فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
جشنواره یلدای دیجی استایل

“چله چهل تا گنج داره” ، یک جشنواره یلدایی برای یک دورهمی متفاوت

یلدای امسال با جشنواره بزرگ “شب چله دیجی استایل” قرار است حال و هوایی متفاوت داشته باشد. این جشنواره با ترکیبی از یک تجربه متفاوت از خرید زمستانی و چاشنی هیجان و بازی است که در کنار آن حس و حالی تازه به دورهمی‌های یلدایی با سنت‌های ایرانی می‌دهد.

دورهم جمع شدن و شعر خواندن، از کهن‌ترین رسم‌های ایرانیان برای به صبح رساندن طولانی‌ترین شب سال است تا برای چهل روز سرد زمستانی آماده شوند.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، با برگزاری جشنواره یلدایی، امسال هم همچون سال گذشته، تجربه‌ای شاد و متفاوت به این جشن ایرانی می‌دهد.

همه چیز در مورد گنج‌های جشنواره یلدای دیجی استایل

جشنواره “چله چهل تا گنج داره”، بزرگترین جشنواره اینترنتی یلدایی امسال است، جشنواره‌ای که در کنار یک بازی جالب برای پیدا کردن گنج با ده‌ها تخفیف ویژه هیجان انگیز همراه است و شما را به رسم یلدا، برای چهل روز سخت زمستان آماده می‌کند.

در جشنواره یلدایی دیجی استایل، که از ۲۸ تا ۳۰ آذر در سه روز برگزار می‌شود، می‌توانید در هر روز چهل گنج که روی کالاهای متنوع پنهان شده است را پیدا کنید و از iPhoneX گرفته تا PS4 و ده‌ها گنج غافل‌گیرکننده دیگر را به صورت رایگان برنده شوید.

در این سه روز نه تنها می‌توانید تا ۴۰ درصد ارزان‌تر خرید کنید، بلکه ۲۰ درصد تخفیف شب چله‌ای بیشتر هم برای خرید کالاهای متنوع خواهید داشت. به این ترتیب، جشنواره سه روزه یلدای دیجی استایل، بهترین فرصت برای آن است که استایل زمستانی خودتان را با جدیدترین مجموعه‌های ۲۵۰ برند معتبر و باکیفیت ایرانی و غیرایرانی از انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه گرفته تا بوت و نیم بوت و …. بسازید.

اما جشنواره “چله چهل تا گنج داره” با این تخفیف‌ها به پایان نمی‌رسد. در این سه روز، از دیجی استایل غافل نشوید چراکه ۱۰ “انار هیجان‌انگیز” که در هر کدام یک کالا با تخفیفی ویژه قرار گرفته، قرار است طعم تازه‌ای به یلدای شما بدهد. کالاهای این “انارهای هیجان‌انگیز” هر یک ساعت یک بار تغییر می‌کند، پس فرصت برای خرید بهترین‌ها با یک قیمت استثانایی، کوتاه است.

بعلاوه اگر خرید خود را در طول جشنواره یلدایی دیجی استایل، دریافت کنید، دیجی استایل در شب یلدا با یک بازی ویژه در کنار شما خواهد بود. یک بازی ویژه که هیجانی تازه به دورهمی گرم شما در طولانی‌ترین شب سال می‌دهد.

برای آنکه زودتر از اخبار جشنواره شب چله دیجی استایل باخبر شوید و “انارهای هیجان‌انگیز” را ببینید، شبکه‌های اجتماعی ما (به ویژه اینستاگرام digistylecom و تلگرام digistylecom@) را دنبال کنید.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. زهرا عظیمی

    هنوز قرعه کشی مهر انجام نشده

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.