فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
رنگ مو 96 و اصول انتخاب رنگ مو

چه رنگ مویی برای عید ۹۶ مد شده است؟

رنگ مو ۹۶ ، با نزدیک شدن سال جدید از خودش رونمایی کرده است. بهار و تابستان امسال رنگ‌هایی وارد دنیای رنگ مو شده‌اند که بیشترشان پر از تنوع هستند و به بیشتر خانم‌ها می‌آیند. با این رنگ‌ها آشنا شوید و رنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

رنگ مو ۹۶ ، یاسی

یکی از رنگ‌های زیبای بهاره که به عنوان رنگ مو ۹۶ مد شده است، ترکیبی از یاسی و بنفش است. این رنگ موی زیبا هم پر از انرژی است و هم حالتی اسرار آمیز به کسانی می‌دهد که سراغ آن می‌روند. اگر تناژ پوستتان روشن است و زردی‌اش کم، می‎توانید با خیال راحت سراغ یاسی بروید و از خنکای این رنگ لذت ببرید. افرادی که رنگ چشمشان روشن است نیز برای یاسی کردن موها، مشکلی نخواهند داشت.

رنگ مو 96 بنفش

قهوه‌ای تیره، رنگی برای همه

یکی از گزینه‌های مد شده به عنوان رنگ مو ۹۶ ، قهوه‌ای تیره است. مزیت این رنگ نسبت به خیلی از رنگ‌های دیگر این است که به اکثر تناژهای مختلف رنگ پوست می‌آید. این رنگ به خصوص برای زنانی که در پوستشان زردی دارند هم گزینه‌ی مناسبی به حساب می‌آید. اگر دوست دارید موهایتان پرتر به نظر برسند، قهوه‌ای تیره و روشن را در کنار هم به کار بگیرید. این کار به موهای شما عمق و حجم بیشتری می‌دهد.

قهوه ای تیره رنگ موی سال

مسی، پر انرژی‌تر از همیشه

رنگ مسی اصولا برای خانم‌هایی که رنگ چشمشان تیره است و در پوستشان تناژ زردی دیده می‌شود، گزینه‌ی ایده‌آلی است. مسی به عنوان رنگ مو ۹۶ می‌تواند به ظاهر افراد گرما و صمیمیت اضافه کند و با استفاده از تناژ قرمزی که دارد، زردی‌ها را از بین ببرد. از این رنگ و تناژهای مختلف آن مثل مسی برنزه، برای بهار ۲۰۱۷ استفاده کنید.

رنگ موی سال مسی برنز

بلوندی متفاوت با ریشه

گزینه مد شده به عنوان رنگ مو ۲۰۱۷ استفاده از انواع رنگ‌های بلوند است. اما اگر دوست دارید به بلوند اکتفا نکنید و بیشتر روی پاشنه‌ی مد بپرخید، با خیال راحت کمی تفاوت بین رنگ ریشه و ساقه‌ی مو ایجاد کنید. این رنگ بسیار شیک است و به خاطر روشن بودن، برای نیمه‌ی اول سال مناسب خواهد بود.

رنگ مو 2017 بلوند

رنگی متفاوت و خاص

رنگ مویی که در تصویر می‌بینید یکی از نمونه‌های دنیای رنگ مو ۹۶ است که به نام «بلورنج»، (Blorange) شناخته می‌شود. این رنگ امسال حسابی مد شده و خیلی از سلبریتی‌ها سراغ آن رفته‌اند. اگر دوست دارید استایلتان را به کل عوض کنید بروید، موها را طوری کوتاه کنید که خط قیچی روی آن مشخص باشد. ترکیب این رنگ و موی کوتاه شده جذابیت زیادی به شخصیت شما می‌دهد که نشان از سرسختی دارد.

رنگ مو 2017 دیجی استایل

قرمز آتشین

به عنوان رنگ مو ۹۶ ، استفاده از قرمز آتشین هم زیاد دیده می‌شود اما پیشنهاد ما این است که این رنگ را نهایتا تا پایان اردیبهشت ۹۶ مورد استفاده قرار دهید. قرمز رنگ گرمی است و استفاده از آن در هوای گرم بعد از اردیبهشت توصیه نمی‌شود.

رنگ مو 2017 مجله دیجی استایل

ریشه‌های بنفش

سنگ آمتیست را دیده‌اید؟ یک سنگ عالی بنفش است که جذابیت زیادی دارد. یکی دیگر از انواع رنگ مو ۹۶ ، این است که ریشه‌های موها را به این رنگ دربیاورید.

مدل رنگ مو 96

پلاتینه و سرد

دنیای رنگ مو ۲۰۱۷ ، امسال بار دیگر بازگشت رنگ پلاتینه را به خودش دید. این رنگ شیک، به خاطر سرد بودن برای نیمه‌ی اول سال، یعنی تابستان و بهار ایده‌آل است. مراقبت از این رنگ مو به اندازه‌ی رنگ‌های تیره آسان نیست و اگر آدم شلوغی هستید بهتر است، رنگ‌های تیره را انتخاب کنید.

رنگ مو پلاتینه مد سال 2017

دودی-قهوه‌ای، ساده و بی‌دردسر

خانم‌هایی که دنبال رنگ‌های تیره و بی‌دردسر هستند، امسال به عنوان رنگ مو ۹۶ ، دودی قهوه‌ای را انتخاب کنند. این رنگ بسیار طبیعی است، به رنگ‌های مختلف پوست افراد می‌آید و اگر کمی دیرتر از موعد فرصت رنگ کردن پیدا کنید، درآمدن ریشه‌ها ظاهرتان را خراب نخواهد کرد.

دودی قهوه ای رنگ مو 2017

هایلایت طبیعی

یکی از ترندهای خوب امسال (Trend) استفاده از انواع های لایت طبیعی است. رنگ‌ها معمولا یکی دو درجه با پایه‌ی مو فرق دارند و به صورت کاملا طبیعی بین رشته‌های مو استفاده می‌شوند. هایلایت طبیعی بسیار دخترانه، شیک و مراقبت از آن بی‌دردسر است.

های لایت طبیعی مد رنگ مو

 

 

 

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.