فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خانه مد راد

خانه مد راد خانه‌ای برای خاص‌ترین سلیقه مردانه

خانه مد راد تنها خانه مد آقایان در ایران است که برای مردان خاص با سلیقه متفاوت بهترین تیپ‌ها را طراحی می‌کند، این خانه در واقع مختص مردان شیک پوش است که به آنچه انتخاب می‌کنند و ظاهری که با آن خود را به دیگران معرفی می‌کنند اهمیت می‌دهند و می‌خواهند به راحتی در هر جمعی متفاوت‌تر دیده شوند، پس اگر شما نیز برای لباس پوشیدن سبک خاص خود را دارید، سری به مجموعه‌های متنوع خانه مد را د بزنید.

طراحی لباس با توجه به سلیقه خاص شما کار خانه مد راد به عنوان اولین و تنها خانه مد آقایان است که طراحی‌های اختصاصی را نیز انجام می‌دهد. طراحی‌های  راد از خاص‌ترین طراحی‌های کت و شلوار برای موقعیت‌های مختلف رسمی و اداری است که می‌تواند به سادگی سلیقه خاص شما را در لباس پوشیدن به تصویر بکشد.

مشاهده کت و شلوارهای مردانه خانه مد راد

مشاهده کت و شلوارهای مردانه خانه مد راد

برای هر روز، برای هر مناسبت و برای شخصیت ویژه شما در راد یک طراحی مناسب پیدا می‌شود. کافی است سری به کلکسیون‌های متنوع کلاسیک اداری، مشاهیر، دامادی و فرش قرمز آن بزنید و برای موقعیت خاص یا متناسب با سلیقه شخصی‌تان بهترین‌ها را انتخاب کنید.

دوخت لوکس و ظریف، پارچه‌های با کیفیت و طرح‌های بدیع همه آن چیزی است که خانه مد راد را ویژه می‌کند و البته به ظاهر شما شخصیت ویژه‌ای می‌بخشد تا در هر جمعی متفاوت به نظر برسید. دوخت خاص از ویژگی‌های خانه مد راد است که در کنار پارچه‌های شیک و باکیفیت باعث می‌شود به راحتی در هر جمعی دیده شوید.

خانه مد راد انتخاب تاجران و مدیران موفق و مشاهیر است. طراحی‌های راد با الهام از سبک سنتی ایرانی و تلفیق آن با مد روز و برش‌های شیک و البته طراحی‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی، خلق می‌شود.

بد نیست بدانید، خانه مد راد توانسته است نظر بسیاری از هنرمندان و چهره های محبوب کشور را به خود جلب کند و بیشتر هنرمندان محبوبمان برای انتخاب لباس برای مراسم های مهم و بزرگ قبل از هر چیز این برند را امتحان می کنند، پس استایل مشاهیر را اقتباس کنید و آن را به راحتی به کمد لباس‌های خود بیاورید تا شما نیز در جمع‌های مختلف همچون یک سوپر استار یا یک بیزینسمن موفق بدرخشید.

مشاهده پیراهن‌های مردانه خانه مد راد

مشاهده پیراهن‌های مردانه خانه مد راد

برای آنکه طرح‌های خاص و کم‌نظیر خانه مد راد را در جدیدترین مجموعه‌های این برند ایرانی ببینید، سری به فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل بزنید. دیجی استایل نمایندگی رسمی خانه مد راد است که جدیدترین مدل‌های لوکس راد، از انواع مدل کت و شلوار، پیراهن مردانه و دستمال گردن و دستمال جیب را به شما ارائه می‌دهد.

البته خرید اینترنتی کت و شلوار قواعد خاص خود را دارد، قواعدی که آن را از یک خرید حضوری نیز می‌تواند آسان‌تر کند به خصوص اگر از یک برند معروف و باکیفیت مانند خانه مد راد بخواهید، کت شلوار خود را انتخاب کنید. با این حال دیجی استایل کار را برای شما آسان‌تر هم می‌کند و با قواعد ساده پس از فروش خود، شما را پس از خرید تنها نمی‌گذارد. شما در صورت بروز هر مشکل یا انتخاب سایز نادرست می‌توانید مطمئن باشید که دیجی استایل به شما خدمات پس از فروش ویژه و متفواتی ارائه می‌دهد.

پس با دقت به قواعد خرید کت و شلوار از این مطمئن باشید که آنچه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل و از برند خانه مد راد خریداری می‌کنید شما را در هر جمعی می‌تواند متفاوت نشان دهد. سراغ یکی از کت و شلوار های خانه مد راد بروید و آن را با یکی از پیراهن‌های همین برند ست کنید یا یک کت تک راد بخرید و آن را با یک شلوار کتان ست کنید تا ظاهری روزمره‌تر داشته باشید، سپس به ست رسمی خود یک دستمال گردن یا دستمال جیب اضافه کنید و خیالتان از استایلی که انتخاب کرده‌اید راحت باشد، این بهترین ست برای یک مجلس رسمی یا یک جلسه کاری نیمه رسمی می‌تواند، باشد.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.