فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
حلیمه ایدن مدل مطرح محجبه

از کمپ پناهندگی تا مدلینگ با‌ حجاب روی استیج

«حلیمه عدن»،  (Halima Aden)، یک دختر سومالیایی-آمریکایی است. دختر مسلمان و محجبه‌‌ای که در یک کمپ پناهندگی در آمریکا به دنیا آمد اما راه خودش را تا رسیدن به استیج برندهای برتر دنیا ادامه داد. او که در مینه سوتا، ( (Minnesota) ) بزرگ شده جدیدا با یکی از مطرح‌ترین آژانس‌های مدلینگ دنیا که شعبه‌هایی در پاریس، نیویورک و میلان دارد، قرارداد بسته تا ثابت کند چیزی که بقیه فکر می‌کنند محدودیت است، مانع پیشرفت او نمی‌شود.  با حلیمه و طرز فکر جالبش بیشتر آشنا شوید.

حلیمه عدن، از کمپ تا استیج

حلیمه در مینه سوتادر آمریکا زندگی می‌کند و اولین اقدام خبرسازش را هم در همین ایالت انجام داد. مسابقات زیبایی بانوی مینه سوتا که برگزار شد هیچ کس توقع نداشت بین آن همه زرق و برق یک دختر مسلمان با حجاب ساده روی استیج ظاهر شود و به مرحله‌ی نیمه‌نهایی هم راه پیدا کند اما حلیمه این کار را کرد. او با ۴۴ شرکت‌کننده‌ی دیگر وارد مسابقه شد و بین ۱۵ نفر نهایی هم قرار گرفت. او با اعتماد به نفس تمام روی صحنه ظاهر شد و توانست به عنوان یک زن مسلمان، برگ تازه‌ای در تاریخ دنیای مد و لباس رو کند و معیارهای موجود را به هم بریزد.به تازگی مدل محجبه‌ی برند «کانیه وست»، (Kanye West) بوده است که با روسری و یک کت خز‌دار حاضر شد. او حالا به استخدام یکی از معتبرترین آژانس‌های مدلینگ دنیا درآمده است و حسابی خبر‌ساز شده است.

مدل حجاب حلیمه ایدن

در استخدام معروف‌ترین آژانس مدلینگ دنیا

شرکت مدلینگ IMG یکی از مطرح‌ترین‌ آژانس‌های دنیا در زمینه‌ی معرفی مدل‌های بزرگ و مطرح است. کسانی مثل بلا (Bella Hadid) و جی جی حدید(GiGi Hadid)، جزو مدل‌های معرفی شده در این شرکت هستند و حالا حلیمه‌ی جوان، در سن ۱۹ سالگی توانسته وارد این موسسه‌ شود. حلیمه در این باره می‌گوید: « من با بهترین آژانس مدلینگ دنیا قرارداد بستم و هنوز هم حجابم را مثل یک تاج، بر سر دارم.»

حلیمه ایدن مدل محجبه

خودت را عوض نکن، بازی را عوض کن

حلیمه عدن ، عقاید جالبی درباره‌ی زندگی دارد، عقایدی که مدت‌هاست بین خیلی از آدم‌ها کم‌رنگ شده یا حتی دیگر به چشمشان نمی‌آید. او درباره‌ی لزوم متعهد بودن به خود می‌گوید: «هرگز خودتان را تغییر ندهید بلکه قواعد بازی را به هم بزنید. خیلی خوشحالم که به خانواده‌ی IMG پیوسته‌ام و می‌توانم این پیام را به همه برسانم که تنوع و تفاوت زیباست.»

مدلینگ حجاب حلیما ایدن

پیامی برای زنان مسلمان دنیا

حلیمه در مصاحبه‌ای که با مجله‌ی مطرح فشن و لباس، «ووگ»، (Vogue) انجام داده، گفته است:«هدف من این است که به زنان مسلمان و تمام زنان دنیا بگویم هیچ ایرادی ندارد که خودشان باشند و کلیشه‌ها را از بین ببرند. همیشه به خودتان وفادار بمانید، حد و مرزها را شکستنی هستند و خواهند شکست.» زاویه‌ی دید این دختر به مسائل اجتماعی یکی از دلایل مطرح شدن او در رسانه‌های مطرح دنیاست، بسیاری از رسانه این روزها دنبال حلیمه هستند تا بتوانند حرف‌های بیشتری از او بشنوند.

حلیما ایدن مدل

تو زیبا هستی

«وقتی کلا در رسانه‌ها زنانی را که شبیه خودت هستند، نمی‌بینی و به طور خاص این اتفاق در مسابقات زیبایی هم زیاد می‌افتد، ناخود‌آگاه این پیام منتقل می‌شود که تو زیبا نیستی یا باید ظاهرت را عوض کنی تا زیبا به نظر برسی. در حالی که این مسئله واقعیت ندارد.» نکته‌ی جالبی که درباره‌ی حلیمه عدن وجود دارد توجه او به شکستن قواعد رایج در جامعه است. قواعدی که از زنان می‌خواهد طوری به نظر برسند که آن‌ها می‌خواهند نه خودشان. خیلی از زنان این روزها نسبت به خودشان احساس خوبی ندارند و فکر می‌کنند زیبا نیستند یا اندامشان متناسب نیست و این مسائل از همین کلیشه‌های ذهنی نشات می‌گیرد. حلیمه به عنوان اولین مدل محجبه مسلمان در بین مدل‌های دیگر تلاش می‌کند به یاد زنان بیاورد که آن‌ها به صرف اینکه خودشان هستند زیبا هستند و نیازی به تغییر دادن و تطبیق خودشان با ملاک‌هایی که از جامعه به ایشان تحمیل می‌شود، ندارند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.