فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
چرم مشهد

چرم مشهد از کیف چرم زنانه تا پالتو چرم مردانه

چرم مشهد شاید اولین نامی باشد که برای خرید یک کیف چرم یا کت چرم با کیفیت به ذهن شما برسد؛ یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی که توانسته با بیش از ۲۰ سال سابقه اعتماد مشتریان را جلب کند، اما چطور یک چرم خوب را تشخیص بدهیم؟

همه چیز درباره چرم طبیعی

پالتو چرم

چرم یک ماده‌ای طبیعی با بافتی نرم و بادوام است. چرم تمام ویژگی‌های پوست طبیعی را دارد از جمله منافذی که هوا را عبود می‌دهد و قابلیت تنفس را ایجاد می‌کند. همچنین چرم طبیعی دارای انعطاف پذیری مناسبی است.

قابلیت‌های چرم به عنوان نوع یپوست طبیعی از جمله قابلیت تنفس آن باعث می‌شود یکی از سالم‌ترین ماده‌های مناسب لباس باشد. چرم طبیعی به راحتی خراب و کهنه یا پاره نمی‌شود. چرم با فرم طبیعی بدن فرم می‌گیرد و به دلیل منافذی که دارد از عرق کردن جلوگیری می‌کند. در نهایت به دلیل کیفیت بسیار بالا، همیشه جای خود را در مد روز دارد.

از سوی دیگر چرم به دلیل منافذی که دارد ضدآب نیست. پس اگر طی پرسه‌های مختلف پرداخت نشود چندان برای روزهای بارانی و هوای برفی مناسب نیست. البته این روزها تنها استفاده چرم در لباس، کیف یا کفش چرم رایج نیست، بلکه چرم در مبلمان و وسایل منزل نیز کاربرد گسترده‌ای دارد.

مشاهده کیف‌های زنانه چرم مشهد

مشاهده کیف‌های زنانه چرم مشهد

فروشگاه چرم مشهد

خرید چرم طبیعی با شناخت انواع آن

مهم است که پیش از خریدن کیف چرم مرد علاقه‌تان یا پالتو چرم بهتر است با انواع چرم آشنا شوید. چرم بر اساس پرداخت و پروسه‌ دباغی که طی کرده است به انوع مختلفی تقسیم می‌شود.

چرم‌ها بر اساس اینکه چه میزان از دانه‌ها و بافت رویشان تغییر کرده، اصطلاح شده و یا رنگ شده است با یکدیگر تفاوت دارند.

چرمی‌هایی که اصلا دباغی نشده باشند، بافتی طریف و کاملا طبیعی دارند به طوری که شما می‌توانید حالت پوستی شکل آن را زیر دستتان لمس کنید.

چرم رنگ شده با سطحی شفاف و بدون نقص

برخی چرم‌ها نیز رنگ شده اند و رنگ دانه‌های رویه آن تغییر کرده است بنابریان اختلاف رنگ و چندرنگی یک پوست طبیعی را روی آن نمی‌بینید و رنگ چرم کاملا یک دست است.

شناخت چرم طبیعی فول گرین

چرم فول گرین بافت رویی خودش را به طور کامل حفظ کرده است به طوری که رویه آن اصلا ساییده نشده و بافت طبیعی پوست را دارد. معمولا چر‌م گاوی ،  گوسفندی، بره‌ای یا بزی این ویژگی را دارند.

چرم تاپ گرین نسبت به فول گرین نیز مراحل دباغی کمتری را طی کرده و سطح آن حالت طبیعی‌تری دارد.

چرم آنیلین را با طبیعیت خالص بشناسید

چرم آنیلین نوع دیگری از چرم است که ظاهری قدیمی و کلاسیک دارد، یک کیف چرم آنیلین یا کت چرم آنیلین بهترین کیفیت چرم را دارد. این نوع چرم کمتر تولید می‌شود. در چرم آنیلین سطح پوستی چرم اصلا تغییر نمی‌کند و کاملا حالت خالص دارد.

مشاهده کیف‌های مردانه چرم مشهد

مشاهده کیف‌های مردانه چرم مشهد

چرا یک کیف چرم را به کمد لباسمان اضافه کنیم؟

نمایندگی چرم مشهد

استفاده از محصولات چرمی از کیف چرم گرفته تا یک جفت کفش چرم شیک، مزایایی دارد که به قیمت و سرمایه‌گذاری روی خرید آن‌ها می‌ارزد. کت چرم یا پالتو چرمی که می‌خرید یک ویژگی مهم دارد، اینکه چرم ویژگی دارد که به محض پوشیدن حس می‌کنید درست برای تن شما دوخته شده است، این حس ویژه بودن را به شما می‌دهد.

