فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
لباس مدرسه دخترانه ال سی وایکیکی

با ال سی وایکیکی آماده برای اول مهر!

خوشتیپ‌ها همیشه یک راز مهم دارند و آن هم این است که زودتر از بقیه برای هر موقعیتی آماده می‌شوند. پس اگر می‌خواهید یک مدل لباس دانشجویی شیک داشته باشید یا خود را برای مدرسه رفتن آماده کنید، باید از همین حالا دست به کار شوید و نگاهی به ال سی وایکیکی و کالکشن‌های تازه آن بیاندازید.

اینکه کدام مدل مانتو را می‌توانید در دانشگاه بپوشید یا کدام شلوار مردانه مناسب رفتن به اولین کلاس است، سوال‌هایی است که همه ما اول مهر از خودمان می‌پرسیم، به ویژه اگر سال اولی باشیم!

البته یکی دو ماه مانده به باز شدن مدارس هم، به فکر خرید لباس مدرسه مناسب می‌افتیم، کدام کیف و کفش دخترانه را می‌توانیم با مانتوی مدرسه ست کنیم یا کدام شلوار جین پسرانه را بپوشیم؟

برند ترک LC Waikiki یکی از آن برندهایی است که در پیدا کردن یک استایل شیک و با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می‌تواند به شما کمک کند.

شیک و خاص برای تیپ دانشجویی پسرانه

مدل لباس دانشجویی پسرانه ال سی وایکیکی

اگر می‌خواهید همان ابتدا که وارد کلاس می‌شوید استایل شما همه را تحت تاثیر قرار دهد، قانون اول آن است که هرگز لباس‌های نامرتب و مهم‌تر از آن نامتناسب با محیط آموزشی نپوشید.

چرا ال سی وایکیکی؟ می‌توانید هم استایل باحال و متفاوتی داشته باشید و هم تیپتان مناسب دانشگاه باشد. تی شرت‌ها و پیراهن‌هایی با رنگ ساده و طرح‌های شیک چهارخانه و راه راه در کنار انواع شلوار جین مردانه یا شلوار کتان، همان ترکیبی است که مردان جوان برای اولین کلاس‌های دانشگاه می‌خواهند.

قیمت: پیراهن‌های ال سی بین ۴۵ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان، تی‌شرت‌های مردانه بین ۳۰ تا ۷۵ هزار تومان و انواع شلوار ۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

مشاهده انواع محصولات مردانه LC Waikiki

مشاهده انواع محصولات مردانه LC Waikiki

لباس‌های دانشجویی زنانه با یک ترکیب متفاوت

مدل لباس دانشجویی دخترانه ال سی

لازم نیست رنگ‌های تیره و طرح‌های خسته کننده را برای دانشگاه انتخاب کنید، شما می‌توانید هم لباس‌های رنگی و شاد بپوشید و هم استایل مرتب و شیکی داشته باشید.

چرا ال سی وایکیکی؟ نگاهی به مدل‌های مانتو در برند ال سی وایکیکی بیاندازید و البته فراموش نکنید که در بخش تونیک‌ها هم انتخاب‌های خوبی برای تیپ دانشجویی دخترانه دارید. بعد از آن که یک مدل و رنگ را انتخاب کردید، سراغ انتخاب شلوار متناسب با آن بروید.

شما نه تنها انتخاب‌های متنوعی برای شلوار جین زنانه دارید، بلکه می‌توانید با کمی سلیقه یک شلوار کتان یا پارچه‌ای رنگی را با تیپ خود ست کنید.

قیمت: می‌توانید مانتوی خود را از این برند با قیمتی بین ۶۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، شلوار را با قیمتی بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و انواع تونیک را با قیمتی بین ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان خریداری کنید.

مشاهده انواع محصولات زنانه LC Waikiki

مشاهده انواع محصولات زنانه LC Waikiki

مدل لباس مدرسه پسرانه ال سی

آماده مدرسه با انواع تی شرت و شلوار

برای پسرهایی که می‌خواهند برای اول مهر آماده شوند، داشتن یک تی شرت شاد و بانمک یا شلوار جین راحت و یا پیراهن مرتب و شیک جزو ضروری‌ترین نیازها است. ال سی وایکیکی برای دخترها هم انتخاب‌های هیجان انگیزی دارد.

منتظر تازه‌های ال سی وایکیکی باشید!

اگر می‌خواهید از جدیدترین محصولات برند LC Waikiki زودتر از همه خرید کنید، منتظر کالکشن تازه این برند با دنیایی از لباس در کنار کیف و کفش زنانه و مردانه و بچگانه در دیجی استایل باشید!

مشاهده انواع محصولات LC Waikiki

مشاهده انواع محصولات LC Waikiki

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.