فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
رنگ و مدل سال 96 در لباس مردانه

با رنگ و مد سال ۹۶ همراه شوید و سبز بپوشید! (مردانه)

رنگ و مدل سال ۹۶ به مردان شیک پوش می‌گوید باید جسورانه‌تر و البته خلاقانه‌تر سراغ کمد لباس‌های خود بروند و رنگ‌ها را با هم ترکیب کنند. سبز روشن رنگ مد امسال است و ما به شما می‌گوییم چطور این رنگ را در استایل خودتان به کار ببرید تا از همیشه خوشتیپ تر به نظر برسید! شما هم اگر دوست داشتید نگاهی به دنیای رنگی محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بیندازید، از مدل‌ها الهام بگیرید و به استایل‌تان انرژی تزریق کنید.

مدل کت شلوار مجلسی مردانه

کت تک مردانه سبز را چگونه ست کنیم؟

خرید کت تک مردانه بیشتر از کت و شلوار به شما امکان تغییر تیپ می‌دهد. به علاوه یک کت تک مانع از این می‌شود که احساس کنید زیادی سبز شده‌اید.

با چه شلواری بپوشم؟

یک راه بسیار ساده و در عین حال شیک برای ست کردن کت تک مردانه ی سبز  این است که آن را با شلوار جین بپوشید.
یک شلوار جین مردانه راسته را انتخاب کنید، این جین می‌تواند سنگ شور روشن یا تیره داشته باشد یا حتی مشکی باشد.

چه رنگ تی شرت یا پیراهنی انتخاب کنم؟

  • تی شرت آبی برای یک استایل کاملا روزمره ، البته بهتر است سیری و روشنی رنگ تی شرت شما متناسب با رنگ کت باشد
  • پیراهن صورتی که اتفاقا مد ۲۰۱۷ هم هست
  • پیراهن رسمی سفید برای تیپ نیمه رسمی(رسمی_روزمره)

کدام کفش مردانه به این ست می‌آید؟

  • کفش رسمی قهوه ای رنگ برای تیپ رسمی_روزمره
  • کتانی سفید برای یک تیپ ساده و روزمره
  • کفش کانورس (converse)  هم رنگ با پیراهن یا کت برای تیپ کاملا روزمره

مردان بخوانند: خوشتیپ و متفاوت شدن با هشت نکته

مدل شلوار کتان مردانه 96 سبز رنگ

شلوار کتان مردانه به رنگ سال ۹۶

شلوار جین همیشه  انتخاب خوبی است به ویژه برای برای مردانی که نمی‌خواهند وقت زیادی را صرف فکر کردن و تصمیم‌گیری در مورد آنچه می‌خواهند بپوشند، کنند. با وجود این بهتر است این روش را تصحیح کنیم و اهمیت شلوار کتان را در خوش استایلی در نظر داشته باشیم.

برای روزهای گرم بهار و تابستان، شلوار جین البته همیشه انتخاب خوبی است اما ممکن است به خنکی شلوار کتان نباشد.
شلوار کتان دارای مزیت بزرگی است، اینکه هم با تیپ رسمی و هم با تیپ روزمره می‌توان از آن استفاده کرد، حالا که رنگ سال سبز است، چطور می‌توانیم شلوار کتان سبز بپوشیم؟

سبز تیره انتخاب کنم یا روشن؟

اگرچه در مورد شلوارهای مردانه ، رنگ‌های سبز تیره یا زیتونی انتخاب‌های محافظه‌کارانه‌تری هستند، اما امسال یک شلوار کتان با رنگ سبز روشن‌ را انتخاب کنید.­

چه استایلی برایش بسازم؟

شلوار کتان سبز رنگ خود را با یکی از این دو استایل متفاوت ست کنید:

  • برای تیپ نیمه رسمی : می‌توانید شلوار کتان را با پیراهن سفید، کت تک و کراوات سرمه‌ای ست کنید و یک جفت کفش روزمره طوسی رنگ هم بپوشید.
  • برای تیپ روزمره ی بهار و تابستان: می‌توانید شلوار را با یک تی شرت، کت جین و کتانی سفید رنگ ست کنید.
مشاهده تمام شلوار سبز رنگ مردانه

مشاهده شلوارهای مردانه

خرید اینترنتی لباس مردانه

با پیراهن سبز رنگ خود چه بپوشیم؟

خرید پیراهن مردانه ای با رنگ سبز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای آن است که با رنگ سال ۹۶ همراه شوید. بدون دانستن نکاتی کوچک در مورد این رنگ پیراهن، ممکن است یک پیراهن سبز تیره را انتخاب کنید، آن را در کنار یک ست اشتباه بگذارید و در نهایت به جای آنکه خوشتیپ به نظر برسید شبیه جک نیکلسون در نقش جوکر شوید! پس قوانین ست کردن پیراهن مردانه سبز را که در ادامه می‌آید، جدی بگیرید.

پیراهن سبز چه تناژی داشته باشد؟

بهتر است یک پیراهن مردانه با رنگ سبز خیلی روشن انتخاب نکنید، این رنگ‌ها برای پیراهن مردانه مناسب‌ترند:

  • سبز زیتونی
  • سبز پاستلی
  • سبز ارتشی

لازم نیست همیشه یک پیراهن سبز رنگ ساده و بدون طرح داشته باشید؛ سراغ طرح‌ها بروید، چارخانه های سبز طرح بسیار شیکی برای پیراهن مردانه است.

