فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

کفش مردانه تا کیف زنانه با آلدو در دیجی استایل

کفش مردانه را با یک کیف آلدو ست کنید یا ست کفش و کیف زنانه خود را از کلکسیون‌های آلدو انتخاب کنید، این برند برای کسانی است که سلیقه خاصی در انتخاب کیف و کفش خود دارند.

«آلدو بنسادون» را همه با کفش های معروف «آلدو» می شناسند. کار طراحی این کفش ها را از «کانادا» و با «سابوی» شروع کرده است. «آلدو» با قدمت ۴۲ ساله اش، راه بسیار طولانی ای را تا به امروز طی کرده و با شیکی، ظرافت و بازی رنگ هایش موفق شده تا به این لحظه روح کانادایی را به خوبی القا کند.

آلدو از جمله مهمترین خرده‌فروشان پیشرو در زمینه مد و لباس است که فعالیت خود را به شکل اختصاصی در طراحی کفش زنانه و مردانه و کیف مردانه و زنانه پیش می‌برد. هر آنچه آلدو طراحی می‌کند سالانه نزدیک به ۲۰۰ میلیون مشتری در جهان را به خود جذب می‌کند، همه این ۲۰۰ میلیون مشتری روزهای خود را با یکی از محصولات کیف زنانه یا کفش مردانه آلدو می‌گذرانند و البته برای مناسبت‌های خاص نیز سراغ زیورآلات آلدو می‌روند.

گروه آلدو بیش از هر چیز در تولید و طراحی کفش تخصص دارد و البته با در نظر گرفتن نیازهای متنوع مشتریان خود تنوع را چاشنی طراحی‌های خود کرده است، این تنوع در سه زیر برند  Aldo، Call it spring و GLOBO پوشش داده‌است. آلدو در بیش از ۳۰۰۰ نقطه در جهان در دسترس کسانی است که با داشتن یک ست کیف و کفش زنانه یا مردانه شیک و زیبا اهمیت می‌دهند.

این برند معروف جهانی هم اکنون در ۸۴ کشور دنیا شعبه های زیادی برای فروش کیف و کفش هایش دارد. آقای «بنسادون» در آخرین اقدام ارائه برندش، به «استامبول» سفر کرده تا فروشگاه «آلدو» را در مرکز خرید «زرلو» افتتاح کند. این مرد با استعداد که در دفتر مونترالش با نام «آقای بی» خطاب می شود، به بهانه این نام مجموعه جدیدی از کفش های مردانه به همین اسم راهی بازار کرده است.  این محصولات برای راحتی خرید اینترنتی شما در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل قرار گرفته اند و شما به راحتی چند کلیک می توانید از کیفیت و راحتی کفش های آلدو لذت ببرید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.