فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل کفش کتانی کانورس زنانه

کانورس را با چه تیپی بپوشیم و چطور تمیز کنیم ؟

کتانی کانورس جایگاه ویژه ای در تیپ جوان پسند دارد، آن را با هر استایلی می‌توان ست کرد، حتی با لباس عروس. پس اگر هنوز برای خریدن یک جفت کفش کتانی کانورس زنانه شک دارید، ما به شما می‌گوییم که چرا همه به یکی از این کفش‌ها نیاز دارند.

برای دیدن محصولات نشانگر ماوس را روی عکس حرکت دهید.

کژوال و خاص با کتانی ساق دار کانورس

یک کفش ساقدار کانورس می‌تواند برای هر فصلی مناسب باشد و البته هر استایلی را خاص و متفاوت نشان دهد. رنگ‌ها و طرح‌ها را کنار هم بگذارید تا همه چیز خاص و متفاوت دیده شود.

سیاه و سفید با کانورس کلاسیک

کتانی کانورس با دو رنگ سیاه و سفید یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کلاسیک این برند است. ست کردن استایل برای این مدل کتانی کانورس، ساده است. همه‌ی تیپ خود را به همین ترتیب سیاه و سفید کنار هم بگذارید.

دخترانه و تابستانی با کانورس عروسکی

خودتان را به کتانی‌های کلاسیک محدود نکنید، برای تابستان یک کفش عروسکی کانورس را انتخاب کنید که هم به اندازه کافی راحت است و هم می‌تواند برای یک استایل تابستانی خاص مناسب باشد.

تیپ ساده با کانورس طرح دار

اگر یک کفش آل استار فانتزی و طرح دار را انتخاب می‌کنید، باید حواستان باشد که کتانی، در مرکز استایل شما قرار می‌گیرد، پس با طرح‌های بیشتر، تیپ خود را شلوغ نکنید.

کتانی سفید با همه چیز!

یکی از پرطرفدارترین ترندهای سال ۲۰۱۷ کتانی سفید برای استایل تابستانی است. آن را می‌توانید با هر ست لباس بپوشید و کنار هر رنگی به کار ببرید. برای این استایل دو انتخاب می‌توانید داشته باشید، یکی از آن‌ها یک مدل کتانی کلاسیک کانورس است و انتخاب دیگر مدل‌های استن اسمیت یا سوپر استار آدیداس (Adidas) می‌تواند باشد.

کتانی کانورس را چطور تمیز کنیم؟

نحوه تمیز کردن کفش سفید کانورس

کفش‌ها همیشه کثیف می‌شوند، این چیزی است که هیچکس نمی‌تواند جلویش را بگیرد. به خصوص اگر یکی از آن کفش‌های سفید کانورس را داشته باشید، زودتر متوجه کثیفی‌های عجیب و غریب روی کفش می‌شوید.

به جای آن که کفش‌هایتان را داخل ماشین لباس شویی بیاندازید، آن‌ها را به این روش بشویید:

  • یک قاشق پودر لباسشویی را با یک پیاله آب گرم ترکیب کنید.
  • یک برس نرم را به ترکیب بالا آغشته کرده و تا جای ممکن کثیفی‌های کفش را با آن پاک کنید.
  • کتانی را با یک پارچه‌ی تمیز خشک کنید تا مواد شوینده از روی آن پاک شود.
  • اگر کتانی‌های شما سفید است از مسواک و خمیردندان برای از بین بردن لکه‌های سمج باقی مانده استفاده کنید و سپس دوباره کفش را با دستمال کمی خیس تمیز کنید.
  • کفش را در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در دسترس‌ترین نمایندگی برند کانورس (Converse) برای شما در هر جایی که باشید، است. اگر به دنبال جدیدترین مدل‌های این برند هستید، می‌توانید دیجی استایل را فراموش نکنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.