فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
انتخاب هفته تیپ نیمه رسمی مردانه

هفته آبی کلاسیک برای مردانه‌های روزمره و رسمی

برای استایل مردانه، آبی یکی از اولین انتخاب‌ها و البته بهترین انتخاب برای مواقعی است که وقت زیادی برای فکر کردن ندارید. بیایید با آبی، یک استایل هم رسمی، هم روزمره و هم مناسب چهارفصل داشته باشیم. این انتخاب هفته را در کمدتان جای دهید.

این تیپ کلاسیک را می‌توانید نگه دارید برای مواقعی که نمی‌دانید چه بپوشید و وقت زیادی هم برای فکر کردن ندارید.

پیراهن آبی ساده، اولین قدم

یک پیراهن آبی خوش فرم با جنس مناسب ضروری‌ترین نیاز هر مردی است، اگر آن را از یک برند با کیفیت مثل تیمبرلند (Timberland) انتخاب کنید، به آن لباس‌های تبدیل می‌شود، که همیشه می‌توان رویش حساب باز کرد.

شلوار جین مردانه‌ای که همیشه لازم است

شلوار جین تا به حال بارها و بارها همه ما را در صبح‌های پرمشغله‌ای که وقتی برای انتخاب لباس نداریم، نجات داده است. پس این لباس دوست‌داشتنی ارزش آن را دارد، که درست و باکیفیت انتخاب شود. نگاهی به جین‌های برند تیفوسی (Tiffosi) بیاندازید.

یک کفش چرم بی‌نظیر در راحتی

برای آنکه ست لباس مردانه‌ای را که در هر موقعیتی می‌توان پوشید، کامل کنید به یک جفت کفش رسمی مردانه نیاز دارید که هم با کیفیت و بادوام باشد و هم شیک. کفش‌های مردانه جی اوکس (Geox) همه این ویژگی‌ها را دارد.

کمربند چرم برای کامل کردن شلوار

هر شلوار مردانه‌ای به یک کمربند خوشرنگ نیاز دارد تا کامل شود. با توجه به اینکه مردان از اکسسوری‌های کمی استفاده می‌کنند، بهتر است اکسسوری‌هایی که می‌خرید با کیفیت و لوکس باشند. یک کمربند چرم آن هم از برند تیمبرلند (Timberland) ارزش فکر کردن را دارد.

لووه برای هر آب و هوایی

برای آنکه استایل همیشگی و چهار فصل شما کامل شود، یک نکته کوچک اما مهم باقی می‌ماند و آن عطر است. ادو تویلت Solo Loewe از برند لووه (Loewe) برای آنکه چهارفصل روی میز دراور شما قرار بگیرد، آماده است.

اگر به فکر خرید لباس‌های مردانه باکیفیتی هستید که راه خوشتیپ بودن را برای شما هموار کند، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با متنوع‌ترین مجموعه‌ها و برندها، می‌تواند مطابق با سلیقه خودتان پیشنهادات خوبی داشته باشد.

ورود به دیجی استایل

ورود به دیجی استایل

بشتر بخوانید:

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.