فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل نیم بوت زنانه جیر

بالدی، یک تجربه تازه در هر گام

لذت پوشیدن یک جفت کفش تازه، حس اولین قدم‌ها روی یک زیره نرم یا تکان دادن انگشتان پا داخل کفشی که درست اندازه‌یتان است؛ بالدی (Baldi) یک کفش با ترکیبی از همه این تجربه‌هاست.

فلسفه برند بالدی دوخت و تولید کفش‌هایی ظریف با استفاده از بالاترین تکنولوژی تولید است. ترکیب مواد اولیه لطیف، فرم مناسب و زیبا در کنار طراحی‌های همگام با مد روز، باعث شده که مشتریان این برند از خرید هر جفت کفش لذت ببرند.

مدل کفش کتانی زنانه جدید

یک برند تخصصی برای انواع کفش

بالدی با تخصص تولید کفش متولد شده است، اما امروز برندی بین‌المللی است که علاوه بر کفش، به تولیداتش اکسسوری، کیف و لباس را هم اضافه کرده اما همچنان تخصصش را در زمینه طراحی و تولید انواع کفش زنانه، مردانه و بچگانه حفظ کرده است.

مشاهده کفش‌های زنانه بالدی

مدل کفش کتونی مردانه

مدل‌هایی که از قلب مد روز می‌آیند

تیم بالدی با طراحی‌های بلندپروازانه تلاش می‌کند بهترین‌ها را از دل کت واک‌ها (Catwalks) و هفته‌های مد (Fashion Weeks) انتخاب کند و با قیمت مناسب و کیفیت بالا، آن‌ها را در طراحی‌هایش به کار گیرد.

هر مجموعه جدید بالدی این سه هدف را دنبال می‌کند:

  1. پاسخ به نیازهای روز افزون مشتریان
  2. حرکت با جدیدترین مدهای روز دنیا
  3. ارائه بهترین قیمت‌ها

ماموریت بالدی داشتن مشتریانی است که با اعتماد به نفس قدم بر می‌دارند و با ظاهرشان احساس خوشی می‌کنند.

فروش محصولات، تنها هدف بالدی نیست، بلکه این برند می‌خواهد به بخش جدایی ناپذیر کمد لباس‌ها و سبک زندگی مشتریانش تبدیل شود.

“رساندن جدیدترین مدها به زندگی روزمره و استایل هر روزه”  نقطه تفاوت بالدی و ارزش خاص این برند است.

مشاهده کفش‌های مردانه بالدی

بالدی برای هر موقعیتی

فرقی نمی‌کند برای یک مهمانی آماده می‌شوید یا یک جلسه رسمی و یا گردش کوتاهی در شهر، بالدی برای هر موقعیتی کفش‌های مناسب را به شما پیشنهاد می‌دهد.

مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش‌های مجلسی و پاشنه بلند زنانه

رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی که با جدیدترین ترندها همراه است، در کنار راحتی و ساختار استاندارد باعث می‌شود بالدی همان کفش‌هایی باشد که در یک شب طولانی با لباس مجلسی‌تان ست می‌کنید.

مشاهده پاشنه بلندهای بالدی

مدل کفش کتانی مردانه

کفش‌های رسمی مردانه

یک جلسه کاری یا یک مهمانی مهم، شما حتما به یک جفت کفش بندی مردانه با طراحی کلاسیک نیاز دارید. آن را از بین مدل‌های چرم بالدی انتخاب کنید.

مشاهده کفش‌های رسمی بالدی

مدل کفش کتانی مردانه

کتانی‌ها و کفش‌های روزمره

 یک جفت کفش کتانی یا کفش تخت روزمره همان چیزی است که برای روزهای طولانی کار یا گشت و گذارهای شهری به آن نیاز دارید. بالدی طرح‌های مدرن و مینیمال با زیره‌های سبک و انعطاف‌پذیر را در اختیار شما می‌گذارد.

مشاهده کتانی‌های زنانه بالدی

مدل نیم بوت زنانه

بوت و نیم بوت

روزهای بارانی و برفی فرصت خوبی برای آن است که با یک المان خاص، استایل خود را به روز کنید. این المان خاص، یک جفت نیم بوت یا بوت زنانه و مردانه است. قیمت‌های مناسب نسبت به کیفیت و دوام بالا، آن چیزی است که بالدی را از دیگر برندهای تخصصی کفش جدا می‌کند.

مشاهده نیم‌بوت‌های زنانه بالدی

مدل کفش تخت بالدی زنانه

جدیدترین‌های بالدی برای اولین بار در ایران

بالدی با جدیدترین مجموعه‌های زنانه، مردانه و بچگانه‌اش به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل آمده است. این برند را به سادگی روی اپلیکیشن یا وب سایت دیجی استایل پیدا کرده و از جدیدترین مجموعه‌هایش، بهترین‌ها را برای استایل روزمره، رسمی یا مجلسی خودتان انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، کیفیت و اصالت محصولات را ضمانت کرده و برای تجربه یک خرید اینترنتی منحصر به فرد، خدمات پس از فروش از جمله یک هفته ضمانت بازگشت کالا را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

مشاهده محصصولات بالدی

دیدگاه کاربران ۳ دیدگاه

  1. نرگس

    خیلی متاسفم که بچه های ایرانیمون از کالای غیر ایرانی تو سایتهاشون تبلیغ میکنن.
    به امید روزی که مثل ژاپن و آلمان بعد جنگ جهانی دوم فقط کالای وطنی تبلیغ کنیم بخریم و بپوشیم.
    ایرانی ایرانی بخر

    1. نیلوفر فلاحی

      سلام همراه عزیز
      دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه مد و لباس است که از همان گام اول با شعار “ایرانی بپوشیم” فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر برندهای معتبر ایرانی زیادی که در حوزه مد و لباس فعالیت می‌کنند را می‌توانید روی سایت فروشگاه ببینید و به سادگی از آن‌ها خرید کنید. وجود برندهای متنوع و خارجی در کنار برندهای با کیفیت ایرانی تنها به جهت ایجاد حق انتخاب گسترده‌تر برای مشتریان ایرانی است.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.