فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
استایل زمستانی زنانه مد 2017

چطور از رنگ سفید در استایل زمستانی استفاده کنیم؟

استفاده رنگ سفید در استایل زمستانی، همیشه کمی ریسک دارد، حتی بهترین استایلیست‌ها هم از رنگ سفید با احتیاط بیشتری در ترکیب لباس‌های زمستانی‌شان استفاده می‌کنند. با همه این‌ها، امسال رنگ سفید یکی از رنگ‌های مورد علاقه طراحان در کت واک‌های پاییز و زمستان بوده است.

معمولا وقتی نوبت به روزهای سرد زمستان و پاییز می‌رسد، همه ما بیشتر تمایل داریم رنگ‌های تیره‌تری بپوشیم. رنگ‌هایی مثل مشکی یا سرمه‌ای که در استایل اکثر زنان جای دارد، در این فصل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه استایلیست‌ها به شما پیشنهاد می‌دهند در استایل زمستانی خودتان از رنگ‌های زرشکی، قهوه‌ای یا سبز تیره استفاده کنید، امسال طراحان در کت واک‌های پاییز و زمستان از به کاربردن رنگ سفید غافل نشدند و سفید را می‌توانید در استایل خیابانی یا street style های زیادی هم پیدا کنید.

این‌ها توصیه‌های وب سایت fashionisers برای کسانی است که می‌خواهند یک استایل زمستانی متفاوت را امسال تجربه کنند.

مدل لباس زمنستانی زنانه کت تک چرم

استایل زمستانی را سر تا پا سفید نکنید

اگر سراغ رنگ سفید می‌روید، بهتر است سرتا پا سفید نپوشید. سفید رنگی است که با بسیاری از رنگ‌های دیگر به خوبی ست می‌شود. برای مثال شما همیشه می‌توانید یک پلیور زنانه نارنجی رنگ یا نیم بوت قرمز را با ترکیب رنگ سفید، دارماتیک و خاص جلوه دهید.

مشاهده پلیور و ژاکت‌های زنانه

مدل پلیور جدید زنونه

داشتن یک پلیور بزرگ و راحت سفید یا با رنگ روشن، یک باید برای استایل زمستانی امسال شما است. آن را می‌توانید با یک دامن ماکسی و ظریف زنانه ست کنید.

خلاقیت دیگری که می‌توانید با رنگ سفید در استایل زمستانی‌تان داشته باشید، اضافه کردن یک کمربند باریک است. این کمربند می‌تواند ظاهری مینیمالیستی و ساده و در عین حال خاص را به وجود آورد.

مشاهده دامن‌های زنانه

مدل نیم بوت جدید زنانه مجلسی

روی بوت‌های سفید تمرکز کنید

یک جفت بوت زنانه سفید، برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت کافی است. می‌توانید با یک نیم بوت روزمره یا یک بوت بلند سفید کار را شروع کنید، این کفش‌ها به همه لباس‌های زمستانی شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد.

حرکت هوشمندانه‌ای که می‌توانید در استفاده از بوت زنانه سفید داشته باشید این است که کیف و اکسسوری‌های رنگی انتخاب کنید. سراغ طیف‌های متفاوت از طلایی، قرمز، مشکی و بژ بروید و اگر می‌توانید لباس‌هایی مثل پالتو یا پلیور طرح‌دار را به ست لباس‌های خود اضافه کنید. به این ترتیب به رنگ سفید بوت و نیم بوت خود رنگ و روح می‌دهید.

مشاهده نیم بوت‌های زنانه

مدل پالتو جدید زنانه مجلسی ساده

بارانی، کت یا کاپشن زنان را به ترکیب زمستانی‌تان اضافه کنید

اگر به خلاقیت بیشتری در استایل زمستانی خودتان علاقه‌مندید، حتما سراغ یکی از آن طراحی‌های سفید برای باران، پالتو یا کت و کاپشن سفید زنانه بروید. کافیست یک پالتو بلند سفید یا بارانی شیک سفید رنگ را با بوت‌های سفید ترکیب کنید تا یک استایل خاص و رویایی برای روزهای سردی که همه غرق در لباس‌های تیره خودشان هستند داشته باشید.

 

مشاهده پالتو، بارانی و کاپشن‌های زنانه

اگر دنبال ترندهای بیشتری برای استایل زمستانی‌تان هستید باید بدانید که امسال کت‌ها و کاپشن‌های کوتاه چرم و پالتو‌های طرح‌دار هم از لباس‌های محبوب است.

برای داشتن یک استایل خاص کافیست ترندهای فصل را بشناسیم و قوانین استفاده از این ترندها را به خوبی بدانیم. یکی دیگر از ترندهای دوست داشتی امسال استفاده از طرح گل‌دار است.

مشاهده ترند گل‌دار ۲۰۱۷

در کنار دانستن این نکات بهتر است برای خرید به جدیدترین محصولات برندها سر بزنیم و طراحی‌های امسال آن‌ها را ببینید و به سادگی انتخاب کنید. برای این کار، لازم نیست وقت زیادی بگذارید یا سفر کنید. شما می‌توانید جدیدترین کلکسیون‌ها از ۲۰۰ برند ایرانی و خارجی را یکجا در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ببینید و با چند کلیک به سادگی خریداری کنید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.