فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
افراد مشهور چپ دست

خوشتیپ‌ترین چپ دست‌های دنیا را بشناسید

برای چپ دست‌ها همیشه دنیا متفاوت است از نشستن روی صندلی‌های امتحان گرفته تا برخورد مدوام آرنج با دست فرد راست دست بغل شما! البته اگر نگاهی به لیست افراد مشهور چپ دست بیاندازید، می‌بینید که همه این سختی‌ها نتوانسته جلوی آن‌ها را برای رسیدن به موفقیت بگیرد!

بسیاری از چپ دست‌های مشهور را همه ما می‌شناسیم از بیل گیتس گرفته تا باراک اوباما و دمی مور. اما بیاید این بار نگاهی به خوشتیپ‌ترین‌های چپ دست در روز جهانی چپ دست‌ها بیاندازیم.

ژان پل گوتیه

ژان پل گوتیه

حتما برند لوکس هرمس را می‌شناسید، ژان پل گوتیه کارش را در ۱۸ سالگی و در خانه مد پیر کاردین آغاز کرد و البته همین موضوع باعث شد نتواند در بیشتر درس‌های مدرسه نمره قبولی بگیرد!

اما وقتی در سال ۱۹۸۵ فروشگاه مد و لباسی با طراحی‌های خود را در پاریس باز کرد، دیگر مهم نبود در ۱۸ سالگی در کدام درس‌ها تجدید آورده بود.

لازم نیست که بگوییم چرا نام گوتیه در لیست خوشتیپ‌ترین چپ دست‌ها قرار گرفته است.

جودی گارلند

بازیگران زن چپ دست مشهور

گارلند یکی از آن بازیگرانی است که نه تنها به خوشتیپی معروف بود، بلکه استایل خاصش چه در فیلم‌هایی مانند جادوگر سرزمین اُز و چه روی فرش قرمزها توانسته روند مد و فشن زنانه را تغییر دهد.

برای آنکه با استایل این بازیگر چپ دست خوشتیپ بیشتر آشنا شوید لازم است به ترکیب‌بندی رنگ‌ها در کنار هم و آرایش موی او توجه کنید.

رابرت دنیرو

بازیگران مرد چپ دست مشهور

او یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد هالیود است که به عنوان یکی از افراد مشهور چپ دست می‌تواند در این لیست جای بگیرد.

کت و شلوار رسمی مشکی رنگ با کراوات یا پاپیون مشکی امضای خوشتیپی این بازیگر در اکثر فرش قرمزها است.

هیو جکمن

بازیگران مرد چپ دست مشهور

قد بلند، پوست آفتاب سوخته و استایل اکثرا نیمه رسمی همه آن چیزهایی است که باعث می‌شود استایل خاص هیو جکمن همیشه مورد توجه مجلات مد و فشن قرار گیرد. او یکی دیگر از افراد مشهور چپ دست است که می‌تواند در فهرست خوشتیپ‌ترین‌ها قرار گیرد.

دمی مور

بازیگران زن چپ دست مشهور

مور یکی از آن بازیگران خاص و خوش استایلی است که با تیپ ساده و در عین حال شیک شناخته می‌شود. در بین بازیگران زن چپ دست اگر بخواهیم از تنها یک زن خوشتیپ یاد کنیم، دمی مور بهترین انتخاب است.

مو و آرایش ساده و خاص این بازیگر از گذشته تا کنون باعث تفاوت او در بین دیگر بازیگران می‌شود.

استیو مک کوئین

بازیگران مرد چپ دست مشهور

در سال‌های ۱۹۰۰ اگر کسی می‌خواست یک مرد خوشتیپ را مثال بزند، احتما ناخودآگاه نام استیو مک کوئین را به زبان می‌آورد. اگرچه از سال‌های حضور او در سینما و جلوی دوربین‌ها روی فرش قرمز می‌گذرد اما هنوز هم استایل قرن نوزدهمی او برای بسیاری از طراحان و استایلیست‌ها الهام بخش است.

رابرت ردفورد

بازیگران مرد چپ دست مشهور

معدود بازیگری در هالیوود توانسته گوی رقابت را از رابرت ردفورد در خوشتیپی بگیرد! ردفورد اگرچه بازیگری توانمند و فیلم‌سازی با استعداد بود، اما همیشه بیش از هر چیز استایل و سبک خاص او در لباس پوشیدن مورد توجه واقع می‌شد.

او هم یکی دیگر از افراد مشهور چپ دست است که توانسته در رقابت با همه بازیگران، مقام خوشتیپ‌ترین را پیدا کند.

بروس ویلیس

افراد چپ دست مشهور

بروس ویلیس یکی از آن بازیگرانی است که همیشه به استایل خود اهمیت می‌دهد، این بازیگر چپ دست را هیچ وقت نمی‌توانید به هم ریخته و نامرتب پیدا کنید! همیشه بخشی از وقت روزانه ویلیس به ورزش سپری می‌شود، به همین دلیل هم همیشه و در هر سنی توانسته جای خود را روی کاور مجله‌های مد و فشن حفظ کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه کاربران ۳ دیدگاه

  1. فرهاد

    استیو مک کویین جذاب ترین و با کلاس ترین بازیگر تاریخ است و فیلم های معروفی مانند پاپیون بازی کرده است.

  2. شروین

    چپ دستی خوب نیست و خیلی بیکلاسه

  3. حمید صفت

    من عاشق استیو مک کویین هستم،بازیگر خیلی جذابی است ولی فکر کنم راست دست بود.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.