فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
هدیه برای خانم‌ها

۱۴ پیشنهاد هدیه برای خانم‌ها که حتما خوشحال‌شان می‌کند

بهترین هدیه برای همسرم یا زنی که دوستش دارم چیست؟ این سوالی است که خیلی از مردان پیش از خریدن کادوی روز زن یا کادوی روز تولد از خودشان می‌پرسند. انتخاب یک هدیه‌ی خاص برای خانم‌ها نیاز به دانستن چند نکته دارد. ما این نکات را با توصیه‌هایی برای خرید بهترین هدیه برای خانم‌ها همراه کرده‌ایم.

همه‌ی ما هدیه‌گرفتن و هدیه‌دادن را دوست داریم. هیجان انتخاب کادوی مناسب، خرید و بسته‌بندی آن همه مراحلی هستند که هم به عزیزانمان نشان می‌دهند به فکرشان بوده‌ایم و هم آنقدر به‌ آن‌ها اهمیت می‌دهیم تا برای خوشحال‌کردنشان وقت بگذاریم. حالا اگر شما هم به فکر تهیه‌ی یک هدیه خوب برای فرد موردعلاقه‌تان هستید، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب همراه ما باشید تا با هم فهرست بهترین هدیه برای خانم ها را مرور کنیم. آماده‌اید؟ پس بیایید شروع کنیم!

بهترین هدیه برای خانم‌ها همیشه یک چیز نیست

قاعده‌ی کلی که باید موقع خرید هدیه برای هر فردی به‌خاطر داشته باشید، این است که علایق و روحیاتش را در نظر بگیرید. این موارد در کنار لحاظ کردن سن و جنسیت می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین هدیه را برای خانم های مهم زندگی‌تان تهیه کنید. آن هم وقتی اکثر آقایان برای خرید کادو برای همسر، مادر یا نامزدشان با این پرسش رو‌به‌رو می‌شوند که: «چه هدیه‌ای برای او بهتر است؟»

راهکار اصلی می‌تواند این باشد که کمی فکر کنید تا یادتان بیوفتد این اواخر او به چه کالایی اشاره کرده است. مثلا آیا گفته که می‌خواهد وسایل ورزشی خریداری کند یا به حفظ زیبایی پوست خود اهمیت بیشتری می‌دهد؛ گفته می‌خواهد یک دست لباس راحتی تهیه کند یا به یک پیراهن تازه نیاز دارد؟

از همین ابتدای کار یک نکته‌ی اساسی را به خاطر داشته باشید؛ بهترین هدیه تعریف ثابتی ندارد و ممکن است معنی آن از یک زن تا زن دیگر فرق کند. برای همین لازم است اول از همه نسبت به طرف مقابل‌تان شناخت کافی داشته باشید و روی جزئیات رفتار او تمرکز کنید.

همسر یا نامزدتان چه جور زنی است؟ از آن‌هایی است که با یک شاخه گل ذوق می‌کنند یا آن‌هایی که از مرد زندگی‌اشان توقع دارند علاقه‌اش را با هدیه‌های نفیس نشان بدهد؟ روحیه‌اش هنری است یا اصولا به سادگی علاقه دارد؟ به جزئیات توجه می‌کند یا نه؟

جواب هر کدام از این سوال‌ها اولین قدم در خرید بهترین هدیه برای خانم‌ها است.

به نیازهایش توجه کنید

وقتی می‌خواهید علاقه‌اتان را با خرید هدیه نشان بدهید، قبل از هیجان‌زده شدن از خودتان بپرسید اخیرا نکته‌ای بین حرف‌های طرف مقابل‌تان شنیده‌اید که غیرمستقیم باخبرتان کرده باشد او به چیزی نیاز دارد یا نه.

اگر جواب مثبت بود خرید وسیله‌ی مورد نیاز او را در اولویت قرار دهید. اگر منفی بود توجه‌تان را به ادامه‌ی مطلب جلب می‌کنیم!

