فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

هم‌قدم با Vogue و مد ۲۰۱۸ انواع کفش بهار و تابستان !

کت واک‌های ۲۰۱۸ باز هم میزبان مدل‌های خلاقانه، متفاوت و البته عجیب و شگفت‌آور بود، طرح‌ها و مدل‌‌هایی که قرار است امسال بازتاب‌شان را در انواع کفش بهار و تابستان ببینیم.

عکس‌ها را ورق بزنید و جدیدترین مدل‌های کفش زنانه در کت واک‌های بهار و تابستان ۲۰۱۸ را ببینید!

اما پیش از آنکه به این کفش‌های زنانه نگاهی بیاندازید، لازم است بدانید که کت واک‌ها بیشتر بازتاب‌دهنده نوعی خلاقیت، عبور از کلیشه‌های روزمره و به کارگیری المان‌های نوین هستند، بنابراین آنچه که طراحی می‌شود پیش از آنکه کاربردی باشد، به نوعی متفاوت و بدیع است.

با این حال هر قدر هم کفش‌های زنانه‌ای که در بین این مدل‌ها می‌بینید در زندگی عادی، عجیب و دور از تصور باشند، ویژگی‌ها و جزییات به کار رفته در آن‌ها را می‌توانید در مدل‌های کاربردی یا طراحای‌های ready to wear (آماده پوشیدن) امسال پیدا کنید.

این ویژگی‌ها و جزییات همان‌هایی هستند که الهام بخش برندهای معروف مثل مانگو، باتا، جی اوکس، آلدو، کمپر و اکو و بسیاری برندهای مشهور دیگر برای طراحی کلکسیون‌های جدیدشان می‌شوند.

ورود به دیجی استایل

از رقابت برای زشت بودن تا جزییات کاربردی در انواع کفش بهار و تابستان

مد ۲۰۱۸ پر است از المان‌ها و جزییات کاربردی و ظریفی که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را حتما در استایل امسال‌تان جای دهید؛ جزییاتی مانند بندهای مچی که می‌توانند ظرافت و زنانگی هر کفشی را بیشتر کنند، استفاده از طرح‌های گل در بخش‌های مختلف انواع کفش زنانه، به کارگیری رویه‌ها و تزیینات براق که بیش از هر چیز می‌تواند به کفش‌های مجلسی درخشش خاصی ببخشد و کفش‌های راحت و بندی با فرم آکسفورد که در ترکیب یک کفش راحتی روزمره به کار می‌روند.

اما در بین انواع کفش بهار و تابستان‌ که روی کت واک‌های ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شد، شاهد رقابت طراحان برای خلق عجیب‌تر و حتی زشت‌ترین فرم‌ها نیز می‌توان بود. طراحی کفش‌هایی با فرم‌های عجیب و بدشکل از چند سال قبل، مشهورترین طراحان را به رقابت وا داشته است و البته باید بدانید که حتی این کفش‌ها نیز در مد سال موثر هستند، پس از آن‌ها هم غافل نشوید!

حالا می‌توانید عکس‌ها را ورق بزنید نگاهی به منتخب مجله Vogue از انواع کفش بهار و تابستان ۲۰۱۸ از به‌نام‌ترین طراحان بیاندازید!

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.