دوام بالای محصولات چرمی

چرم بسیار بادوام است به خصوص اگر کیفیت آن بالا باشد. به همین دلیل است که اگرچه محصولات چرمی ممکن است قیمت بالایی داشته باشند اما اگر درست از آن‌ها نگهداری شود تا سال‌ها دوام می‌آورند.

اگرچه نگهداری از چرم قواعد خاصی دارد، اما دوام بالای چرم باعث می‌شود حتی در شرایط نامناسب نیز استحکام خود را حفظ کند.

یک کفش چرم که هرگز از مد نمی‌افتد

وقتی از دوام بالای یک محصول حرف می‌زنیم در واقع باید از اینکه لباس چرمی که می‌خرید هرگز از مد نمی‌افتد هم بگوییم. یک جفت کفش چرم را که چند سال چیش خریده‌اید همچنان با خیال راحت می‌توانید بپوشید، چرم و مدل‌های آن هرگز از مد نمی‌افتد.

یک پالتو چرم که شما را خوش تیپ می‌کند

استایل و فرم لباس‌های چرمی به گونه‌ای است که همیشه و در هر زمانی شیک به نظر می‌رسد. رنگ طبیعی یا سطح رنگ‌شده چرم درجه‌ای از کیفیت و زیبایی را در هر طرحی به وجود می‌آورد. همه چیز با چرم زیباتر به نظر می‌رسد. یک کیف پول چرم از کیف پول‌های پلاستیکی همیشه شیک تر است.

اگر می‌خواهید ظاهرتان را تغییر دهید کافی است سراغ یک کت چرم بروید این همان چیزی است که شیک، قدرتمند و طبیعی به نظر می‌رسد. از طرف دیگر محصولات چرم به راحتی خراب نمی‌شود و از بین نمی‌رود به همین دلیل همیشه حالت شیک و جذاب خود را حفظ می‌کند.

کیف پول چرم

قابلیت تنفس برای مناسب‌ترین دستکش چرم

سطح طبیعی و منافذ پوستی روی چرم باعث می‌شود شما در دستکش چرم یا کفش چرمی که خریده‌اید عرق نکنید. لباس‌های چرم به راحتی بوی عرق نمی‌گیرد و پوست شما را آزار نمی‌دهد. علاوه بر آن یک کیف چرم برای قرار دادن وسایل و لوازم با ارزش بهترین کیف است، چراکه وسایل در یک انباری بدون هوا قرار ندارند.

انعطاف پذیری بالای چرم

اگرچه استحکام چرم بالا است و کفش چرم شما کفشی با دوام به شمار می‌رود، اما در آن حس خشکی و عدم لطافت نخواهید داشت. یک جفش کفش چرم دارای انعطاف‌پذیری بالایی است که حس راه رفتن پا برهنه را در پا ایجاد می‌کند و کت چرم شما نیز به دلیل همین انعطاف‌پذیری بالا متناسب با فرم تن شما شکل می‌گیرد.

چرم مشهد

خرید یکی از محصولات چرم مشهد هزینه‌ای ندارد

اگر شما هم فکر می‌کنید چرم محصولی گران‌قیمت است، بهتر است نگاهی دوباره به ویژگی‌های چرم بیاندازید، در واقع خریدن یکی از محصولات چرمی ارزان‌ترین چیزی است که شما می‌توانید بخرید. چرم مشهد از سال ۱۳۷۵ کار خود را با تولید محصولات چرمی در شهرک صنعتی چرم شهر آغاز کرد و امروز با قدمت ۲۰ ساله بهترین انواع چرم را برای دوست‌داران دنیای خوش عطر و رنگ چرم  تولید می‌کند.

چرم مشهد انواع محصولات چرمی از کیف چرم تا انواع لباس چرم و دستکش چرم را برای زنان و مردان ارائه می‌دهد. محصولات چرم مشهد بالاترین دوام و کیفیت چرم را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اگر شما نیز به محصولات چرم علاقه‌مندید، سری به دیجی‌استایل بزنید. فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل نمایندگی چرم مشهد است، جایی که می‌توانید به صورت آنلاین جدیدترین محصولات فروشگاه چرم مشهد را ببینید و محصولات چرم زنانه و مردانه را با پیشنهادهای شگف‌انگیز دیجی‌استایل به کاربرانش خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.