فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل ناخن مدل لاک خرید اینترنتی لاک

مدل ناخن هیجان انگیز برای عید ۹۶!

مدل ناخن را عوض کردن یکی از لذت‌های زندگی خیلی از خانم‌هایی است که به دورهمی‌های زنانه دعوت می‌شوند و دلشان می‌خواهد چند ساعتی رنگ‌ها روی دستشان برقصند. برای اینکه مهمانی‌های عید ۹۶ را با زیبایی ناخن‌هایتان بیشتر کنید و روی مد ۲۰۱۷ هم باشید برایتان یک راهنمای مدل ناخن آماده کرده‌ایم.

شبیه پر طاووس

یکی از نکاتی که امسال زیاد دیده می‌شود استفاده از انواع زلم زیمبو روی ناخن است. استفاده از انواع مهره، پولک و خلاصه هر چیزی که سطح برجسته‌ای روی ناخن‌ها ایجاد کند کلی ایده‌ی تازه به طراحان می‌دهد. فقط یادتان باشد نگه داشتن این ناخن‌ها برای چند ساعت راحت است و بعد از آن نه بهداشتی است و بی‌دردسر. به همین دلیل هم جان می‌دهند برای شام شب عید با اعضای خانواده که نهایتا چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد!

مدل ناخن طراحی ناخن دیجی استایل

مدل ناخن نیمه برهنه

درست در مقابل ناخن‌های مهره‌دار، ناخن‌های نیمه برهنه هستند که جز چند نقطه‌ی رنگارنگ بر رویشان، لاک دیگری وجود ندارد. این ناخن‌ها برای کسانی که سادگی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند، مناسبند. برای به دست آوردن این ناخن‌ها برس لاک را به صورت نقطه‌ای روی بخش‌هایی از ناخنتان بزنید و بعد که خشک شدند، روی ناخن را با تاپ کوت بپوشانید.

صورتی باش

امکان اینکه در کشوی میز توالت زنی لاک صورتی پیدا نشود با احتمال طلوع خورشید از غرب برابری می‌کند! حالا اگر منتظر یک فرصت مناسب برای استفاده از صورتی‌ها هستید، دل را به دریا بزنید و عید امسال آن‌ها را مهمان انگشتانتان کنید! لاک صورتی یکی از ترندهای (Trend) امسال است.

خرید اینترنتی لاک صورتی دیجی استایل

بازار داغ فرنچ

امسال شاهد موج تازه‌ای از انواع فرنچ ناخن خواهید بود که از فرم ساده و همیشگیِ یک خط سفید در بالای ناخن، خارج شده و وارد فازی از انواع خطوط می‌شود که بعضی‌هایشان به جای پوشاندن نوک ناخن، وسط یا گوشه‌ی آن را می‌پوشانند.مدل فرنچ ناخن

 

دور ناخن را بسازید!

یک ترند بامزه از مجموعه ایده‌های خلاقانه‌ای که برای زیباتر کردن دست‌ها به کار می‌رود این است که دور ناخن، درست همان بخش‌هایی که به پوست دست می‌رسد را با یک برس نازک، لاک بزنید یا حتی از لاک اکلیلی استفاده کنید. می‌توانید بقیه‌ی سطح ناخن را بی‌رنگ بگذارید یا یک رنگ ملایم روی آن بنشانید.

لاک اکلیلی براق دیجی استایل

کوتاه نگهشان دارید

می‌دانیم که مدتی است همه احساس می‌کنند ناخن هر چه بلندتر باشد، بهتر است اما عید امسال می‌توانید بی خیال این فکر شوید و ناخن‌هایتان را کوتاه نگه دارید. با استفاده از لاک ملایم روی ناخن‌ها را بپوشانید و سادگی بیشتری به خودتان هدیه دهید. یک مدل ناخن دیگر که می‌تواند به شما ایده دهد، ناخن‌هایی با نوک بیضی شکل هستند.

متالیک اما مات

رنگ‌های متالیک یکی دیگر از ایده‌هایی هستند که می‌توانید برای یک شام عیدانه با همسر سراغش بروید. برای این می‌گوییم موقع شام سراغش بروید که رنگ‌های متالیک برای روز مناسبت کمتری دارند. نکته‌ی مهم این است که از رنگ‌های متالیک مات استفاده کنید نه براق. طلایی و نقره‌ای جزو رنگ‌های مد شده هستند.

نوار طلایی ناخن فروشگاه دیجی استایلست کردن با ماهی قرمزها

رنگ قرمز روشن و همچنین زرشکی برای امسال مد هستند و اگر دوست دارید کمی در منزل به خودتان برسید و جذابتر شوید از این دو رنگ غافل نشوید.

لاک قرمز مد 2017 دیجی استایل

بازگشت نگین‌ها

نگین کاری کردن، یکی دیگر از انواع مدل ناخن است که بهار و تابستان ۲۰۱۷ برای خودش برو و بیایی پیدا می‌کند. این مدل را فقط در مهمانی‌های رسمی به کار ببرید چون زرق و برق بیش از حد برای مراسم ساده کارایی ندارد.

وسایل طراحی ناخن مدل ناخن دیجی استایل

با ملایمت، با ملاطفت

لاک هایی را انتخاب کنید که رنگشان به پوستتان نزدیک است. اگر دوست دارید ناخن‌هایتان صرفا مرتب باشند اما اصلا جلب توجه نکنند، بروید سراغ رنگ‌های نزدیک به پوستتان.

خرید لاک رنگ ملایم دیجی استایل

سفیدی برف روی دست‌ها

قبلا کسانی که تازه ازدواج کرده بودند از لاک سفید استفاده می‌کردند. اما این روزها هر کسی که دلش بخواهد می‌تواند با خیال راحت سراغ این رنگ برود چون مد شده است. کسانی که رنگ پوستشان تیره است هم می‌توانند با استفاده از لاک سفید، تضاد زیبایی ایجاد کنند و زیباتر شوند.

لاک سفید دیجی استایل

چارخونه بازی

اگر به طرح‌های چارخونه و راه راه علاقه دارید از این ایده استفاده کنید و برای اینکه روحیه‌ی بهاری‌تان بالا برود چند خط روی ناخن‌ها بکشید و مربع‌های ریز تولید کنید!

توصیه ساده اما ضروری!

رنگ لاک را با توجه به رنگ‌های به کار رفته در تیپتان انتخاب کنید و به جزئیات توجه داشته باشید. مثلا اگر یک تل صورتی زده‌اید لاکتان را با همان تناژ انتخاب کنید. یا اگر یک دستمال گردن آبی بسته‌اید لاک آبی بزنید. همیشه سعی کنید بین المان‌های به کار رفته در پوشش‌تان سنخیت ایجاد کنید.

خرید اینترنتی لاک آبی سرمه ای

مشاهده و خرید انواع لاک و محصولات مراقبت از ناخن

مشاهده و خرید انواع لاک و محصولات مراقبت از ناخن

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.