فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
جوایز اسکار 2017

خوش تیپ ترین مردان مراسم اسکار ۲۰۱۷ کدام‌ها بودند؟

اسکار ۲۰۱۷ امسال هم برای ایرانیان یکی از جذاب‌ترین مراسم‌های بین‌المللی بود که بسیاری را بیدار نگه داشت تا شاهد صحنه تاریخی خوانده شدن نام اصغر فرهادی برای دومین بار در این مراسم باشند و حواشی جالب آن را دنبال کنند.

حواشی اسکار ۲۰۱۷ از عدم حضور برنده اسکار بهترین فیلم خارجی، اصغر فرهادی که در اعتراض به قانون ممنوعیت سفر شهروندان هفت کشور مسلمان از جمله ایران به آمریکا، به این مراسم نرفته بود تا اشتباهی که در خوانده شدن نام فیلم برنده بهترین فیلم اتفاق افتاد، باعث شد که این مراسم یکی از پر حاشیه‌ترین اسکارهای سال‌های اخیر باشد.

به هر حال فصل جوایز سالانه، فرش قرمزها و ماراتن هنرمندان برای درو کردن جوایز با مراسم اسکار ۲۰۱۷ به پایان خود رسید، مراسمی که در آن تا چشم کار می‌کند می‌توان مردانی را با کت و شلوارها و تیپ سیاه و سفید و پایپون‌های شیک دید.

اما امسال مردان با ترکیب تیپ و استایل خود برای حضور روی فرش قرمز خلاقیت بیشتری به خرج داده بودند و تاکسیدو و کت‌های شیک را با کمی سلیقه شخصی همراه کردند. البته این ترکیب خلاقانه همیشه نتیجه خوبی نمی‌تواند داشته باشد، اما نه در مورد این مردان! از کت تام فورد جاستین تیمبرلیک تا تاکسیدوی مشکی ماهرشالا علی، خوشتیپ‌ترین مردان هشتاد و نهمین مراسم اسکار را بشناسید.

خوش‌تیپ‌های اسکار ۲۰۱۷ با کمی شیطنت در تیپ‌های رسمی

مراسم اسکار 2017

دو پتل

بازیگر فیلم “شیر” (Lion) با انتخاب یک کت رسمی سفید penguin و ست کردن آن با پیراهن سفید، شلوار رسمی مشکی رنگ و پاپیون مشکی ساده درست به وسط خال خوشتیپی زده بود. یک تیپ مشکی و سفید رسمی و ساده و در عین حال با ترکیبی متفاوت از مشکی و سفید همیشگی با طراحی بربری.

مراسم اسکار 2017

ماهرشالا علی

شاید شنیده باشید که پوشیدن یک پیراهن مشکی زیر تاکسیدوی همرنگ می‌تواند تیپ شما را کاملا خراب کند، اما این ترکیب پارچه‌های مختلف و طرح‌های ظریف و کنار هم گذاشتن پارچه‌های براق و مات در کنار اکسسوری‌های درست، برای ماهرشالا علی بهترین تیپ ممکن روی فرش قرمز اسکار ۲۰۱۷ بود، تیپی از برند زنگا  (Zenga).

تیپ سر تا پا مشکی با یک دستمال جیب سیاه و سفید خال‌دار سادگی ویژه‌ای برای شرکت در یک مراسم رسمی داشت.

مراسم آسکار 2017

 

لوکاس هدجس

وقتی اولین بار در مراسم اسکار حضور دارید، شاید بیشتر مایل باشید که به کدهای لباس پوشیدن در یک مراسم رسمی احترام بگذارید و یکی از آن لباس‌های کاملا رسمی را انتخاب کنید که در آن بهترین ظاهرتان را می‌توانید داشته باشید. این دقیقا همان کاری است که لوکاس هدجس در اسکار ۲۰۱۷ انجام داد. یک تاکسیدوی رسمی سرمه‌ای با پیراهن سفید و پاپیون ساده مشکی از برند دیور.

