فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
کمپین دیجی استایل ماه مبارک رمضان

مهربونی به بهانه ماه مبارک رمضان

کمپین ماه مبارک رمضان دیجی استایل، راهی است برای آنکه با همراهی شما هر روز کمک هزینه‌های تحصیلی بیشتری را برای کودکان بااستعداد در مناطق محروم گردآوری کنیم.

وقتی دست در دست هم یک مسیر را آغاز کنیم می‌توانیم مهربانی را به لبخندهای شیرین کودکانه تبدیل کنیم. اینکه در ماه مبارک رمضان، دغدغه‌های ساده‌ای مثل نگرانی دفتر و مداد یا یک کفش تازه را از آن‌ها بگیریم، می‌تواند یکی از دیگر فواید این ماه باشد.

دیجی استایل نیز این ماه مبارک را بهانه‌ای دانسته که روزانه یک درصد از عواید فروش خود را به تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند اختصاص دهد.

رمضان همیشه بهانه‌ای برای مهربانی است، دیجی استایل نیز این ماه مبارک را بهانه‌ای دانسته که روزانه یک درصد از عواید فروش خود را به تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند اختصاص دهد.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در این ماه با همکاری موسسه مهرگیتی به تامین این کمک هزینه‌ها می‌پردازد تا هیچ دانش‌آموزی در هیچ نقطه‌ای از ایران مانعی برای تحصیل و رشد پیش رو نداشته باشد.

با شروع ماه مبارک رمضان،  کنار هم مهربانی رو دست به دست می‌کنیم، لبخند می‌سازیم و آینده را برای دانش‌آموزان با استعداد مناطق محروم کشور روشن‌تر می‌کنیم.

همراهی شما در این ماه می‌تواند بیش از هرچیز ارزشمند است و آنچه از این راه به دست خواهد آمد نتیجه این همراهی است.

موسسه خیریه مهرگیتی، نهادی غیردولتی و نیکوکارانه است که از سال ۱۳۸۴ تا کنون در زمینه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی-فرهنگی در مناطق محروم و حمایت تحصیلی از دانش‌آموزان مستعد و نیازمند سراسر کشور فعالیت می‌کند. هدف این موسسه تلاش برای ساختن ایرانی عاری از تبعیض و فقر فرهنگی است.

دوساعته‌های ماه رمضان

دیجی استایل برای آنکه خرید ماه مبارک رمضان را برای شما بیش از این لذت‌بخش کند روزانه بین ساعت‌های ۱۶ تا ۱۸ و ۱۸ تا ۲۰، ده کالا را با تخفیف‌های بی‌نظیر در صفحه مربوط به کمپین “مهربونی دست به دست می‌چرخه” قرار می‌دهد که برای خریدشان دو ساعت فرصت دارید.

ورود به کمپین ماه رمضان

تخفیف‌های میان فصل دیجی‌استایل

علاوه بر این با شروع تخفیف‌های میان فصل دیجی‌استایل، وقت آن می‌رسد که خریدهای بهاری و تابستانی‌تان را یکجا داشته باشید و با قیمت‌های به صرفه بهترین استایل فصل را برای خودتان بسازید.

ورود به دیجی استایل

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. Varshavsky

    اگ لطف کنینو مطلبی در مورد نگه داری از کتونی استن اسمیت و روش ترمیم و جلوگیری از پوسته پوسته یا ب قولی چروک شدن بزارین واقعا ممنون میشم

    1. نیلوفر فلاحی

      حتما به زودی مطلبی با این محتوا نوشته خواهد شد
      ممنون از همراهی شما

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.