فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery

استایل هفته؛ یک تیپ روزمره جذاب

همیشه به خودتان برسید و خوش استایل باشید. برای خوش استایل شدن هم می‌توانید نگاهی به استایل این هفته بیندازید و از آن الهام بگیرید. این شما و این استایل مردانه این هفته!

استایل مردانه

به تی‌شرت اهمیت دهید

با کلیک روی هر عکس، صفحه مربوط به محصول باز می‌شود.

خرید تی‌شرت ساده اما شیک یکی از راه‌هایی است که می‌توانید با آن روی استایل‌تان تاثیر خوبی بگذارید. پیشنهاد ما استفاده از تی‌ شرت های مردانه از برند پرتغالی «تیفوسی»، (Tiffosi) است که به خلاقیت طراحی معروف است.

اطلاعات کالا:  این تی شرت ۱۰۰ درصد نخی است و شما را از حبس شدن گرمای بدن‌تان حفظ می‌کند.

قیـمـت: ۱۳۹ هزار تومان

تی شرت نخی مردانه تیفوسی

بیشتر بخوانید: بر اساس فرم بدنتان تی شرت بپوشید!

با شلوار جین تیپ بزنید

زمانی که یک تی شرت زیبا محور اصلی استایل شماست، برای انتخاب شلوار ، سراغ خرید جین مردانه بروید. در این ست، ما از شلوار جین مردانه برند نیولوک، (New Look) استفاده کرده‌ایم؛ یکی از برندهایی که در اروپا معروف است و مجلات معتبری مثل «وگ»، (Vogue) به معرفی محصولات آن می‌پردازند، اما هنوز در ایرا آنطور که باید شناخته نشده است. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل خرید محصولات این برند را برای ایرانی‌ها امکان پذیر کرده است.

اطلاعات کالا: این شلوار از ۹۸ درصد نخ و ۲ درصد الاستین تهیه شده و بسیار با کیفیت است. پیشنهاد می‌کنیم پایین این شلوار جین جذب را تا بزنید تا استایل‌تان را زیباتر از قبل کنید.

قیـمـت: ۲۳۹ هزار تومانشلوار جین جذب مردانه نیو لوک

بیشتر بخوانید: شلوار جین مردانه و ۷ نکته مهم که باید رعایت کنید

سرمایه گذاری روی صندل

اگر قرار است یک جفت صندل با دوام داشته باشید، روی صندل‌های کمپر سرمایه‌گذاری کنید. طراحی این صندل‌ها طوری است که سایزهای کوچک آن هم بزرگ به نظر می‌رسند. به همین دلیل به کار کسانی می‌آید که دوست دارند برای خودشان استایل‌های خاص بسازند.

اطلاعات کالا: بر خلاف صندل‌های تخت که به کمر فشار می‌آورند این کفش، زیره‌ای با ضخامت بیش از یک سانتی‌متر دارد. جنس آن نیز از چرم گاوی و پارچه‌ی مرغوب تهیه شده است که باعث بالا رفتن دوام می‌شود. برای دیدن این صندل و مدل‌های مشابه اینجا کلیک کنید.

قیـمـت: ۷۲۹ هزار تومان

صندل چرمی مردانه کمپر

ساعت به وقت سواچ

اگر دنبال ساعتی زیبا هستید که استایل مردانه‌ی شما را تکمیل کند اما رسمی نباشد و به کار استفاده‌ی روزمره بیاید از انواع مدل ساعت سواچ غافل نشوید.

اطلاعات کالا: این ساعت سواچ که هم برای خانم‌ها مناسب است و هم برای آقایان، عقربه‌های شب تاب دارد. نشان می‌دهد امروز چند شنبه و چندم ماه است و تا ارتفاع سه متر در زیر آب هم به خوبی کار می‌کند. انرژی این مدل از باتری تامین می‌شود.

قیـمـت: ۲۷۰ هزار تومان

ساعت ضد آب سواچ

بیشتر بخوانید: همه آنچه می‌خواهید درباره ساعت مچی مردانه بدانید

رایحه‌ی جذاب دو مارلی

موقع خرید عطر مردانه، اسم «پرفیوم دو مارلی» برای مردان خوش سلیقه آشناست. این عطر فرانسویِ خنک به خوبی استایل جذاب شما را تکمیل می‌کند.

اطلاعات کالا: این عطر ۱۲۵ میلی لیتری است، رایحه‌ای خنک دارد که در نت‌های اولیه متشکل از عطر نعناع، لیموترش و نارنج است.

قیـمـت: ۳۹۳ هزار تومان

عطر مردانه دو مارلی

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.