فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
پوشاک الیاف طبیعی تن درست

پیش به سوی فصل تازه با الیاف طبیعی

حالا که همه به فکر خرید‌های اول مهر و آماده شدن برای اولین کلاس‌های دانشجویی هستند، وقت آن است که نگاهی به جدیدترین کلکسیون برند ایرانی تن درست بیاندازید و تیپ امسال خود را با الیاف طبیعی ست کنید.

پوشاک الیاف طبیعی تن درست مردانه

 

چرا الیاف طبیعی بپوشیم؟

این روزها همه جا می‌توانید اسم لباس‌های الیاف طبیعی را بشنوید. لباس‌هایی با پارچه‌های خاص و حسی متفاوت. اما چرا استفاده از الیاف طبیعی در صنعت مد و پوشاک این روزها این قدر طرفدار پیدا کرده است؟

پوشاک الیاف طبیعی تن درست زنانه

دوستدار پوست‌های حساس:

پنبه، کتان، چتایی و کنف از الیاف طبیعی پرکاربرد برای بافت پارچه و دوخت لباس است. این الیاف نه تنها به محیط زیست هیچ آسیبی نمی‌زنند بلکه پوست را هم آزار نمی‌دهند.

یکی از مهمترین دلایل استفاده از الیاف طبیعی در انواع پوشاک همین لطافت پارچه‌های الیاف طبیعی است که باعث می‌شود به ویژه برای افرادی با پوست حساس بهترین انتخاب باشد.

مناسب برای تمام فصول:

حتما چیزی در مورد قابلیت تنفس در پارچه شنیده‌اید، قابلیتی که باعث می‌شود دمای بدن در هر فصلی متعادل نگه داشته شده و عرق روی پوست جمع نشود.

داشتن منافذ بسیار ریز طبیعی روی پارچه‌های الیاف طبیعی، قابلیت تنفس را در آن‌ها به وجود می‌آورد. به این ترتیب یک تی شرت الیاف طبیعی در تابستان به شکل خودکار با عبور هوا و ایجاد قابلیت خروج عرق، بدن شما را خنک نگه می‌دارد، اما همان تی شرت در زمستان با کمی انقباض در منافذ می‌تواند، از شما در برابر سرما محافظت کند.

دوام بالا:

اگر تجربه خرید یک لباس دوخته شده از الیاف طبیعی را داشته باشید، حتما متوجه این نکته می‌شوید که می‌توانید تا مدت‌های طولانی از آن لباس، درست مثل روز اول استفاده کنید.

کافی است بدانید که چطور هر پارچه را باید بشویید و با چه روشی آن را اتو بزنید.

بیشتر بخوانید: 

مشاهده انواع محصولات تن درست

مشاهده انواع محصولات تن درست

مدل مانتو تن درست

چرا تن درست ؟

برند ایرانی تن درست یکی از اولین برندهای ایرانی است که به فکر تولید و طراحی لباس‌های خاص با استفاده از الیاف کاملا طبیعی افتاد. این برند، انوع لباس زنانه و مردانه را در کنار اکسسوری‌هایی مانند شال و کیف با الیاف طبیعی و در طراحی‌های جالب تولید می‌کند.

کیفیت بالا و همچنین طراحی‌های خاص و متنوع از جمله مهمترین ویژگی‌های برند تن درست است.

تنوع در طراحی‌های تن درست این امکان را به شما می‌دهد که یک ست زنانه یا مردانه خاص برای هر موقعیتی از روزمره تا رسمی داشته باشید.

رنگ‌ها و طرح‌ها را در انواع پیراهن و شلوار مردانه و یا مانتو و دامن و شلوار زنانه کنار هم بگذارید و ست الیاف طبیعی خود را با تن درست داشته باشید.

اگر به دنبال جدیدترین کلکسیون‌های تن درست هستید، نزدیک‌ترین شعبه به شما فروشگاه اینترنتی دیجی استایل است. کلکسیون جدید این برند را در دیجی استایل دنبال کنید و برای اول مهر و یک استایل متفاوت و حتی دانشجویی آماده شوید.

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.