گل و شکلات فراموش نشود

هدیه خاص برای خانم ها

هر هدیه‌ای که می‌خرید یادتان باشد موقعیت‌های رسمی، آداب و تشریفات خاص خودشان را دارند. به هیچ وجه قید جعبه‌ی کادوی شکیل، گل و شکلات را نزنید. جلوه‌ای که این جزئیات به هدیه‌ی شما می‌دهند دست کمی از ارزش هدیه‌ی اصلی ندارد.

یادتان باشد هیچ وقت هدیه‌ی زن زندگی‌اتان را بدون کادو یا بسته‌بندی زیبا به او ندهید. اگر چنین کاری کنید شک نکنید که او تنها یک پیام دریافت می‌کند: «حتی آنقدر ارزش نداشته‌ای که برایت وقت بگذارم و ظاهر هدیه را زیبا کنم.»

احتمالش زیاد است که این حرکت در دنیای مردانه معنی بدی نداشته باشد اما برای زنان به معنی بستن شمشیر از رو است.

۱. زیورآلات، باب میل خانم‌های خوش‌ذوق

هدیه تولد برای خانم ها

وقتی نیت دارید برای یک موقعیت خاص هدیه بدهید به بهترین‌ها فکر کنید. اولین پیشنهادی که می‌تواند اغلب زنان را خوشحال کند زیورآلات با ارزش، ترجیحا از جنس طلا است.

فراموش نکنید این مساله هیچ ربطی به باورهای عامیانه‌ای ندارد که بر اساس آن‌ها اگر زنی از گرفتن هدیه‌های گران‌قیمت خوشحال شد موجودی پول‌دوست است. مساله این است که زنان دوست دارند مرد زندگی‌اشان برایشان سنگ تمام بگذارد و شاید هیج چیز به اندازه‌ی زیورآلات با ارزش نتواند نشان دهد که مردشان واقعا به آن‌ها توجه دارد.

سراغ مدل‌های جدیدی بروید که طراحی مدرن دارند. برای مثال دستبندهای چرمی با یک قطعه طلا می‌توانند هدیه‌ای باشند که زنان امروزی می‌پسندند و در عین حال می‌توانند همه جا همراه داشته باشند و شما را به خاطر بیاورند.

مشاهده زیورآلات طلا در دیجی‌استایل

با این‌حال زیورآلات چه اصل باشند و چه بدل باکیفیت، جلوه‌ی خاص و زیبایی به استایل همسر، نامزد یا مادر شما می‌دهند. بنابراین، آن‌ها همیشه در فهرست بهترین هدیه برای خانم جا دارند مگر اینکه در موارد خاصی، بدانید که شخصی دوست ندارد چنین چیزی را کادو بگیرد. البته حالا که تهیه‌ی جواهرات در قالب هدیه از هرکسی ساخته نیست، زیورآلات غیر اصل از برندهایی نظیر Swarovski و Tiffany هم می‌توانند یک انتخاب فوق‌العاده باشند.

مشاهده زیورآلات در دیجی‌استایل

۲. عطر، هدیه‌ای که تکراری نمی‌شود

کادو برای خانم ها

یکی دیگر از هدیه‌هایی که می‌تواند برای همسر یا نامزدتان شیرین باشد و با هر بار استفاده، شما را یاد او بیاورد عطر است.

سعی کنید سلیقه‌ی او در مورد انتخاب عطرها را پیدا کنید. ببینید بیشتر عطر گل‌ها را دوست دارد یا عطر خوراکی‌ها را می‌پسندد. بوی شیرین را ترجیح می‌دهد یا تلخ؟ عطر گرم می‌زند یا عطر سرد؟ جواب این سه سوال شما را به یک دیدگاه کلی می‌رساند که می‌تواند به خرید یک عطر شیک زنانه به عنوان بهترین هدیه منجر شود.

پیشنهاد می‌کنیم خرید اینترنتی را در این مورد به خرید حضوری ترجیح بدهید. فروشگاه‌های اینترنتی اغلب جزئیات کاملی درباره‌ی بوی عطر و نت‌های آن می‌نویسند و ضمانت تعویض هم دارند؛ اتفاقی که در فروشگاه‌های حضوری نمی‌افتد.

