فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید اینترنتی کفش آل استار در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

خرید اینترنتی کفش برای پاهای کوچک یا بزرگ

خرید اینترنتی کفش شاید یکی از بهترین راه‌ها برای کسانی باشد که سایز پایشان خیلی کوچک یا بزرگ است. برای این افراد معمولا خریدن کفش مناسب از آنچه که باید سخت‌تر می‌شود. در واقع هر فروشگاهی کفش مناسب برای فرم ویژه پاهای آن‌ها ندارد و در نهایت شاید مجبور شوند کفشی را بخرندکه درست اندازه و مناسب پاهایشان نیست.

پاها یکی از مهمترین بخش‌های بدن هستند و انتخاب پوشش مناسب برای آن‌ها تاثیر به‌سزایی در سلامت بدن دارد، پس به راحتی از فرم ویژه پاهایتان چشم پوشی نکنید و اگرچه سخت باشد اما به دنبال کفش مناسب خود به ویژه در یک فروشگاه اینترنتی مناسب بگردید.

برای زنانی که پاهایشان بسیار بزرگ یا خیلی کوچک است پیدا کردن کفش مناسب مستلزم سپری کردن ساعات طولانی در فروشگاه و پاساژها و البته گاه درنهایت ناامید شدن است. خرید اینترنتی کفش شاید برای این افراد انتخاب بهتر و سریع‌تری باشد، به شرطی که اصول آن را به درستی رعایت کرده و به راهنمای سایز کاملا توجه کنند.

برای پاهای خاص سراغ خرید اینترنتی کفش بروید

خرید اینترنتی کفش زنانه و خرید کفش مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا استایل

خرید کفش برای پاهای ۴۴ یا بزرگتر

اگر سایز پاهای شما ۴۴ یا بیشتر است، حتما این تجربه را داشته‌اید که پیش از انتخاب مدل از مغازه‌دار بپرسید بزرگترین سایز کفشی که دارد چیست؟ گاهی هم با خرید کفش کوچک تا مدت ها پاهایتان را آزار داده‌اید تا کفش با پای شما خودش را تطبیق دهد. اما کافی است چند اصل کوچک را در خرید کفش زنانه یا مردانه مورد نظرتان رعایت کنید.

اندازه درست کف پایتان را بگیرید، و به راهنمای سایز در مدل‌های مختلف کفش توجه کنید، شاید سایز یک کفش کمتر از ۴۴ باشد اما اندازه کف آن برای پاهایتان مناسب باشد.

حساب کردن روی مقداری که کفش برای پا جا باز می کند نیز گزینه دیگری برای شما است. یک کفاش ماهر می‌تواند با کمی کشیدن رویه کفش به اندازه نیم سایز سایز کفش را بیشتر کند. اگر خودتان می‌خواهید با وسایل خانگی کفش را کمی باز کنید می‌توانید از قالب کفش استفاده کنید. بهتر است از یک قالب کفش چوبی به جای پلاستیکی استفاده کنید.

مشاهده تمام قالب‌های کفش

مشاهده تمام قالب‌های کفش

داخل کفش را با اسپری باز کننده کفش اسپری کنید، این اسپری‌های مخصوص انواع مدل کفش چرم را می‌توانید در کفاشی‌ها پیدا کنید. کفش جیر و چرم طبیعی راحت‌تر از کفش‌های دیگر جا باز می‌کند، در حالیکه کفش زنانه یا مردانه ساتن یا چرم مصنوعی مقدار کمی باز خواهند شد.

مشاهده اسپری‌های بازکننده کفش

مشاهده اسپری‌های بازکننده کفش

مدل کفش تخت یا کفش اسپرت معمولا بیشتر از پاشنه‌دارها باز می‌کند. بعد از آنکه توانستید کمی کفش‌تان را برای راحتی پاها باز کنید داخل آن پک ژل سیلیکونی قرار دهید تا رویه کفش چروک نخورد.

