فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
نمایندگی مانگو در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لباس

مانگو ، از لباس مردانه تا لباس مجلسی زنانه و بچگانه

مانگو یکی از معروف‌ترین نام‌ها در دنیای مد است، آنچه که مانگو برای لباس های مردانه ، زنانه و بچگانه طراحی می‌کند همیشه بخشی از سبک مد روز را تعیین می‌کند. این نام مشهور در دنیای مد در ایران نیز طرفدرانی از بین خوشتیپ ترین زنان و مردان و البته کودکان دارد.

در سال ۱۹۸۴، mango اولین فروشگاه لباس خودش را در بارسلونا باز کرد و تنها یک سال پس از اولین گام در دنیای مد، پنج فروشگاه دیگر در بارسلونا تاسیس کرد تا صنعت مد را با نام خودش آغاز کند.

در ابتدا مانگو ۱۳ فروشگاه از لباس مردانه و پوشاک زنانه گرفته تا طراحی‌هایش برای بچه‌های خوشتیپ را در سراسر اسپانیا گسترش داد و در سال ۱۹۹۲ این کمپانی توانست از مرزهای اسپانیا خارج شود.

مانگو تلاش می‌کند از طراحی لباس ، تولید و فروش انواع مدل لباس زنانه و مردانه و بچگانه و ساختن زیورآلات زیبا همیشه یک گام جلوتر باشد. این کمپانی مد در سال‌های اخیر بیش از هرچیزی تلاش کرده است به عنوان نامی مطرح در صنعت مد روز فعالیت‌هایی در جهت حفاظت از محیط زیست برنامه کاری خود را جهت‌دهی کند.

مانگو در طول فعالیت خودش توانسته آنچنان طراحی‌های متفاوتی داشته باشد که بی آنکه نام برند را در پشت لباس ببینید، بتوانید لباس‌های مانگو را از طراحی و دوخت آن تشخیص دهید. اگرجه بیشتر ما مانگو را با لباس‌ها، کیف و اکسسوری‌های زنانه اش می‌شناسیم اما این برند طراحی‌های خلاقانه و متفاوتی هم در زمینه لباس بچگانه و مردانه و ورزشی هم دارد و در بخش ورزشی همگام با برندهای ورزشی معروف تلاش کرده است تکنولوژی‌های روز را برای افزایش سلامت ورزشکاران به کار ببرد.

مشاهده کالکشن مردانه مانگو

مشاهده کالکشن مردانه مانگو

اگرچه مانگو روح ایتالیایی خود را همیشه در طرح‌هایش حفظ کرده است اما پس از سال‌ها خروج از مرزهای اسپانیا و ورود به بازار جهانی مد و لباس ، امروزه طرح‌هایش رنگ و بویی بین‌المللی و با اقتباس از فرهنگ‌های مختلف دارد تا با یک فرهنگ جهانی و بدون مرز هماهنگ باشد.

برای هر فصل منگو یک پیشنهاد تازه با طراحی متفاوت دارد، از بافت زنانه و پالتو گرفته و بوت و نیم بوت در بخش طراحی‌های زنانه است گرفته تا انواع پالتو و پلیور مردانه و کاپشن بچگانه. البته در کنار این‌ها خط تولید ورزشی مانگو نیز همیشه خود را به روز نگه می‌دارد و ست ورزشی خودش را برای ورزش‌های مختلف با تکنولوژی‌های روز همراه می‌کند.

خرید محصولات برند مانگو از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

علاوه بر این در هر کالکشن مانگو در فصول مختلف شما می‌توانید لباس‌هایی را ببینید که برای هر فصلی می‌تواند مناسب باشد، کتانی‌ها یا شلوار جین زنانه و انواع کیف ، کت و شلوار های مردانه شیک و تی شرت پسرانه یا دامن دخترانه در این کلکسیون‌ها همان لباس‌هایی هستند که در هر فصلی می‌توانند استایل شما را زیباتر کنند.

مانگو یکی از برندهایی است که طراحی‌هایش در عین سادگی ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد، به این ترتیب شما می‌توانید برای یک روز عادی یا یک مهمانی یک ست کامل از لباس‌ها و کیف و کفش مانگو داشته باشید یا تنها یکی از لباس‌های مانگو را با لباس‌های دیگرتان هماهنگ کنید. همچنین دوخت‌های به کار رفته در لباس‌های مانگو درست مانند پارچه‌های آن از کیفیت ویژه‌ای برخوردار است که باعث می‌شود عمر این لباس‌ها افزایش پیدا کند.

مشاهده کالکشن بچگانه مانگو

مشاهده کالکشن بچگانه مانگو

هدف این کمپانی مشهور مد این است که در هر شهری حضور فعال داشته باشد به این ترتیب می‌توانید محصولات آن را از ۲۴۱۵ فروشگاه در ۱۰۷ کشور خریداری کنید. دیجی استایل یکی از این فروشگاه‌ها است، یک فروشگاه اینترنتی لباس و محصولات مد و زیبایی که نمایندگی مانگو در ایران را دارد.

شما هم اگر از طرفداران منگو هستید می‌توانید جدیدترین کلکسیون‌های فصلی مانگو را در دیجی استایل ببینید و از بخش‌های مختلف زنانه، مردانه و بچگانه بهترین‌ها را هر آنچه را که می‌خواهید خریداری کنید. دیجی استایل علاوه بر اینکه جدیدترین کالکشن‌ها را در اختیار شما می‌گذارد، پیشنهادهای ویژه‌ای نیز برای خرید دارد که به شما این امکان را می‌دهد خرید به صرفه‌تری داشته باشید. پس با عضویت در دیجی استایل از پیشنهادهای ویژه و حراج‌های میان فصل پیش از دیگران آگاه شوید. در دیجی استایل مجموعه کاملی از محصولات مد و پوشاک این نام تجاری جمع‌آوری شده است تا شما یک ست کامل شیک از آن داشته باشید یا آن را با لباس‌های دیگر از برندهای مختلف ست کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.