مشاهده عطر و ادکلن در دیجی‌استایل

۳. برای خانم‌ها با هر استایل و سلیقه‌، چه چیزی بهتر از لباس؟

لباس همیشه انتخاب خوبی به‌عنوان هدیه برای خانم ها به‌حساب می‌آید اما باید به استایل او توجه داشته باشید. مثلا اگر او به استایل رسمی علاقمند است، یک جفت کفش پاشنه‌بلند بیشتر از سوییشرت خوشحالش می‌کند و برعکس؛ اگر اهل پوشیدن لباس‌های کاربردی روزمره باشد، یک بالاپوش گرم در روزهای سرد زمستان بهترین کادو برای اوست.

مشاهده لباس زنانه در دیجی‌استایل

۴. پالتو و لباس گرم، مخصوص خانم‌های سرمایی!

لباس گرم هدیه ای برای خانم ها

عجیب به‌نظر می‌رسد مگر نه؟! اما وقتی پای خانم‌های سرمایی وسط باشد، بهترین هدیه چیزی است که او را در وهله‌ی اول گرم نگه دارد و شما می‌توانید با خرید آن دلگرمش کنید. می‌بینید؟ همه‌ی آدم‌ها یک‌جور خوشحال نمی‌شوند!

مشاهده لباس زمستانی زنانه در دیجی‌استایل

۵. لوازم بهداشتی و خانم‌هایی که به سلامتشان اهمیت می‌دهند

محصولات آرایشی و بهداشتی به‌عنوان هدیه

اگر طرف مقابل شما از آن‌دسته خانم‌ها باشد که به سلامت پوست و بدن خود اهمیت می‌دهد شاید بهتر باشد بنا به نیازش، انواع ماسک‌های پوستی یا اسکراب‌ها را برای قرار دادن در پکیج هدیه خود انتخاب کنید. این لوازم هرچند که به‌تنهایی برای کادو دادن به محبوب‌تان کافی نیستند اما زمانی‌که در کنار دیگر اجزای سورپرایز شما قرار می‌گیرند، به او حس خوبی را منتقل می‌کنند.

مشاهده محصولات سلامتی زنانه در دیجی‌استایل

۶. کیف و کفش چرمی برای خانم‌های طرفدار استایل کلاسیک

کیف و کفش چرمی

بسته به بودجه‌ی شما، چنین انتخابی می‌تواند بهترین هدیه برای خانم ‌ها باشد. چه تصمیم بگیرید از برندهای ایرانی در این زمینه خرید کنید و چه خارجی، طرح‌ها و انواع مختلفی از کیف و کفش چرمی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت اینترنتی یا حضوری به‌راحتی تهیه کنید. تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که چون در خرید به‌شکل حضوری امکان تعویض کالا وجود ندارد، خرید کالاهایی مانند کفش و لباس برای هدیه که احتمال تفاوت سایز در آن‌ها هست، ریسک زیادی دارند. به‌همین دلیل معمولا برای چنین خریدهای فروشگاه‌های معتبر آنلاین، بهترین گزینه محسوب می‌شوند.

مشاهده کفش زنانه در دیجی‌استایل مشاهده کیف زنانه در دیجی‌استایل

۷. لوازم برقی؛ اما نه آن‌طور که ممکن است فکر کنید!

لوازم برقی مورد نیاز خانم‌ها

اگر می‌خواهید جشن رمانتیک‌تان را به میدان جنگ تبدیل کنید، بدون هماهنگی با او برایش به‌عنوان کادو وسیله‌ی خانه یا آشپزخانه بخرید!

اما، این به معنای آن نیست که خرید هر لوازم برقی برای هدیه دادن به خانم‌ ها خطرناک است. اتفاقا لوازمی هستند که توسط آن‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند و ما از این بین می‌توانیم به اتوی مو، بابیلیس، سشوارهای چندکاره و لوازم برقی اصلاح اشاره کنیم. پس همان‌طور که می‌بینید، انتخاب‌های زیادی برای هدیه به افرادی با سلیقه‌های مختلف وجود دارد.

