فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل کفش زنانه مردانه

مثلث سوپرگا، باتا و جی‌اوکس برای سه موقعیت ویژه

اگر از آن‌هایی باشید که به تناسب استایل در هر موقعیت اهمیت می‌دهید، احتمالا چند جفت کفش و چند دست لباس و کیف با کیفیت برای موقعیت‌های مختلف دارید و حتما دلتان می‌خواهد از جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معروف دنیا، آن‌ها را بخرید.

با این مقاله همراه شوید تا سه برند سوپرگا، باتا و جی‌اوکس را با سه استایل متفاوت تجربه کنید.

سوپرگا، کفشی برای ملکه‌ها

برند سوپرگا کفش زنانه

استایل اسپرت و روزمره نه تنها یکی از آن استایل‌های جوان‌پسند و خاص است، بلکه در موقعیت‌های مختلفی کارایی داشته و دست و پاگیر هم نیست.

اگر این استایل را دوست دارید، پس حتما باید سری به برند سوپرگا (Superga) و به ویژه کلکسیون جدید آن بزنید  و البته فراموش نکنید که علاوه بر تمام سلبریتی‌های عاشق برند سوپرگا، کیت میدلتون دوشس کمبریج هم جزو این عاشقان است  و علاقه خاصی به کتانی‌های سفید این برند دارد.

این برند ایتالیایی که سابقه‌ای صد ساله در تولید و طراحی انواع کفش و کتانی و بوت و نیم بوت دارد، بیش از همه برای مدل‌های جوان‌پسند و کژوالش معروف است که از کودکی تا ۱۰۰ سالگی می‌تواند همراه شما باشد.

بیشتر بخوانید: مدل کفش کتانی ایتالیایی‌ها، یک کفش جدید با نام سوپرگا

باتا، برای یک استایل شیک و رسمی

مدل کفش مجلسی برند باتا

اگر برای موقعیت خاصی مثل مهمانی یا یک جلسه کاری آماده می‌شوید و می‌خواهید یک کفش پاشنه بلند، مجلسی یا یک کفش رسمی مردانه برای استایل شیک و خاص خود انتخاب کنید، باتا (Bata) از آن برندهایی است که بهترین‌ها را می‌تواند به شما ارائه دهد.

اگر همیشه در کفش‌های اداری یا پاشنه بلند و مجلسی زنانه احساس ناراحتی دارید یا کفش رسمی مردانه پایتان را می‌زند، باتا با طراحی خاص و استفاده از تکنولوژی‌های روز مشکل را برای شما حل کرده است.  کفش‌های این برند ایتالیایی را کنار کیف و کفش آن بگذارید و یک ست شیک داشته باشید.

راحت و حرفه‌ای با برند جی‌اوکس

مدل کفش کتانی جی اوکس

جی‌اوکس (Geox) از آن برندهایی است که به استفاده از تکنولوژی‌های خاص معروف است، تکنولوژی‌های برند جی‌اوکس در انواع لباس زنانه و مردانه و کفش و کیف کارایی دارد.

اگر می‌خواهید یک کفش بی‌نظیر در راحتی را تجربه کنید و یا دنبال لباس‌های خاص و بادوامی هستید که بتوانید تا سال‌ها در کمد لباستان آن‌ها را داشته باشید، جی‌اوکس یکی از بهترین پیشنهادها برای شما است.

خواصی مثل ضدآب بودن و در عین حال قابلیت تنفس باعث می‌شود، محصولات جی‌اوکس از روزهای بارانی و برفی پاییز و زمستان تا روزهای داغ آفتابی تابستانی، برای هر استایلی مناسب باشد.

ست لباس خود از کاپشن و پالتو تا انواع کفش، بوت و نیم بوت و کیف را می‌توانید از جی‌اوکس بخرید و آماده‌ روزهای سرد پاییز شوید.

بیشتر بخوانید: با پاهایتان نفس بکشید

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یک فروشگاه کاملا تخصصی در حوزه مد و پوشاک است و اگر به دنبال یک تفاوت هستید، وجود جدیدترین کالکشن‌های معروف‌ترین برندهای روز دنیا، می‌تواند شما را قانع کند که سری به آن بزنید.

سه برند مشهور سوپرگا (Superga)، باتا (bata) و جی اوکس (Geox) نام‌های آشنایی برای عاشقان کفش است، با این سه برند و کلکسیون‌های جدید آن در دیجی استایل همراه شوید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.