فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید اینترنتی کفش زنانه و کفش مردانه از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا لباس

خرید اینترنتی کفش و ۷ نکته مهم

خرید اینترنتی کفش یکی از راه‌های خرید کفش اصل و مناسب سایز شما است. برای آنکه زودتر از همه با مد روز دنیای کفش و پاپوش‌ها همراه شوید شاید سر زدن به فروشگاه اینترنتی نزدیک‌ترین راه برای شما باشد.

یکی از مزایای دیگر خرید اینترنتی کفش این است که شما در یک فروشگاه اینترنتی کفش و لباس می‌توانید رنگ بندی‌های کامل یک جنس را مشاهده کنید و جدیدترین کلکسیون‌های کفش مردانه و زنانه، کفش مجلسی و همچنین بچگانه را  با صرف کوتاه‌ترین زمان ببینید و به سادگی خرید کنید، اما چطور اینترنتی کفش بخرید و کدام بوت را انتخاب کنید؟

قواعد ساده خرید اینترنتی کفش

انتخاب فروشگاه اینترنتی

اولین نکته در خرید اینترنتی کفش این است که یک فروشگاه اینترنتی قابل اعتماد را پیدا کنید که نمایندگی رسمی برندهایی را که می‌فروشد، داشته باشد. به این ترتیب از خدمات پس از فروش و گارانتی یک محصول اصل نیز استفاده می‌کنیدو البته همزمان با تمام نمایندگی‌های همان برند می‌توانید از تخفیف‌های فصلی و میان فصل استفاده کنید.

مشاهده تمام کفش‌های زنانه

مشاهده تمام کفش‌های زنانه

خواندن تمام قواعد خرید و بازگرداندن کالا

پس از اطمینان از فروشگاه اینترنتی سری به قوانین پس دادن یا تعویض بزنید تا در صورت نیاز با مشکل مواجه نشوید.  این قوانین را به صورت کامل بخوانید تا پس از رسیدن کفش بدانید در صورت بروز مشکل یا اشتباه در سایز به کدام بخش‌ها باید مراجعه کنید.

توجه به تصاویر برای پیدا کردن مدل کفش مناسب

تصاویر برای خرید اینترنتی کفش اهمیت بالایی دارند. بنابراین یک فروشگاه اینترنتی را انتخاب کنید که تصاویر با کیفیت بالا دارد تا بتوانید تمام جزییات را از روی عکس کفش مشاهده کنید و تا جای لازم روی عکس زوم کنید. کیفیت بالای عکس همچنین دید بهتری در مورد رنگ کفش به شما می‌دهد.

جزییات مدل کفش را بخوانید

اگرچه عکس می‌تواند در انتخاب مدل و خرید کفش به شما کمک کند، اما عکس همه چیز را نشان نمی‌دهد. برای اینکه از کیفیت و یا تکنولوژی‌های به کار رفته در کفش و جنس رویه، زیره و کفی کفش یا بوتی که انتخاب کرده‌اید مطمئن شوید، سراغ جزییاتی که روی سایت فروشگاه اینترنتی نوشته شده است، بروید. البته همه سایت‌ها جزییات کاملی ممکن است به شما ندهند بنابراین یک سایت خرید اینترنتی را انتخاب کنید که تا جای ممکن اطالاعات دقیق‌تر و قابل اطمینان‌تری به شما داده باشد.

مدل کفش جدید زنانه و مدل کفش جدید مردانه در فسایت دیجی کالا استایل

رنگ در عکس کفش همیشه دقیق نیست

علاوه بر آن به رنگ کفش نیز توجه کنید و رنگی را که در تصویر می‌بینید با رنگی که روی سایت نوشته شده مقایسه کنید تا ایده درستی در مورد رنگ کفشی که خریداری می‌کنید داشته باشد، شاید نور به کار رفته در عکس کمی شما را به اشتباه بیاندازد.

سایز درست کف پایتان را به دست آورید

یکی از نکات کلیدی برای خرید اینترنتی کفش دانستن سایز درست است. حتما راهنمای سایز روی سایت را برای مدل بوت یا کفشی که می‌خواهید بخرید، چک کنید. هر برند سایزبندی متفاوتی دارد پس سایزتان را هر بار با راهنمای سایز روی سایت مقایسه کنید.

برای اندازگیری درست پا، یک جوراب با ضخامت متوسط بپوشید و پایتان را روی یک صفحه سفید بگذارید و با احتیاط دور پا را خط بکشید و سپس از پاشنه تا پنجه را اندازه کنید.

این نکته را هم در نظر بگیرید که هیچگاه اندازه دو پایتان با یکدیگر یکسان نیست پس بهتر است بر اساس اندازه پای راست که احتمالا کمی از پای چپ بزرگتر است سایز کفش را محاسبه کنید.

مشاهده تمام کفش‌های مردانه

مشاهده تمام کفش‌های مردانه

همان ابتدای کار، کفش را امتحان کنید

بهتر است به محض اینکه کفش را تحویل گرفتید و پیش از آنکه هیچکدام از لیبل‌های کفش را از آن جدا کنید یک بار آن را داخل پایتان امتحان کنید تا از مناسب بودن سایز و فرم آن مطمئن شوید. بنابراین اگر کفش مناسب نباشد می‌توانید آن را به موقع تعویض کنید.

حتما کفش را داخل خانه امتحان کنید و آن را داخل خیابان نپوشید تا زیره آن کثیف نشود. این کار ممکن است کفش را از گارانتی خارج کند.

دیجی استایل با مجموعه کاملی از انواع کیف و کفش و لباس در مدل‌های زنانه، مردانه و بچگانه ست کاملی از پوشاک شیک و باکیفیت را در قالب یک فروشگاه اینترنتی لباس و مد جمع‌آوری کرده است. دیجی استایل اصلات و کیفیت کالاهای خود را تضمین می‌کند تا خرید کفش آن هم به صورت اینترنتی برای شما دلچسب‌ترین تجربه باشد.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. parsa

    تو این وضعیت کرونا خیلی کاربردی بود

  2. میهن وب

    کفش طبی بهترین گزینه است مخصوصا اخیرا مدلهای زیبا برای جوانان نیز طراحی شده است

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.