مشاهده محصولات آرایشی برقی در دیجی‌استایل

۸. برای ورزشکاران، چه هدیه‌ای بهتر از لباس و وسایل ورزشی؟

لباس و اکسسوری های ورزشی برای خانم ها

برای انتخاب هدیه‌ برای خانم های ورزشکار، بهتر است زمان خود را برای بررسی لوازم دیگر هدر نکنید (مگر اینکه بخواهید یک کار جدید برای تنوع انجام بدهید) و برای او لباس یا وسایل ورزشی تهیه کنید. علاوه‌براین، همیشه یکی از پرطرفدارترین هدیه ها برای خانم های اهل ورزش، دستبندهای هوشمند است؛ پس می‌توانید این مورد را هم به فهرستتان اضافه کنید.

مشاهده محصولات ورزشی زنانه در دیجی‌استایل

۹. هدیه‌ی اختصاصی برای عاشقان قهوه!

هدیه برای دوستداران قهوه

بعضی خانم‌ها هستند که نه با لباس آنقدر خوشحال می‌شوند و نه با زیورآلات. درعوض به قهوه و موسیقی علاقه دارند و هیچ‌چیز را به اندازه‌ی یک فنجان قهوه‌ی داغ نمی‌پسندند. آن‌ها نه‌فقط از ماگ گرم‌نگهدارنده یا دستگاه‌های قهوه‌ساز استقبال می‌کنند، بلکه از انواع وسایل مربوط به قهوه، عطرها و اودهایی که بوی قهوه بدهند و خلاصه هرچیزی که به این نوشیدنی محبوب مربوط می‌شوند، خوششان می‌آید. این را به‌خاطر داشته باشید که از فرد مقابلتان یک قهوه‌دوست حرفه‌ای است، کار نسبتا ساده‌تری برای خرید در پیش دارید.

۱۰. لوازم آشپزخانه؛ فقط اگر واقعا عاشق آشپزی باشد!

این یک موضوع حساس است و قبلا هم در همین مطلب به آن اشاره کردیم اما اگر او واقعا آشپزی را به چشم یک علاقه و سرگرمی نگاه می‌کند، قطعا از یک وسیله‌ی جدید در آشپزخانه‌تان خوشحال خواهد شد.

۱۱. گل و گیاه، بهترین هدیه برای خانم‌های دوستدار طبیعت

گلدان برای علاقمندان به طبیعت

اگر همسر یا مادر شما از آن‌دسته خانم‌هایی است که اوقات فراغت خود را به رسیدگی به گلدان‌های خانه می‌گذراند، بدون تردید همیشه یک جای دیگر برای یک گلدان تازه توی خانه دارد. پس از این انتخاب ساده اما پر احساس و جذاب به سادگی عبور نکنید.

۱۲. کتاب و محصولات فرهنگی مخصوص متفکرها

این مورد هم یکی از مثال‌هایی است که نشان می‌دهد وقتی هدیه‌ای را متناسب با علایق فردی تهیه کنید، تا چه اندازه خوشحال می‌شود. یک کتاب از نویسنده‌ی محبوبش که به تازگی منتشر شده یا یک آلبوم از انواع موسیقی موردعلاقه‌اش گاهی بیشتر از هرچیز برای او ارزش دارند.

علاوه‌براین‌ها، خرید صنایع دستی هم می‌تواند گزینه‌ی جدید و تازه‌ای برای شما باشد که به اندازه‌ی کافی به آن توجه نکرده‌اید. حتی می‌توانید خودتان در کنار کادوهایی که تدارک دیده‌اید مجموعه‌ای از عکس‌های یادگاری‌تان را قرار بدهید تا خاطرات خوش گذشته را برای او تداعی کنید.

۱۳. تنوع، بهترین هدیه برای آن‌ها که به تغییر علاقه دارند!

برخی خانم‌ها به تغییر و تنوع علاقه‌ی زیادی دارند. آن‌ها ممکن است رنگ موها، عطر و رنگ پوستشان را در زمان‌های مختلف تغییر بدهند. بنابراین، می‌توانید برای چنین افرادی مجموعه‌های کوچک عطر را تهیه کنید که رایحه‌های مختلفی دارند و به او کمک می‌کنند تا بنا به نیاز، در شرایط مختلف عطر مورد نظرش را انتخاب کند. کرم‌‌های برنزه در تنالیته‌های مختلف هم یکی دیگر گزینه‌های پیش روی شماست تا ذهن تنوع‌طلب فرد موردنظرتان را اغنا کند.

