فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
جین مردانه تیفوسی

متخصص جین‌های پرتغالی

تیفوسی یک برند پرتغالی است و بیش از ۳۵ سال است که در زمینه‌ی تولید انواع لباس فعالیت می‌کند و احتمالا طی چند سال آینده اسمش را زیاد خواهید شنید. انواع لباس‌های زنانه، بچگانه و مردانه جزو محصولات این برند با کیفیت هستند. تیفوسی در بیشتر کشورهای پیشرفته‌ی دنیا برند شناخته شده‌ای است، با وجود این هنوز در ایران آن طور که باید و شاید شناخته نشده است. از آنجایی که فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به کیفیت و زیبایی محصولاتش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، به صورت اختصاصی محصولات این برند را معرفی کرده و به فروش می‌رساند؛ به خصوص انواع جین‌های تیفوسی که کیفیت فوق‌العاده و برش‌ و دوخت بسیار زیبایی دارند و در سطح جهانی مطرح هستند. در این مطلب ست‌های زنانه، مردانه و بچگانه‌ای تهیه کرده‌ایم که از بین محصولات این برند انتخاب شده‌اند و اصول ست کردن این لباس‌ها را آموزش داده‌ایم.

تیفوسی و ست‌های متنوع

بلوز کله غازی شلوار جین سفید زنانه تیفوسی

ساختن استایل‌های متنوع با لباس‌های تیفوسی کار آسانی است. در این دو ست زنانه ، ما دو مدل بلوز بدون آستین با تناژ رنگ مشابه انتخاب کرده‌ایم. هر دوی این بلوزها که از برند تیفوسی انتخاب شده‌اند تناژی از رنگ کله غازی دارند. بلوز سمت چپ به دلیل چند لایه بودن و داشتن پارچه‌ی نسبتا براق، رسمیت بیشتری دارد، بنابراین ما شلوار جین سفید تیفوسی را برای نشستن در کنار آن انتخاب کردیم تا هماهنگ با رسمیت بلوز باشد. بلوز سمت راست اما نیمه رسمی است و به همین دلیل می‌توان آن را با شلوار جین هم ست کرد. ست اول نیمه رسمی و دومی اسپرت است.

مشاهده و خرید محصولات زنانه تیفوسی

مشاهده و خرید محصولات زنانه تیفوسی

مردان در برابر زنان

ست زنانه ست مردانه تیفوسی

به خاطر داشته باشید همیشه لازم نیست بین رنگ پیراهن یا بلوز و شلوارتان هماهنگی وجود داشته باشد. گاهی وقت‌ها رنگ‌ها می‌توانند به هم نامرتبط باشند اما در عین حال خوب به نظر برسند. در این ست ما رنگ سبز ارتشی را برای نشستن در کنار پیراهن چارخانه‌ی قرمز و سرمه‌ای قرار داده‌ایم. رنگ‌ها ظاهرا به هم مربوط نیستند اما ترکیب خوبی ایجاد کرده‌اند.

در مورد ست زنانه‌ی سمت راست هم بلوز تیفوسی در کنار جین تیره‌ای قرار گرفته است که تن‌خور بسیار شیکی دارد و یک ست نیمه رسمی می‌سازد. می‌توانید یک جفت کفش تخت یا پاشنه کوتاه بژ را هم به این ست اضافه کنید.

متضاد یا هم‌رنگ؟

تیفوسی شلوار جین دامن چرمی زنانه

پوشیدن لباس جین برای مردان انتخاب خوبی است، به خصوص اگر بدانند که می‌توانند سراغ تناژ‌های متفاوتی بروند؛ برای مثال پیراهنشان جین تیره باشد و شلوارشان جین روشن. در این ست، ما هر دوی جین‌ها، یعنی پیراهن و شلوار را از برند پرتغالی تیفوسی انتخاب کرده‌ایم که تجربه‌ای ۳۵ ساله در تولید محصولات جین دارد.

پیشنهاد ما برای خانم‌های خوش پوش هم ترکیب دو رنگ متضاد سیاه و سفید است. بلوز سفید در کنار دامن طرح چرمی تیفوسی یک ست زیبا درست کرده است که برای استفاده در انواع مهمانی‌های نیمه‌رسمی کاربرد دارد.

مشاهده و خرید محصولات مردانه تیفوسی

مشاهده و خرید محصولات مردانه تیفوسی

با هم ست کنید

ست تیفوسی پیراهن چارخانه زنانه

وقتی قرار است با نامزد یا همسرتان ست کنید، لازم نیست حتما رنگ‌های مشابه انتخاب کنید، بلکه گاهی یکسان بودن طرح‌ها کافی است. در این ست ما دو پیراهن چارخانه را از برند تیفوسی انتخاب کرده‌ایم که یکی سرمه‌ای- آبی است و دیگری صورتی. رنگ شلوار جین هم بر اساس پیراهن‌ها انتخاب شده است. شلوار جین تیره‌ی مردانه برای نشستن در کنار پیراهن تیره و شلوار جین روشن زنانه برای قرار گرفتن در کنار پیراهن زنانه‌ی صورتی.

احترام به مد روز

پیراهن صورتی مردانه

یکی از مد روزهای امسال برای آقایان، پوشیدن رنگ صورتی و شکستن کلیشه‌های جنسیتی است که صورتی را مختص خانم‌ها می‌داند. صورتی و تناژهای مختلف آن، از گلبهی گرفته تا صورتی چرک، در کنار شلوار جین آبی، خودشان را به خوبی نشان می‌دهد. بهتر است آقایان این رنگ را با جین آبی روشن بپوشند. خانم‌ها هم می‌توانند برای ایجاد تنوع و هماهنگ شدن با فصل تابستان، سراغ شلوار جین سبز روشن بروند.

بچه‌های رنگارنگ

لباس بچگانه دخترانه

استایل بچه‌ها را با توجه به استایل خودتان بسازید، برای مثال اگر خودتان نیمه رسمی می‌پوشید، می‌توانید لباسی نیمه رسمی تن فرزندتان کنید و اگر خودتان لباس رسمی پوشیده‌اید، برای او هم ست رسمی بسازید. پیراهن‌های دخترانه تصویر بالا هر کدام برای یک موقعیت خوب هستند. پیراهن سرمه‌ای به کار موقعیت‌های رسمی می‌آید، پیراهن صورتی نیمه رسمی است و بلوز سفید اسپرت است و مناسب برای بازی و فعالیت.

مشاهده و خرید محصولات بچگانه تیفوسی

مشاهده و خرید محصولات بچگانه تیفوسی

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.