فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
انتخاب هفته دیجی استایل تیپ زنانه تابستانی

هفته آفتابی از دل روزهای گرم

به این زودی‌ها قرار نیست روزهای داغ تابستان جایش را به باران‌های پاییزی بدهد، پس اگر می‌خواهید یک ظهر تابستانی را با دوستانتان بگذرانید و کمی گردش کنید، این استایل آفتابی بهترین انتخاب هفته است.

وقت آن است که خورشید را به استایلتان بیاورید و با آسمان تابستانی ست شوید!

یک مانتو از آسمان پر آفتاب

با مانتو شروع کنید. این طراحی خاص برند هاترا، اولین قدم برای داشتن یک تیپ هنری زنانه است.

شلوار جین برای هر تیپی

برای آنکه اجازه دهید طرح مانتو در مرکز تیپ شما قرار بگیرد از یک شلوار ساده استفاده کنید. یک شلوار جین زنانه با ظاهری مدرن و در عین حال ساده برای این استایل انتخاب مناسبی است. آن را می‌توانید از برند ایرانی مکس خریداری کنید.

یک شومیز برای زیر مانتو

برای آنکه زیر مانتوی خود یک لباس مناسب داشته باشید به جای تاپ معمولی می‌توانید از یک شومیز با رنگ متناسب استایلتان استفاده کنید. این شومیز اس اولیور (s.Oliver) می‌تواند تیپ شما را کامل کند.

نوبت صندل چرم تامز

حالا نیاز دارید یک کفش مناسب این تیپ تابستانی را انتخاب کنید. صندل گزینه مناسبی است، کمی پاشنه می‌تواند استایل شما را زنانه‌تر کند. آن را از مجموعه تامز (Toms) انتخاب کنید و فراموش نکنید با هر جفت کفش تامزی که می‌خرید، این شرکت یک جفت کفش از طرف شما به کودکان محروم هدیه می‌دهد!

یک کیف کوچک مثل کیف پیسز

به جای کیف‌های دوشی بزرگ، سراغ یک کیف نیم دایره‌ای کوچک که اتفاقا مد امسال است بروید. این کیف دوشی پیسز (Pieces) با وزن سبک و طراحی مینیمالیستی به خوبی با صندل‌ها ست می‌شود.

رایحه‌ای برای تمام فصول

اگر برای هر فصلی یک عطر مناسب می‌خواهید ادو پرفیوم دومارلی (De Marly) مدل Darcy یکی از این رایحه‌های همیشگی است.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با مجموعه‌های متنوع از برندها و طراحی‌های مختلف، به شما در داشتن بهترین انتخاب بدون اتلاف وقت، کمک می‌کند.

ورود به دیجی استایل

ورود به دیجی استایل

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.