همین ویژگی را داشته باشد.

سراغ خرید کادو کاملا رسمی برای چنین مردی نروید چون احتمالا از آن استفاده نمی‌کند، هرچند که با لبخندی از شما تشکر کند. با این‌که درمجموع خرید کردن برای چنین مردی می‌تواند ساده‌تر باشد، اما بهتر است انتخاب ویژه‌تری داشته باشید تا به او نشان بدهید که برای انتخاب هدیه، وقت صرف کرده‌اید.

ست کیف و کفش تامز می‌تواند انتخاب ویژه شما به‌عنوان هدیه برای مردان باشد. مثلا این‌که یک جفت کفش راحتی تامز را با یکی از کوله‌پشتی‌های این برند به سلیقه‌ی خودتان ست کنید، ترکیب فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورد. تامز نه‌تنها کفش‌های مردانه ساده و کلاسیک مناسب استایل کژوال را طراحی می‌کند، بلکه کیفیت بالایی دارد که تا مدت‌ها مثل روز اول شیک و قابل‌استفاده خواهد بود.

برای این‌که ست هدیه مردانه موردنظرتان را جذاب‌ترکنید، می‌توانید کمی خلاقیت به خرج بدهید و با اضافه کردن یک دستبند مهره‌ای، استایل جذابی را برای مرد موردعلاقه‌تان تدارک ببینید که همیشه با دیدنش به یاد شما بیوفتد.

۶. وسایل الکترونیک، هدیه‌ای که حتما دوستش دارند

ساعت هوشمند

وقتی پای وسایل الکترونیک به میان می‌آید، کمتر مردی است که بتواند شوق‌وذوق خودش را پنهان کند. خرید انواع گوشی‌های تلفن همراه، کنسول‌های بازی یا گجت‌هایی مثل ساعت هوشمند، دستبند هوشمند یا انواع هدفون، بخصوص برای مردانی که با تکنولوژی ارتباط خوبی دارند، همیشه یکی از بهترین گزینه‌هاست. هرچند که برای خرید این نوع هدیه برای مردان باید توجه داشته باشید که از چه برندی و با چه کیفیتی خرید می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید وسایل الکترونیکی را به‌عنوان هدیه دارید، اطمینان حاصل کنید که حتما به‌اندازه کافی جست‌وجو کرده‌اید. یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند یک ساعت هوشمند باشد که هم گجت الکترونیکی پرکاربردی است و هم می‌تواند آیتم زیبایی در استایل آقایان باشد.

مشاهده محصولات در دیجی‌استایل

۷. کالاهای فرهنگی، مخصوص آقایان اهل تفکر و دوستدار هنر

اگر می‌خواهید هدیه مردانه‌ای بخرید که برای سال‌ها قابل‌استفاده و ماندگار باشد، می‌توانید سراغ یک مجسمه یا یک تابلو نقاشی بروید. اگر مرد زندگی شما دوستدار موسیقی است، خرید آلبومی از خواننده یا نوازنده‌ی محبوبش او را بیشتر از هر چیزی خوشحال می‌کند. علاوه‌براین، خرید کتاب یا حتی بلیط کنسرت و تئاتر هم در کنار سایر اجزای پکیج هدیه‌ای که تدارک دیده‌اید برای این‌جور افراد می‌تواند مثل شکلات شیرین باشد؛ پس آن‌ها را فراموش نکنید و دست‌کم نگیرید!

۸. چند پیشنهاد دیگر هدیه برای آقایان

اگر همسر یا پدر شما از جمله افرادی است که به بهداشت خود اهمیت زیادی می‌دهد، به‌طور قطع می‌توانید او را با یک ریش‌تراش یا مسواک برقی خوشحال کنید. همان‌طور که می‌بینید، آقایان از هدیه گرفتن وسایل برقی کاربردی خوشحال می‌شوند؛ پس از کنار این موضوع ساده رد نشوید و حتما این موارد را هم در فهرست خود بگنجانید!

یکی دیگر از هدیه‌هایی که معمولا اکثر مردان را خوشحال می‌کند، ساعت مچی است که می‌توانید آن را بنا به سلیقه‌ی او کلاسیک یا هوشمند تهیه کنید. برخی آقایان هم اهل کمپینگ و طبیعت‌گردی هستند و خرید یک چادر خوب یا وسایل صخره‌نوردی آن‌ها را از گران‌ترین ادکلن‌ها هم بیشتر خوشحال می‌کند. پس حتما قبل از خرید به روحیات او خوب فکر کنید.

برای خرید هدیه برای مردان، مردانه فکر کنید!

همان‌طور که خانم‌ها اگر هدیه گرفتن برخی کادوهای مردانه حس خوبی پیدا نمی‌کنند، آقایان هم ممکن است نسبت به برخی هدیه‌ها واکنش خوبی نشان ‌ندهند؛ هرچند که این موضوع بین افراد مختلف متفاوت است و از فردی به فرد دیگر تفاوت دارد.

برای مثال، اگرچه بیشتر افراد گل را دوست دارند، اما شاید گل به‌تنهایی هدیه‌ی مناسبی برای آقایان نباشد. در عوض، اگر می‌خواهید با گل یا گلدانی به استقبال یک مرد بروید، بهتر است کاکتوس یا بونسای را انتخاب کنید.

عروسک‌ها و خرس‌های بزرگ هم برای خانم‌های جوان هدیه‌ای جالب به شمار می‌رود، اما برای هدیه دادن به یک مرد بهتر است مجسمه، فندک یا گیره کراوات را به‌جای عروسک انتخاب کنید. البته اجازه بدهید دوباره تاکید کنیم که همه‌ی این موارد به سلیقه‌ی شما و فرد موردنظرتان بستگی دارد.

به تزیین و جعبه کادو توجه کنید

هر هدیه‌ای که می‌خرید در نهایت باید در یک جعبه مناسب کادو قرار بگیرد، برای یک کادو مردانه سراغ جعبه‌ی کادوی صورتی یا پر از قلب قرمز نروید، یک جعبه ساده‌تر با رنگ مناسب‌تری را انتخاب کنید که سادگی آن باعث شود هدیه داخل جعبه بیشتر دیده شود.

اینجا بازهم لازم است دوباره مردانه فکر کنید. یک جعبه و بسته‌بندی مناسب روحیات او تهیه کنید و هدیه‌ای که تهیه‌کرده‌اید را داخل آن بگذارید. اگر به دنبال هدیه‌ای مناسب برای یک مناسبت ویژه هستید، بهتر است سراغ یک برندهای معتبری بروید که بهترین کیفیت‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل مجموعه‌ای از بهترین لباس‌ها و اکسسوری‌های مردانه را از برندهای معروف در اختیار شما می‌گذارد که خرید را برای شما ساده و سریع می‌کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.