مراسم اسکار 2017

اندرو گارفیلد

این بار که خواستید یک کت بسیار رسمی یا تاکسیدو بپوشید، نگاهی به عکس گارفیلد بیاندازید و درست همین کارها را انجام دهید. مدل یقه‌ و لبه‌ی آستین‌ها و پاپیون بزرگ مشکی رنگ با یک پیراهن سفید و دکمه‌های مشکی، همه آن چیزی است که روی تن اندرو گارفیلد به دقت و زیبایی کنار هم نشسته است.

مراسم اسکار 2017

ترونت رودس، الکس هیبرت و اشتون سندرز

برای این سه نفر بازی در فیلمی مانند “مهتاب” (moonlight) برای آنکه در مرکز توجه اسکار قرار بگیرند، کافی بود، فیلمی که توانست اسکار بهترین فیلم را به نام خود کند، اما لباس‌های سه‌گانه آن‌ها که یکی از اولین طراحی‌های رف سیمون برای برند کلوین کلاین بود باعث شد این سه نفر در بین خوشتیپ‌ترن مردان اسکار هم بدرخشند.

از کت شش دکمه اشتون سندرز تا کراوات‌های مشکی همه آن چیزهایی است که تیپ این سه نفر را متفاوت و چشم گیر کرده بود.

مراسم اسکار 2017

جاستین تیمبرلیک

این نمونه‌ای بهترین شکلی است که یک مرد باید در لباس‌های تام فورد داشته باشد. تام فورد می‌تواند هر کسی را خوش‌تیپ نشان دهد اما این تنها تیمبرلیک است که می‌تواند باعث شود تام فورد زیباتر دیده شود. اگر برای کامل کردن تیپی که با یک پیراهن سفید و پایپون مشکی و دکمه سر آستین‌های نقره‌ای ست شده است، هنوز چیزی کم باشد، حتما یک جفت کفش کریستین لوبوتن است.

مراسم اسکار 2017

میشل شانون

گذاشتن یک گل بزرگ قرمز روی یقه کت تاکسیدوی شما می‌تواند باعث شود شبیه مردی شوید که به یک مراسم رقص می‌رود، شاید هم به نظر بیاید کسی هستید که قرار است روی فرش قرمز اسکار ۲۰۱۷ جلوی صدها دوربین ژست بگیرد، البته به شرطی که میشل شانون باشید!

مراسم اسکار 2017

جری اوکانل

اگر قرار باشد یکی از آن کت‌های رسمی با رنگ شرابی یا همان قرمز تیره را بپوشید، می‌توانید از تیپ اوکانل الهام بگیرید، یقه شالی و پیراهن سفید و یک پاپیون مشکی همه آن چیزی است که تیپ او را متفاوت کرده بود. البته شلوار براق مشکی همان است که یک کت با این رنگ  نیاز دارد.

مراسم اسکار 2017

 

جان لجند

لجند یکی از آن مشاهیری است ک همیشه با دقت لباس‌هایش را انتخاب می‌کند و اگر به این فکر می‌کنید که چه چیز باعث شده پاپیون شل او انقدر زیبا به نظر برسد جواب کت گوچی خوش‌دوختی است که با آن ست شده است!

مراسم اسکار 2017

دامین چزل

کت‌های تاکسیودی زیادی روی فرش قرمز اسکار ۲۰۱۷ دیده می‌شود اما ست آبی و سرمه‌ای چزل با آن پاپیون و دستمال جیب براق او را از همه سرمه‌ای پوشان اسکار خوش‌تیپ‌تر کرده بود.

 

دیدگاه کاربران ۳ دیدگاه

  1. setare

    اسامی فیلم رو نباید ترجمه کرد.

    1. نیلوفر فلاحی

      به طور مرسوم اسامی فیلم‌ها و کتاب‌ها و سایر آثار هنری ترجمه می‌شوند، مگر اینکه نام فیلم به اسم خاصی اشاره داشته باشد که قابل ترجمه نباشند و از همان نام به زبان اصلی استفاده می شود.

  2. صبا

    شما اصلا بازیگرا رو میشناسین؟
    رایان گاسلینگ کو؟؟؟
    گدای سر کوچه رم عکسشو گذاشتین حتی

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.