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی زنانه

مشاهده تمام کفش‌های ورزشی زنانه

خرید کفش اسپرت و خرید کفش مجلسی از فروشگاه لباس دیجی استایل

مدل کفش زنانه برای پاهای ۳۶ و کوچک‌تر

کفی کفش بزرگترین دوست شما است. البته به غیر از کفی‌های معمولی، داروخانه‌ها برای افرادی با پاهای کوچک که نمی‌توانند کفش سایز مناسب پیدا کنند، گزینه‌های متنوع‌تری نیز دارند. برخی از این پدها کل کفی کفش را می‌پوشاند و می‌تواند سایز کلی کفش را کمی کاهش دهد.

مشاهده تمام کفی‌های کفش زنانه

مشاهده تمام کفی‌های کفش زنانه

انواع پدهای نیمه دیگری نیز می‌توانید در داروخانه‌ها پیدا کنید، پدهایی که در جلوی پا قرار گرفته و پاها را به عقب کفش هل می دهد، پد پاشنه برای کفش پاشنه بلند و پدهای پنجه که از سر خوردن پا به جلوی کفش جلوگیری می کند.

البته کفاش‌های متخصص می‌توانند نوعی پد یا کفی را داخل کفش بچسبانند که حدود ۴ میلی متر حجم دارد و علاوه بر افزایش راحتی کف کفش، سایز آن را تا نیم‌ساز کاهش می‌دهد.

برخی تولیدکنندگان معروف و باکیفیت بخشی از خط تولید کفش خود را به تولید کفش‌هایی با سایز بسیار کوچک تا بسیار بزرگ اختصاص می‌دهند که می‌توانید از این سری تولید کفش بهترین‌ها را مناسب با سایز پاهایتان انتخاب کنید.

این مدل کفش‌ زنانه یا مردانه مناسب برای پاهای کوچک و بزرگ را می‌توانید در یک فروشگاه اینترنتی لباس و مد پیدا کنید و سراغ خرید اینترنتی کفش بروید.

خرید کیف و کفش ارزان از فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

خرید کفش برای پاهای پنجه پهن

مهم‌ترین نکته خرید کفش کمی بزرگتر است، به طوریکه پنجه شما احساس راحتی کند و سایز آن را با یک کفی نیمه تنظیم کنید. البته می‌توانید با دو قالب کفش جلوی کفش‌هایتان را کمی باز کنید. یک قالب مخصوص باز کردن کفش به صورت عمودی است و دیگری به صورت افقی قرار می‌گیرد، به این صورت پنجه کفش متناسب با پای شما شکل می‌گیرد.

البته راه‌های خلاقانه دیگری نیز وجود دارد. مثلا می‌توانید یک جوراب ضخیم را پیش از پوشیدن کفش ، بپوشید و سپس با سشوار کفش را گرم کنید. راه دیگر این است که یک کیسه زیپ‌دار را آب کرده و داخل کفش قرار دهید و کفش‌ها را در فریزر بگذارید، با یخ زدن آب حجم آن به تدریج افزایش یافته و باعث باز شدن روی و بخش جلوی کفش می‌شود.

البته کفش پنجه پهن به خصوص مستطیلی برای فرم پای شما مناسب‌تر است.

اگر شما هم یکی از این مدل پاهای خاص را دارید و مدت‌ها برای پیدا کردن کفش مناسب خودتان سردرگم شده‌اید می‌توانید خرید اینترنتی کفش را امتحان کنید. در این فروشگاه اینترنتی لباس و مد انواع کفش‌ مردانه و زنانه با سایزبندی کامل‌تر از آنچه در مغازه‌ها فروخته می‌شود را می‌توانید پیدا کنید.

مشاهده تمام کفش‌های مردانه

مشاهده تمام کفش‌های مردانه

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی کامل‌ترین مجموعه‌های کفش اسپرت و زنانه و مردانه را دارد و به عنوان نمایندگی سایزبندی و رنگ‌بندی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد که به این ترتیب خرید کفش زنانه یا مردانه مناسب برای پاهای شما را آسان‌تر می‌کند.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. فاطمه

    شما جایو سراغ دارید که کفش ال استار سایز۴۷درست کنن؟😭💔

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.