فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل مو را با زیورآلات مو عوض کنید دیجی استایل

۹ روش برای عوض کردن مدل موها

مدل مو را عوض کردن کلی روی زیبایی چهره تاثیر می‌گذارد. حالا اگر به عنوان یک بزرگسال از مدل فعلی موهایتان راضی هستید و نمی‌خواهید تغییرش بدهید، خوب است با استفاده از بعضی زیورآلات مو برای خودتان تنوع ایجاد کنید و استایل بهتری بسازید. موقع انتخاب زیورآلات مو بهتر است به نکاتی که در ادامه می‌خوانید، دقت کنید.

مدل مو بدون شلوغ کاری

ممکن است با خودتان بگویید «یک گیره می‌زنم این طرف موها و یکی هم آن طرف و با یک گل سر هم بقیه را پشت سرم جمع می‌کنم.» نظر ما را اگر می‌خواهید این کار را نکنید. قانون کلی این است که هیچ وقت نباید به عنوان یک خانم بزرگسال که سنین نوجوانی و شلوغ کاری را پشت سر گذاشته از چند وسیله‌ی تزئینی مو به صورت هم زمان استفاده کنید. این کار استایل شما را خراب می‌کند و باعث بد تیپی‌تان خواهد شد. یک وسیله انتخاب کنید اما همان یکی آنقدر زیبا باشد که به چیز دیگری نیاز پیدا نکنید.

خرید اینترنتی زیورآلات مو فروشگاه دیجی استایل

راحتی حرف اول را می‌زند

بعضی از تِل‌ها خیلی زیبا هستند و در عین حال روی زیبایی خانم‌ها تاثیر خوبی می‌گذارند، اما استفاده از آن‌ها همان و شروع سردرد همان. در مورد زیورآلات مو بهتر است راحتی حرف اول را بزند. برای همین به هیچ وجه سراغ تل یا گیره‌ای نروید که با استفاده‌ کردن از آن اذیت می‌شوید. اگر خیلی به تل‌ زدن علاقه دارید سراغ همزادشان، یعنی هد بندها یا تل‌های پارچه‌ای بروید که کمتر اذیتتان خواهند کرد. با این کار هم تغییر دادن مدل مو آسان می‌شود و هم دچار دردسر نخواهید شد.

هد بند پارچه‌ای مشکی خرید اینترنتی

دل به دریا بزنید

ممکن است مثل خیلی از خانم‌های ایرانی تنها وسایلی که برای تغییر مدل مو های خود به کار می‌برید کش سر یا گل سر باشد. از اینکه شجاعت به خرج دهید و یک وسیله‌ی تازه امتحان کنید نترسید. یک عالمه زیورآلات تزئینی زیبا برای تغییر مدل مو وجود دارند که استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث زیبایی بیشتر شما شود و حالتان را خوب کند. سراغ شانه‌ی مو، سنجاق سر و حتی هد بند بروید و ببینید کدام بیشتر به شما می‌آیند. برای اینکه بدانید کدام برایتان مناسب‌تر هستند خوب است از دوستان مورد اعتمادتان هم نظر بخواهید.

تاج سر طلایی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

براق‌ یا ساده؟

یک اصل ساده را به خاطر داشته باشید، زیورآلات نگین دار و براق اغلب برای شب‌ها و مهمانی‌های شبانه مناسب هستند و گزینه‌های ساده به درد روزها می‌خورند. بنابراین سعی کنید روزها به هیچ وجه سنجاق سری نزنید که چشم کلا‌غ‌ها را بگیرد! در مورد زیورآلات نگین‌دار هم یادتان باشد بهتر است اصل سادگی در موردشان رعایت شود. مثلا اگر تل سر شما نگین دارد بهتر است نازک باشد و نگین‌هایش ریز باشند.

سنجاق مو نقره‌ای فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

با لباس‌هایتان ست کنید

یکی از نکاتی که دقت کردن به آن می‌تواند ظاهرتان را زیباتر کند ست کردن زیورآلات مو با لباس‌هایتان است. مثلا اگر یک لباس مشکی با خال‌های سفید دارید می‌توانید از تلی با همین مدل پارچه‌ کمک بگیرید. اگر سبک لباسی که پوشیده‌اید سنتی است، سراغ گیره سری بروید که حال و هوای سنتی دارد، اگر رنگ لباس‌هایتان تند است سراغ هدبندی با رنگ تند بروید و در نهایت اگر ملایم پوشیده‌اید رنگ زیورآلات موهایتان را ملایم انتخاب کنید.

هدبند رنگارنگ فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

توجه به رنگ مو

کسانی که رنگ موهایشان تیره است می‌توانند از سنجاق سر یا سایر زیورآلات مو با رنگ‌هایی مثل سرخابی، یاسی یا آبی استفاده کنند و خانم‌هایی با موهای بلوند می‌توانند از رنگ‌های سبز کم‌رنگ، صورتی روشن یا حتی زرد روشن برای زیبایی بیشتر مدل مو هایشان کمک بگیرند.

خرید اینترنتی کش سر بزرگسالان فروشگاه دیجی استایل

برای موهای فر

کسانی که موهای حالت‌دار یا فر دارند می‌توانند به راحتی سراغ این مدل سنجاق‌ها که در تصویر می‌بینید بروند، به خصوص وقتی که موهایشان را پشت سر جمع می‌کنند. این مدل‌ها به راحتی در موهای آن‌ها قرار می‌گیرد و ظاهرشان را شیک و به روز می‌کند.

خرید اینترنتی سنجاق سر شیک دیجی استایل

کش سرتان را عوض کنید

کش سرهای ساده توی کشوی لوازم آرایشی هر خانمی پیدا می‌شود اما مهم است که بدانید به عنوان یک خانم خوش تیپ بهتر است از کش سرهایی استفاده کنید که شکیل هستند و با سنتان بیشتر جور در می‌آیند.

کش سر شیک برای خانم ها دیجی استایل

یک خرید هیجان انگیز

اگر دلتان می‌خواهد مدل مو هایتان را عوض و ظاهرتان را به روز کنید می‌توانید سری به بخش زیورآلات مو در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید و مدل مناسبی برای خودتان انتخاب کنید. تمام مدل‌های این صفحه از این فروشگاه انتخاب شده‌اند. ضمن اینکه انواع کش سرهای زیبا، هد بندهای شیک و سنجاق سرهای هیجان انگیز دیگر هم آماده هستند تا شما را خوش تیپ‌تر از همیشه کنند.

مشاهده تمام زیورآلات مو

مشاهده تمام زیورآلات مو

 

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.