فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
تیپ تابستانی زنانه جدید

هفته آبی تابستانی با ترکیب ابر و آسمان

روزهای تابستان به کمی رنگ و بوی خنکی نیاز دارد، رنگ‌های سردی که بتوانند حرارت داغ ظهر تابستان را کمی پایین بیاورند ، پس چرا این هفته سراغ ترکیبی از رنگ‌های آبی و سفید نرویم و آسمان ابری را به تیپ تابستانی خودمان دعوت نکنیم؟

رنگ آبی از آن رنگ‌های مخصوص تابستان است که هم تیپ شیک و ساده‌ای را به وجود می‌آورد و هم اگر درست ترکیب شود می‌تواند خاص و متفاوت باشد.

اگر می‌خواهید خنکی را به استایل تابستانی خود دعوت کنید، آبی‌ها را کنار لباس‌های سفید بگذارید، ما به شما می‌گوییم چطور!

برای دیدن هر محصول روی آن کلیک کنید!

با یک شومیز، کار را با آبی‌ها آغاز کنید

یک شومیز ساده و راحت می‌تواند بهترین انتخاب برای شروع ست کردن استایل تابستانی شما باشد. این شومیز را از برند مانگو (Mango) می‌توانید انتخاب کنید.

با شلوار جین وارد دنیای مد ۲۰۱۷ شوید

اگر اهل پیگیری مد و ترندهای ۲۰۱۷ باشید، می‌دانید که شلوار جین دو رنگ زنانه یکی از ترندهای دوست‌داشتنی امسال است، پس از این شلوار مانگو (Mango) غافل نشوید.

سفید را با مانتو به استایل خود اضافه کنید

ترکیب آبی‌هایی که یادآور آسمان هستند، حالا به کمی سفید برای ابر نیاز دارد. یک مانتوی سفید رنگ بلند می‌تواند این استایل آبی و سفید را کامل کند، آن را از برند ایرانی لاکو انتخاب کنید.

شال طرح دار را به استایل خود اضافه کنید

جای خالی کمی طرح و رنگ در این استایل ساده حس می‌شود. شال طرح‌دار مانگو (Mango) با ترکیب دو رنگ آبی و سفید و حاشیه های سبز و قرمز می‌تواند استایل شما را زیباتر کند.

صندل کرت گایگر را برای تیپ تابستانی انتخاب کنید

کفش‌های پشت باز یکی از دوست‌داشتنی ترندهای کفش و صندل زنانه سال ۲۰۱۷ هستند، اگر قرار باشد یک کفش تابستانی برای این استایل انتخاب کنید، صندل پشت باز کرت گایگر (Kurt Geiger) بهترین است.

وقت انتخاب کوله پشتی دبنهامز است

این کوله پشتی زنانه از برند جی بای جسپرکنران (J by Jasper Conran) انتخاب شده که یکی از برندهای زیرمجموعه برند انگلیسی دبنهامز (Debenhams) است. برای کمی تفاوت، آن را با این استایل آبی و سفید ست کنید.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.