فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید عطر زنانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

خرید عطر تازه برای بهار تازه

خرید عطر همیشه هیجان‌انگیز است. هر عطری یک عالم احساس دنبال خودش می‌آورد و می‌شود رفیق هر لحظه‌ی آدم. برای اینکه به خودتان یا عزیزانتان حال خوب کادو بدهید، خوب است نگاهی بیندازید به لیست جذابی از عطرهای خوشبوی بهاره که در ادامه برایتان آورده‌ایم.

خرید عطر از والنتینو

«والنتینو»، Valentino ، همیشه برای خودش برو و بیایی داشته و جزو برندهای مطرح در زمینه‌ی مد بوده است. عطر زنانه Valentino Donna جز تجربه‌های موفق این برند ایتالیایی است که در سال ۲۰۱۵ به بازار معرفی شد و خیلی زود جای خودش را در دل خانم‌های شیک پوش تمام دنیا باز کرد. این عطر با عطر نارنج شروع می‌شود و به وانیل ختم می‌شود. رایحه‌اش در عین ماندگاری بالا، خیلی هم معتدل است و به کار خانم‌هایی می‌آید که عطری برای تمام فصول می‌خواهند.

خرید اینترنتی عطر زنانه والنتینو

به نمایندگی از بولگاری

خیلی‌ها می‌گویند عطر اصل در ایران پیدا نمی‌شود اما واقعیت این است که بعضی فروشگاه‌ها خلاف این قضیه را ثابت کرده‌اند. مثلا فروشگاه اینترنتی دیجی استایل ، نمایندگی رسمی برند بولگاری است. عطر Omnia Amethyst یکی از عطرهای خوشبوی این برند است که علی‌رغم ساخته شدن در سال ۲۰۰۶ ، به علت استقبال زیاد همچنان تولید می‌شود. یکی از امتیازهای این عطر، طراحی منحصر به فرد شیشه‌ی آن است که خرید این عطر به عنوان هدیه را امکان‌پذیر می‌کند.

نمایندگی رسمی بولگاری فروشگاه دیجی استایل

پرادا برای عشاق لیمو

فکرش را بکنید عطر «کندی»، Candy، به معنای آبنبات، عطری است که با لیمو شروع می‌شود، با میخک ادامه پیدا می‌کند و بعد می‌رسد به عسل و حس شیرین آن. این عطر جذاب و زنانه را هم ایتالیایی‌های خوش سلیقه ساخته‌اند تا روزهای شیرین بهار را پر از عطر گل و میوه کنند. کندی عطری شاد است که این احساس را حتی با شکل شیشه‌اش هم نشان می‌دهد.

خرید اینترنتی عطر اورجینال پرادا

نینا ریچی، زنانه و شیک

پای خرید عطر زنانه و برندهای مطرح که وسط بیاید امکان ندارد سراغ «نینا ریچی» و عطرهای جذابش نروید. یکی از شیک‌ترین عطرهای این برند که محبوبیت زیادی هم دارد Le Extase Caresse de Roses است. این عطر با شیشه‌ی زیبا و زنجیر جالبی که به آن متصل است، برای نیمه‌ی اول سال یک انتخاب ایده‌آل است. کسانی که به عطر میوه‌ها علاقه دارند، می‌توانند با خیال راحت سراغ این عطر فرانسوی بروند و بهارشان را جور دیگری بسازند.

خرید عطر نینا ریچی

مقرون به صرفه و جذاب

چند سالی می‌شود که خانم‌های زیادی موقع خرید عطر ، سراغ آمتیست می‌روند. این عطر تقریبا سه سال پیش تولید شد و به دلیل ماندگاری خوب و قیمت مناسبش، تبدیل به یکی از عطرهای محبوب خانم‌های سراسر دنیا شد. آمتیست ساخت کشور فرانسه است و حجم ۱۰۰ میل آن حدود ۱۷۶ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به خیلی از عطرهای دیگر قیمتش مناسب‌تر است. انگور سیاه، رز، مگنولیا و میخک، تشکیل‌دهنده‌ی رایحه‌های میوه‌ای-گلی این عطر هستند. پیشنهاد می‌کنیم این عطر را برای استفاده‌ی روزمره کنار بگذارید.

خرید اینترنتی عطر آمتیست دیجی استایل

هدیه‌ای از طرف آنتونیو باندراس!

آنتونیو باندراس چند سالی می‌شود که برند خودش را در زمینه‌ی تولید عطر راه‌اندازی کرده و با استقبال مردم و طرفدارانش هم رو به رو شده است. یکی از عطرهای زنانه‌ای که باندراس برای روزهای گرم بهاری به بازار داده Queen Of Seduction، (کوئین آو سداکشن)  است. این عطر به خاطر تاکید بر پایه‌ی آب بسیار خنک و دوست داشتنی است و با ترکیب گریپ فروت، گل صد تومانی و چوب سدر، عطری جذاب و گیرا به حساب می‌آید.

خرید اینترنتی عطر آنتونیو باندراس

کنزو و خاطره‌های خوب

بهار را با عطر گل‌ها سپری کردن، حس خوبی به آدم می‌دهد. «کنزو»، (Kenzo)، به همین منظور عطر Flower in the air را طراحی کرده تا دل عشاق بهار را ببرد و حالشان را خوب کند. تمشک، مگنولیا و گاردنیا، جزو رایحه‌های اصلی این عطر است. ضمن اینکه شیشه‌ی این عطر جالب هم انگار یک گل را در خودش حبس کرده است. کنزو به عنوان هدیه برای عزیزان هم ایده‌آل است.

خرید اینترنتی عطر کنزو

حال و هوای شرقی لبنان

کسانی که پیگیر اخبار مد و لباس باشند با برند مطرح لبنانی، ای ساب ، (Elie Saab) آشنا هستند. الی ساب یکی از برندهایی است که در زمینه‌ی تولید محصولات لاکچری هم فعالیت می‌کند. عطر Rose Couture یکی از شاهکارهای الی ساب برای راضی کردن سلیقه‌ی خاص مشتریانش است که رایحه‌ی خوش گل‌ها را در خودش جا داده است. گل رز، گل صد تومانی، شکوفه‌ی پرتقال، هلو، وانیل و یک دنیا رایحه‌ی خوش و معتدل دیگر در شیشه‌ی ۹۰ میل این عطر جمع شده‌‌اند و نوید یک رایحه‌ی شاد را می‌دهند.

خرید اینترنتی عطر الی ساب

مشاهده و خرید تمام عطرهای زنانه

مشاهده و خرید تمام عطرهای زنانه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.