فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
superga5

مدل کفش کتانی ایتالیایی‌ها، یک کفش جدید با نام سوپرگا

مدل کفش کتانی که این روزها ایتالیایی‌ها و البته همه کسانی که به دنیای کتانی های کلاسیک علاقه دارند، با یک نام تعریف می‌شود؛ سوپرگا. از زمانی که سوپرگا فعالیت خود را در صنعت تولید کفش آغاز کرد بیش از ۱۰۰ سال می‌گذرد و حالا به یکی از برترین تولیدکنندگان کتانی، کفش روزمره و ورزشی تبدیل شده است که برای زنان و مردان در هر سنی کارآمدترین مدل ها را پیشنهاد می دهد.

سوپرگا در تورین ایالیا و در سال ۱۹۱۱ متولد شد، زمانی که والتر مارتینی تصمیم گرفت خط تولید کفش های زیره پلاستیکی خود را که آن روزها کاربرد زیادی در مزارع داشت به راه بیاندازد.

مدل کفش کتانی سوپرگا

مدل کفش کتانی کلاسیک ۲۷۵۰

اما کار سوپرگا به تولید کفش برای کار در مزارع محدود نماند و مارتینی تجارت خود را گسترش داد تا در همان سال ها مدل معروف و مدل کفش کتانی کلاسیک سوپرگا یعنی مدل ۲۷۵۰ سوپرگا شکل گرفت.

سوپرگا و به ویژه مدل معروف کتانی ۲۷۵۰، کفش راحتی مورد علاقه متناسب با ظاهر ایتالیایی‌ها است. سوپرگا با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی کفش، مدل‌های خود را به انواع کفش ورزشی و کفش اسپرت، بوت و چکمه لاستیکی گسترش داده است و در کلکسیون‌های کفش و کتانی اسپرت و روزمره خود از انواع رنگ‌ها و مدل‌ها استفاده می‌کند.

کتانی زنانه

 

امروزه در کلکسیون‌های فصلی سوپرگا می توان کتانی و کفش‌های راحتی و متناسب با فصل بوت و نیم بوت هایی را پیدا کرد که در هر موقعیت و با هر تیپی کارآمد هستند.

مدل‌های ساده و در عین حال راحت کفش های کتانی مردانه، کتانی زنانه و کتانی بچگانه سوپرگا می تواند از شهر تا ساحل، از دفتر کار تا مهمانی و از خیابان تا پارک شما را همراهی کند.

کتانی دخترانه و کتانی پسرانه

 

پس اگر به دنبال یک کتانی، کفش ورزشی یا بوت زنانه و مردانه و نیم بوت راحت کلاسیک مناسب برای موقعیت های متفاوت می‌گردید و می‌خواهید یک کفش راحت هر روزه را انتخاب کنید، پیشنهاد دیجی استایل به شما سوپرگا است، تنها کافی است مدل و طرح کتانی مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل انتخاب کرده و آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.