فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

نگاهی به حاشیه‌های هفته مد پاریس ۲۰۱۸

هفته‌های مد به غیر از مدل‌های روی کت واک و طراحی‌های طراحان مشهور، حواشی جالبی هم دارد. اینکه طراحان و استایلیست‌ها برای حضور در این مراسم چه لباس‌ها و استایلی را انتخاب می‌کنند. هفته مد پاریس هم این حواشی جالب را دارد.

استایل‌های خیابانی (Street Style) که در حاشیه هفته‌های مد دیده می‌شود، از این نظر اهمیت دارد که یک ترند کاربردی را به دنیای مد و فشن معرفی می‌کنند.

استایلیست‌ها تلاش می‌کنند برای حضور در کت واک‌های هفته‌های مد از استایل‌ها و ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنند که جدید و نوآورانه و گاهی نامتعارف است. انتخاب آن‌ها کمابیش از آن سال می‌تواند روی استایل خیابانی افراد عادی هم اثرگذار باشد.

مجله ووگ (Vogue) این استایل‌های خیابانی را از حاشیه هفته مد پاریس برای بهار و تابستان ۲۰۱۸ انتخاب کرده است.

استایل های هفته مد پاریس 2018

بازی هوشمندانه با رنگ‌ها

جولیا سارجاموس (Julia Sarr-Jamois) خیلی خوب می‌داند که چطور در یک استایل با رنگ‌ها بازی کند. این استایلیست انگلیسی یک کت بلند آبی آسمانی را کنار کیف دستی صورتی از لویی ویتون (Louis Vuitton) گذاشته و بعد خلاقیتش را با یک گردنبند طلایی کامل کرده است.

مشاهده کت های زنانه

هفته مد پاریس بهار و تابستان

الهام از پرنسس دیانا

اگر هنوز هم به لباس‌های شیری و آستین‌های پفی علاقه‌مندید، لیدی دیانا الهام‌بخش شما برای استایلتان است. این ترکیب آستین پفی و سرشانه چین‌دار با یک دامن مشکی کوتاه در هفته مد پاریس می‌توانست استایل مورد علاقه پرنسس دایا باشد.

مشاهده بلوزهای زنانه

هفته مد پاریس تیپ زنانه

بارانی پلاستیکی شفاف کلوین کلاین

از زمان ورود راف سیمونز طراح مد بلژیکی به جمع طراحان کلوین کلاین (Calvin Klein) یک شروع تازه برای این برند رقم خورد. نشانه‌ای از این شروع را می‌توانید در بارانی کلوین کلاین که با یک لایه شفاف پلاستیکی پوشیده شده است، دید. این بارانی، لباس ویژه فصل است.

مشاهده بارانی های زنانه

هفته مد پاریس مد جدید

هنر گرافیتی روی لباس

لباس‌های شاخص و با طراحی‌های ویژه امسال معنای تازه‌ای پیدا کرده است. نوشته‌های شعاری یا همان Slogan و هنر تکه‌دوزی روی لباس و استفاده از برچسب پارچه‌ای با هم ترکیب شده است تا ستاره‌های استایل خیابانی حرف دلشان را روی لباسشان بنویسند.

مشاهده پالتوهای زنانه

هفته مد پاریس کیف زنانه

کیف کمری، همراهی مد و کاربرد

کیف‌های کوچک کمری یکی از آن ترندهایی است که باید انتظار داشته باشیم که در صنعت مد ماندگار شده و به یکی از کیف‌های ضروری برای هر زنی تبدیل شود.

عکس‌های آلبوم را ورق بزنید و استایل‌های خیابانی بیشتری را از هفته مد پاریس ببینید.

مشاهده کیف های کمری زنانه

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. Agahi90.ir

    خیلی جالب بود تشکر از خانم فلاحی
    سایت بسیار زیبایی دارید
    موفق باشید

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.