فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

چرم مشهد یک برند با رایحه چرم واقعی

یک کیف چرم مشهد را نزدیک صورتتان می‌برید و علاوه بر آنکه نرمی آن را زیر انگشتانتان لمس می‌کنید، می‌توانید رایحه چرم واقعی را هم حس کنید، همین لطافت و رایحه چرم به شما می‌گوید که باید این کیف را بخرید، اما چرا؟

آیا تا به حال به این سوال ساده جواب داده‌اید که اصلا برای چه باید چرم بخرید؟ ما مجموعه‌ای از این دلایل را به شما می‌دهیم!

لباس زنانه مردانه چرم مشهد

یک) قابلیت تنفس:

آیا می‌دانستید که چرم قابلیت تنفس دارد؟ این قابلیت در طراحی و تولید کفش چرم از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه عبور هوا از منافذ بسیار ریز روی چرم به داخل کفش باعث می‌شود پای شما خنک نگه داشته شده، عرق نکرده و بو نگیرد.

دو) دوام بالا:

یکی از مهمترین مزایایی که شما را به خرید یک کیف چرم ترغیب می‌کند، دوام بالا است. دوام و ماندگاری یک کیف چرم بسیار بیشتر از کیف‌های پارچه‌ای یا ساخته شده از چرم مصنوعی است.

ممکن است قیمت بالا باعث شود بیخیال خریدن چرم‌ها شوید، اما نکته این جاست که همین دوام بالا موجب می‌شود پولی که خرج کرده‌اید به یک سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

بنابراین یک کیف یا کفش و یا حتی لباس چرم درنهایت ارزان‌تر از دیگر وسایل غیرچرم که خیلی زود از بین می‌روند، خواهد بود.

سه) ضدآب بودن:

ضدآب بودن چرم وقتی اهمیت پیدا می‌کند که شما یک کت یا کاپشن و یا پالتوی چرم را برای یک روز بارانی انتخاب می‌کنید. چرم براق شده نه تنها از خیس شدن و نفوذ آب جلوگیری می‌کند، بلکه همزمان قابلیت تنفس داشته و بدن را خنک نگه می‌دارد.

کت چرم مردانه چرم مشهد

چهار) همیشه روی مد:

نیازی به گفتن نیست که استفاده از چرم در صنعت مد و لباس سابقه‌ای به قدمت اولین لباس‌های دوخته شده توسط بشر دارد و شاید آنقدرها هم اغراق آمیز نباشد که بگوییم همان لباس‌های اولیه، اگر امروز هم پوشیده شود هنوز روی مد است، البته یک مد آوانگارد!

پس لباس‌های چرم و کیف و کفش چرم خود را تا زمانی که هنوز سالم‌اند با خیال راحت با بقیه لباس‌های خودتان ست کنید، آن‌ها با هر مد و استایلی خود را هماهنگ می‌کنند.

پنج) قابلیت انعطاف:

انعطاف‌پذیری بالای چرم همان چیزی است که باعث می‌شود فکر کنیم یک کت چرم مردانه یا پالتوی چرم زنانه اندام شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد یا یک کفش رسمی چرمی می‌تواند پای شما را شکیل‌تر کند.

چرم‌ها در عین حال که متناسب با شما به خوبی فرم می‌گیرند، به اندازه کافی محکم و با دوام هم هستند.

مشاهده انواع محصولات چرم مشهد

مشاهده انواع محصولات چرم مشهد

اما چرا چرم مشهد ؟

مدل کت چرم زنانه چرم مشهد

حالا که با پنج دلیل بالا قانع شدید که حتما یک کیف چرم، چند جفت کفش و چند دست لباس چرم را به کمد لباستان مهمان کنید، دلیل آخر را هم برای خرید چرم داشته باشید، آن هم طراحی و استایل خاص است.

چرم مشهد بزرگترین تولیدکننده محصولات چرمی در ایران است و البته اگر دنبال یک طراحی خاص و ویژه می‌گردید، این برند بهترین پیشنهادها را می‌تواند برای شما داشته باشد.

این نام حالا توانسته پس از ۲۱ سال فعالیت در صنعت چرم ایران معادلی شود برای تمام ساخته‌های چرم با کیفیت و در ۶۹ فروشگاه در اقصی نقاط کشور  در کنار فروشگاه‌های برون مرزی و آنلاین در دسترس دوست‌داران چرم قرار گیرد.

سادگی در طراحی و در عین حال همگام بودن با مدها و ترندهای روز ویژگی انواع محصولاتی است که با برند چرم مشهد تولید می‌شود.

همین ویژگی‌ها مهمترین دلیل برای آن است که شما در هر سن و با هر استایلی بتوانید چرم مشهد را همراه داشته باشید.

همراه در چهار فصل سال

مدل کیف چرم زنانه چرم مشهد

چرم برای بسیاری یکی از آن محصولات پاییزه و زمستانی به شمار می‌رود. البته ما هم به شما توصیه نمی‌کنیم که در یک روز گرم تابستانی، کت چرم را در استایل خود جای دهید، اما کیف و کفش چرم فصل و زمان نمی‌شناسد.

ضدآب بودن چرم مهمترین ویژگی آن برای زمین خیس و هوای مرطوب پاییز و زمستان است و قابلیت تنفس، مهمترین ویژگی چرم برای ماه‌های داغ تابستانی.

پس کلکسیون‌های فصلی چرم مشهد را در هیچ زمانی از دست ندهید.

نزدیکترین شعبه چرم مشهد به شما

مدل کفش چرم مردانه چرم مشهد

اگر طرفدار دنبال کردن کلکسیون‌ها و مدهای جدید از هر برندی هستید یا دوست دارید به موقع از حراج‌ها با خبر شده و پیش از آنکه مدل مورد علاقه یا سایز مناسبتان تمام شود به حراج برسید، پس بهتر است نزدیکترین شعبه چرم مشهد به خودتان را بشناسید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، یکی از نمایندگی‌های معتبر چرم مشهد و البته نزدیکترین شعبه در هر زمان و هر جا به شما است. می‌توانید به سادگی و تنها با چند کلیک، بدون هدر دادن وقت، محصولات چرم مشهد را در کنار ده‌ها برند ایرانی و غیرایرانی دیگر ببینید و به سادگی خرید کنید.

برای آنکه زودتر از همه از حراج‌های فصلی و مناسبتی این برند باخبر باشید، با ثبت ایمیل خود عضو خبرنامه دیجی استایل شوید.

نگران خرید اینترنتی نباشید، خدمات پس از فروش و قوانین تعویض و بازپس‌گیری دیجی استایل تجربه خرید اینترنتی را برای شما از خرید حضوری هم شیرین‌تر می‌کند.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. ارغوان

    این متن خیلی قلم خوب و روانی داره.. ممنون از مطالب کافی و شافی..

  2. حسین

    عالی بود. ممنون

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.