۱۴. بهترین هدیه برای خانم‌ها وقتی در مراحل آشنایی به سر می‌برید

کیف چرمی قرمز

یکی از سوال‌های مردانی که تازه در مراحل آشنایی و خواستگاری هستند این است که اگر در این مراحل باشیم اما هنوز چیزی قطعی نشده باشد و در عین حال مناسبتی خاص مثل عید یا جشن تولد پیش بیاید باید چه کار کنیم؟

مسلما نباید به بهانه‌ی این که هنوز چیزی معلوم نیست قید هدیه دادن را بزنید. اگر یک درصد هم احتمال می‌دهید در آینده‌ی نزدیک این آشنایی به نامزدی بینجامد حتما هدیه بگیرید.

این هدیه بهتر است طلا یا عطر نباشد. اولی زیادی رسمی و جدی است و دومی نیاز به شناخت دقیق سلیقه دارد و در عین حال بیش از حد صمیمی است. می‌توانید به جای این دو سراغ خرید کیف زنانه‌ چرم بروید، یک شال یا روسری نفیس هدیه کنید یا ست کیف پول و کیف آرایشی بخرید. در نهایت هر کاری می‌کنید بکنید اما بهانه نیاورید. این بهانه جز امتیاز منفی چیزی برایتان ندارد.

چیزهایی که نباید هدیه بدهید

یکی از بدترین انتخاب‌هایی که می‌توانید بکنید این است که وسایل خانه یا آشپزخانه را به همسرتان هدیه دهید. هیچ وقت مرتکب چنین اشتباهی نشوید؛ شما قرار است به همسرتان هدیه بدهید نه به خانه‌اتان.

اگر از سایز همسر یا نامزدتان مطمئن نیستید سراغ چیزهایی که سایزبندی دارند هم نروید. مثلا خرید کفش ایده‌ی چندان جذابی برای موقعیت خاص نیست. لباس‌های ساده مثل پلیور یا شومیز هم بیش از اندازه خشک و خالی هستند و به درد موقعیت‌های معمولی‌ می‌خورند.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، یادتان باشد هیچ‌وقت هدیه‌ی زن زندگی‌تان را بدون کادو یا بسته‌بندی زیبا به او ندهید.

در کنار مواردی که در این مقاله ذکر کردیم، برای تهیه‌ی کادو برای آقایان هم می‌توانید به مقاله‌ی دیگری از دیجی‌ استایل مراجعه کنید. از نظر شما کدام هدیه برای خانم‌ها بهتر است؟ اگر به نظر شما دیگر چه مواردی را می‌توان در این فهرست گنجاند؟ برای ما بنویسید.

منبع: forbes

دیدگاه کاربران ۷ دیدگاه

  1. Hamid

    سلام.به نظرتون برای یک خانم که هیچ نسبتی باهاتون نداره ولی در یک کار مهم خیلی کمک تون کرده و بهتون لطف داشته چه هدیه ای میشه داد؟ممنون

  2. بهزاد

    کشف اتم کردی واقعا

  3. بهزاد

    سلام اونقدرام مفید نبود

  4. مسعود

    مفید بود.ممنون

  5. عباس

    این بند آخر مقاله ی شما کاملا نسبی است و حداقل برای من صدق نمی کند،کتاب در هر موقعیتی برای من جذاب و خیره کننده است و قطعا باعث خوشحالی ام می شود.

    1. تارا ذکائی

      نظر شما کاملا محترمه فقط اگه به عنوان دقت کرده باشید “بهترین هدیه برای خانم‌ها” رو مد نظر قرار داده. کتاب حتما هدیه فوق العاده‌ایه ولی نباید مانع از این باشه که اصول کلی هدیه دادن رو فراموش کنیم.

  6. ميثم رضوانيان

    بسیار عالى بود، به نظرم همه نکات لازم تو این مطلب اومده بود. قسمت “چه چیزهایى هدیه ندهیم” فوق العاده بود.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.