با چه شلوار و کفشی ست کنم؟

پیراهن سبز به خوبی با شلوار یا کت و شلوار مردانه طوسی رنگ ست می‌شود. می‌توانید آن را با کفش قهوه‌ای تخت یا کفش مردانه مشکی رنگ بپوشید.

مشاهده پیراهن سبز مردانه

مشاهده پیراهن‌های سبز مردانه

مدل کت شلوار مردانه

یک دست کت و شلوار با رنگ و مدل سال ۹۶

شاید برایتان کمی دور از ذهن باشد که بخواهید یک دست کت و شلوار سبز رنگ را داخل کمد و لباس‌تان بگذارید، اما اگر به هر دلیلی این اتفاق افتاد خوب است درباره‌اش اطلاعات داشته باشید.

کت و شلوارهای کاملا رسمی معمولا مشکی، سرمه‌ای یا طوسی تیره هستند، اما برای تیپ نیمه رسمی بهتر است سراغ رنگ‌های دیگری مانند سبز در کت و شلوار بروید.

اگرچه در یک مراسم کاملا رسمی توصیه نمی‌کنیم کت و شلوار سبز زنگ بپوشید، اما به هر حال برای رفتن به سر کار یا یک موقعیت نیمه رسمی می‌توانید یک بار هم شده سه رنگ مشکی، سرمه‌ای و طوسی را کنار بگذارید و کت و شلوار خوش دوخت و شیکی با رنگ سبز را انتخاب کنید.

مشاهده تمام کت و شلوراهای مردانه

مشاهده تمام کت و شلوراهای مردانه

فروشگاه لباس مردانه

سبز تناژهای بسیار متنوعی دارد، از سبز زیتونی گرفته تا سبز تیره و سبز روشن. رنگ مد سال سبز روشن است، یک سبز با کمی هاله ی زرد که آن را به سبز طبیعت نزدیک می‌کند. اگر دنبال انتخاب‌های متنوعی می‌گردید، فهرست زیر به کارتان می‌آید:

  • کت و شلوار سبز زیتونی: کت و شلوار زیتونی می‌تواند یک تیپ رسمی یا نیمه رسمی را به وجود بیاورد، می‌توانید آن را با سفید، آبی آسمانی یا سرمه‌ای، طوسی، مشکی، کرم و صورتی روشن ست کنید.
  • کت و شلوار سبز تیره:  کت و شلوار با رنگ سبز تیره معمولا برای زمستان مناسب است با این حال می‌توانید آن را با لباس‌ها و رنگ‌هایی ترکیب کنید که برای تابستان هم مناسب باشد. کافی است سایر بخش‌های تیپ خود از پیراهن و کراوات گرفته تا کیف و کفش را از میان رنگ‌های روشن انتخاب کنید تا به ترکیب و مدل لباس مردانه ی خودتان روح تابستانی بدهید.
  • کت و شلوار سبز روشن: کت و شلوارهایی با رنگ سبز روشن معمولا از پارچه‌های سبک‌تر مانند نخ و کتان دوخته می‌شوند.­ در ست کردن لباس‌های خودتان به این نکته توجه داشته باشید که وقتی سبز روشن در کت و شلوار شما به کار می‌رود به این معنا است که باید مرکز توجه استایل شما باشد، پس بقیه لباس‌هایتان را با رنگ‌ها و طرح‌های ساده‌تر و طبیعی‌تر انتخاب کنید.­

کفش قهوه‌ای و پیراهن سفید ترکیب خوبی با کت و شلوارهای سبز روشن به وجود می‌آورد، اما در نهایت تجربه به شما می‌گوید کدام ترکیب از همه بهتر می‌تواند باشد، چند بار ست لباس‌تان را تغییر دهید تا به بهترین ترکیب ممکن برسید.

مدل کراوات مردانه 2017 رنگ سبز

کراوات، یک اکسسوری سبز رنگ کوچک

کراوات سبز یک انتخاب شیک است، می‌توانید با آن رنگ و رویی تازه به تمام لباس‌های قدیمی خود بدهید، انتخابی که بسیاری از مشاهیر و مردان خوش تیپ به سراغ آن می‌روند. رنگ سال ۲۰۱۷ به شما می‌گوید وقت خرید لباس مردانه ، از خرید کراوات غافل نشوید، به خصوص اگر سبز بود.

کراوات سبز را با چه پیراهن‌هایی می‌توانید ست کنید؟

  • کراوات سبز با کت و شلوارهای سبز تیره و یا کرم هم‌خوانی دارد، همچنین می‌توانید آن را با یک ترکیب ساده‌تر با کت و شلوار مشکی رنگ هم می‌توان ست کرد.
  • کراوات سبز انتخاب خوبی برای پیراهن‌های سفید، آبی روشن یا صورتی ملایم و روشن است.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری بستن کراوات با چهار مدل گره کلاسیک + ویدئو

برای همراه شدن با رنگ و مدل سال ۹۶ در انواع مدل لباس مردانه یا زنانه می‌توانید به جدیدترین کلکسیون‌های برندهای معتبر مد و لباس سری بزنید و بهترین‌ها را انتخاب کنید. این کلکسیون‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل دنبال کنید و با چند کلیک به ست مورد علاقه خود برسید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.