فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
30 YEARS ROLES

مد روز مردانه و ۹ قانون برای ۳۰ ساله‌های خوشتیپ

مد روز مردانه یک قانون مهم دارد، اینکه در هر سنی باید لباس و تیپ مردانه مناسب داشته باشید. بیست سالگی زمان تجربه اولین‌ها است، اولین شغل، اولین خانه و امتحان کردن اولین ترندهای مد. شاید همیشه چند تکه لباس از سال‌های گذشته را در کمد جمع کرده باشید، اما کمتر سراغ آن‌ها خواهید رفت، بعد از سی سالگی قوانین انتخاب لباس هم برای شما تغییر خواهد کرد. لازم است طوری لباس بپوشید که نشان‌دهنده رشد ذهنی‌تان باشد.

اگرچه بهترین قانون برای انتخاب لباس این است که هر آنچه را که دوست دارید و در آن احساس راحتی می‌کنید بپوشید، اما برای آنکه در سی ساگی به عنوان یک مرد پخته و با تجربه دیده شوید بهتر است برخی لباس‌ها را کنار بگذارید و انتخاب‌های بهتری داشته باشید.

بایدها و نبایدهای مد روز مردانه

کت های بدفرم را از تیپ مردانه حذف کنید

اگر به عنوان یک جوان سراغ هر مدل کتی می رفتید و بی‌خیال آن را به تن می کردید، توصیه ما این است که دیگر این عادت خود را کنار بگذارید و برای خریدن یک مدل کت و شلوار شیک و خوش‌دوخت که به خوبی روی تن شما قرار می‌گیرد کمی بیشتر پول خرج کنید، چراکه می‌توانید اگر درست انتخاب کنید، آن را تا مدت‌های طولانی نیز می‌توانید داشته باشید و در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.

مد روز مردانه

شلوارک جیب دار دیگر مد روز مردانه شما نیست

شاید کمی برایتان سخت باشد اما دیگر نیازی به آن همه جیب روی یک شلوارک ندارید، بهتر است سراغ شلوارک‌های ساده‌تر بروید و یک شلوارک برمودا خوش دوخت را برای خود انتخاب کنید که هم حس راحتی در یک قدم زدن کنار ساحل را به شما می‌دهد و هم به اندازه کافی ساده مناسب با سن و سال شما است.

مشاهده تمام شلوارک‌های مردانه

مشاهده تمام شلوارک‌های مردانه

خرید شلوارک مردانه شیک

شلوار جین روشن مد روز مردانه برای ۳۰ ساله‌ها است

یک شلوار جین روشن اگر با لباس‌های درستی ست شود می تواند بسیار شیک دیده شود، اما اگر نمی‌دانید شلوار جین روشن خود را باید با چه لباس هایی بپوشید، سراغ شلوار جین مردانه تیره‌تر بروید، شلوار های جین تیره بهتر با لباس‌ها ست می شوند و برای یک آخر هفته یا مسافرت گزینه‌های خوبی هستند.

خرید شلوار جین مردانه

بادگیر را فراموش کنید

ممکن است بادگیر یا کاپشن‌ شمعی در برخی موقعیت ها مثل کوه یا بیرون شهر، بسیار پرکاربرد باشند اما بهتر است در سی سالگی کاپشن شمعی یا کاپشن بادی و بادگیر خود را همه جا به تن نکنید. به جای آن می توانید یک کت شیک و کوتاه پاییزه را انتخاب کنید.

مشاهده تمام کاپشن‌های مردانه

مشاهده تمام کاپشن‌های مردانه

مدل کت مردانه

جوراب نامناسب مناسب مد روز مردانه نیست

جوراب ها لباس‌های پنهانی نیستند بلکه برعکس بسیار به چشم می‌آیند، پس جوراب ورزشی سفید خود را با کت و شلوار نپوشید، سراغ جوراب مردانه درست برای هر لباسی بروید و رنگ مناسب را انتخاب کنید.

جوراب مردانه نخی

کمربند کهنه را برای شلوار مردانه انتخاب نکنید

بهتر است کمربندی را که ده سال است استفاده می‌کنید کنار بگذارید. لازم نیست تمام پول خود را صرف خریدن گرانترین کمربند مردانه کنید، کافی است یک کمربند چرم و با کیفیت با سگک ساده و مناسب را انتخاب کنید.

مشاهده تمام کمربندهای مردانه

مشاهده تمام کمربندهای مردانه

کمربند چرم مردانه

مدل کراوات کوتاه مناسب تیپ مردانه بعد از ۳۰ سالگی نیست

یک مدل کراوات مناسب می تواند تیپ رسمی شما را به بهترین شکل نمایش دهد. پس از استفاده از کراوات‌های خیلی کوتاه بپرهیزید. یک کراوات ابریشمی بلند به طوریکه درست بالای خط کمر شما قرار گیرد بهترین انتخاب است.

مدل کراوات جدید

کفش پنجه پهن مناسب‌ترین کفش مردانه رسمی نیست

برای آنکه مدرن و به روز دیده شوید کفش های قدیمی مدل پنجه مستطیلی خود را کنار بگذارید و سراغ یک کفش پنجه گرد و براق بروید. اگر می خواهید به لباس هایتان به چشم سرمایه‌گذاری نگاه کنید، کفشی را بخرید که برای یک ست کاملا رسمی و شیک مناسب باشد.

کفش چرم مردانه رسمی

انواع کوله پشتی مناسب تیپ مردانه شما نیست

به نظر نمی رسد کوله پشتی مدل دبیرستانی شما مناسب رفتن به یک جلسه کاری مهم باشد پس آن را از لباس‌های خود حذف کنید. سراغ یک کیف چرمی براق یا یک کیف شیک کتان بروید تا ظاهرتان بیشتر اداری به نظر برسد.

مشاهده کیف‌های رسمی مردانه

مشاهده کیف‌های رسمی مردانه

خرید کیف چرم مردانه

اگر مشغله های سی سالگی به شما اجازه نمی‌دهد که وقت زیادی را صرف پیدا کردن بهترین انتخاب‌ها برای داشتن ظاهری حرفه‌ای داشته باشید، دیجی استایل با جمع‌آوری بهترین کلکسیون‌های برندهای معتبر لباس مردانه به عنوان نماینده رسمی این امکان را برای شما به وجود آورده است که در کوتاه‌ترین زمان بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید و از خرید آنلاین لباس خود لذت ببرید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.