فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید ساعت مچی مردانه اصل ز فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

خرید ساعت مچی مردانه با قوانین انتخاب هوشمندانه

خرید ساعت مچی مردانه و انتخاب مدل آن، تصمیمی کاملا شخصی است، شاید شما یک کلکسیون از ساعت‌های متنوع داشته باشید یا تنها یک یا دو ساعت اسپرت و رسمی در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. ساعت در نهایت یکی از مهمترین اکسسوری‌هایی است که می‌تواند میزان تاثیرگذاری یک مرد را مشخص کند و در ترکیب استایل او پیش از هر چیز دیگری به چشم بیاید.

نمی‌توان تاثیر ابتدایی لباس و البته ساعت به عنوان یکی از مهمترین اکسسوری‌ها را نادیده گرفت، پس تصمیم برای خرید ساعت مچی مردانه را دست کم نگرید. ساعت‌ها می‌توانند میزان اعتبار شما را در یک جلسه کاری تحت تاثیر قرار دهند یا نظر شخص خاصی را در مورد شما در یک قرار دوستانه جلب کنند.

۴ توصیه برای خرید ساعت مچی مردانه

مدل ساعت مردانه و خرید ساعت از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

با وجود اهمیت بالای ساعت مچی در تیپ کلی شما، همیشه این را هم به یاد داشته باشید که قرار نیست مچ دستتان توجه همه را به خود جلب کند، فقط کافی است که ساعت شما ظاهر خوبی و کاملا طبیعی در کنار سایر لباس‌ها و استایل کلی شما داشته باشد و تاثیر ابتدایی بهتری را از خود به جای بگذارد.

ساعت‌ها ارزشی بیشتر از وسایلی که تنها زمان را نشان می‌دهد دارند، آن‌ها کمی از شخصیت شما را نیز نشان می‌دهند و به مخاطب می‌گویند که شما برای جزییات چقدر ارزش قائل می‌شوید. به ساعت مچی پیش از هر چیز به عنوان نشانه‌ای از اعتبار خود نگاه کنید.

خرید ساعت مچی را از شناخت برند معتبر آغاز کنید

حتما دوست ندارید یک ساعت بی ارزش از جایی ناشناخته را روی مچ دستتان به نمایش بگذارید. سراغ ساعت‌های شیک و رسمی یا ساعت‌های اسپرت از طراحان و تولیدکنندگان معتبر بروید، این ساعت‌ها نه تنها ظاهر بهتر و باکیفیت‌تری دارند بلکه عمر طولانی‌تری خواهند داشت و هر زمان که ظاهر آن‌ها برایتان خسته‌کننده شود با قیمت ارزان می‌توانید تنها بند آن‌ها را عوض کنید و حس جدیدی نسبت به ساعت قدیمی خود داشته باشید. پس با انتخاب یک مارک معتبر ساعت سعی کنید روی ساعت‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید.

یک مدل ساده و شیک ساعت مردانه را انتخاب کنید

در واقع برای آنکه یک مرد خوشتیپ باشید لازم است از ساعت‌های پرزرق و برق خودداری کنید، این قاعده‌ای است که بسیاری آن را نادیده می‌گیرند و درست برعکس برای آنکه استایلشان بیشتر به چشم بیاید سراغ یک ساعت پرزرق و برق می‌روند. به ویژه این نکته را در نظر داشته باشید که مکان‌های رسمی مانند یک مهمانی رسمی یا محل کار، جای مناسبی برای آنکه مثل یک ستاره هالیوودی بدرخشید نیست.

در محل کار، بهتر است از ساعت هایی که تمرکز را از شما و قابلیت‌هایتان برداشته و بر ساعت مچی تان می‌گذارد، استفاده نکنید، اگرچه ساعت مچی در تیپ شما نقش مهمی ایفا می‌کند، اما در یک جلسه کاری آنچه باید بیش از ساعت مچی‌تان به یاد دیگران بماند شخصیت و توانایی‌های شما است.

یک ساعت مردانه اسپرت یا روزمره برای یک تیپ اسپرت و کژوال مناسب است، اما شاید بهترین انتخاب برای یک جلسه مصاحبه شغلی یا مهمانی شبانه نباشد.

برای کت و شلوار رسمی و شیک سراغ خرید ساعت مچی مردانه‌ای بروید که زیر سر آستین پیراهن آستین بلندتان قرار بگیرد و تنها زمانی که آستین شما کمی بالا می‌رود دیده شود. چنین ساعتی لزوما باید بند ظریف‌تری داشته باشد، چرم بهترین انتخاب است.

مشاهده ساعت مردانه

مشاهده تمام ساعت‌های مردانه

خرید ساعت مچی مردانه و خرید اینترنتی ساعت از سایت دیجی استایل

رنگ ساعت مچی مردانه را انتخاب کنید

رنگ و هماهنگی آن با سایر لباس‌ها نکته مهمی است که بسیاری از مردان ممکن است آن را نادیده بگیرند. این نکات را حتما در مورد رنگ در نظر بگیرید.

  • اگر بند ساعت شما قهوه‌ای رنگ است سراغ کمربند قهوه‌ای و کفش مردانه رسمی قهوه‌ای بروید.
  • ساعت مچی با بند مشکی یا فلزی و نقره‌ای برای کمربند و کفش مشکی بهترین انتخاب است.
  • اگر تن رنگ بند ساعت مچی مردانه شما نزدیک به طلایی است، پس به کمی تناژ طلایی در سگک کمربندتان نیاز خواهید داشت.

خرید ساعت مچی مردانه با یک نام لوکس

اگر فردی مشهور یا شاخص هستید و همه به تیپ شما در موقعیت کاری توجه دارند می‌توانید یک ساعت بسیار لوکس و گران قیمت را در دفتر کارتان استفاده کنید اما برای بیشتر افراد ساعت‌های گران قمیت و لوکس انتخاب مناسبی برای محیط کاری نیستند، چراکه بسیار اغراق‌شده به نظر می‌رسند.

خرید ساعت مچی مارک دار دفکتو از سایت فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

اگر برای استایل و تیپ خاص خودتان به فکر خرید یک ساعت مچی مردانه می‌گردید، شاید بهترین انتخاب شما این است که به یک فروشگاه اینترنتی معتبر سری بزنید و خرید اینترنتی ساعت را تجربی کنید.

دیجی استایل انواع مدل ساعت مچی مردانه اسپرت و رسمی را از با کیفیت‌ترین طراحان و سازندگان جمع‌آوری کرده است تا شما بتوانید متناسب با سبک خود انتخاب خوبی داشته باشید.

 

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.