فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
برند دیور

۷۰ سال برتری برای دیور و جشنی برای زن‌ها!

دیور (Dior) روز دو شنبه (سوم جولای) ۷۰ سالگی اش را جشن گرفت. جشنی که پر بود از ستارگانی که طرفدار یکی از مشهورترین‌ و لوکس‌ترین خانه‌های مد دنیا هستند. آن‌ها آمده بودند تا اولین شوی ماریا گرازیا چیوری در فضای آزاد را تماشا کنند، یک شوی زنانه‌ی تمام عیار!

حتما همه‌ی ما اسم دیور را شندیده‌ایم، یک برند فرانسوی و البته از زاویه‌ی دیگری یک خیاط خلاق که یک روز تصمیم گرفت بر خلاف خواست پدر و مادرش که دوست داشتند او یک دیپلمات شود، خانه‌ی مد خودش را راه اندازی کند.کریستین دیور

شانس با کریستین دیور (Christian Dior) یار بود، از دوران جنگ جهانی دوم و زمانی که برای همسران افسران نازی لباس می‌دوخت، عبور کرد و توانست به یکی از برندهای مورد علاقه‌ی مشاهیر تبدیل شود. حالا خانه‌ی مدی که در سال ۱۹۴۶ راه‌اندازی کرده است، ۷۰ سالگی این همراهی را جشن می‌گیرد.

ستاره‌هایی مانند کارلا برونی، چارلیز ترون، شارون استون، مونیکا بلوچی، اوا گرین، جود لا، ناتالی پورتمن، جنیفر لارنس و ریحانا از سفیران این برند در زمینه‌های مختلف بوده و هستند.

دیور که در ابتدا تمام فعالیت خود را روی طراحی لباس، کفش و انواع اکسسوری زنانه متمرکز کرده بود و سپس بخش‌های Dior Homme و Baby Dior را برای مردان و کودکان افتتاح کرد، شوی ۷۰ سالگی‌اش بار دیگر به نمایشی کامل از زنانگی در تمام طراحی تبدیل شد.مدیر خلاق برند دیور

ماریا گرازیا چیوری (Maria Grazia Chiuri) که از سال ۲۰۱۶ به عنوان اولین زن، در مسند مدیر خلاق دیور تکیه زد، از همان ابتدا راه خود را مشخص کرد. او در اولین شوی خود در خانه‌ی مد دیور و برای لاین تابستان و بهار ۲۰۱۶ تی شرت‌هایی را طراحی کرد که روی آن از عبارت We Should All Be Feminists استفاده شده بود.

جشن ۷۰ سالگی دیور فرصتی بود برای آنکه یک بار دیگر اهمیت زنان تاثیرگذار در تاریخ را به رخ بکشد، او نمایش خود را با نقل جملاتی از خود کریستین دیور آغاز کرد:

یک کالکشن مد باید نماینده‌ی همه‌ی زنان در هر کشوری باشد.

پوشاک دیور

چیوری در نمایش خود تلاش کرد قدرت زنان را این طور به نمایش بگذارد:

  • دامن‌های بلند تا روی زانو که از مهمترین مدهای دهه‌ی ۱۹۵۰ و یادآور سال‌های ورود زنان به عرصه‌های مردانه است.
  • پلیورهایی با فرم آزاد و پلیسه دار که با نام “امیلیا ارهارت”، نخستین زنی که پرواز تک نفره را در عرض اقیانوس اطلس انجام داده، نام گذاری شده بود.
  • سرهمی زغالی رنگ با آستین‌های بالا زده و استایل آسیایی با نام “سیام” برای یادآوری استایل زنان تایلندی.
  • پیراهن تور و زیبا با نام “اندولوسیا” برای یادآوری استایل رایج زنان اسپانیایی.

ماریا گرازیا چیوری، امروز در صف اول و اگر دقیق‌تر بگوییم پیشروی بیش از هزار طراح و استایلیست و نقاد عرصه‌ی مد است و در واقع تاثیرگذارترین زن در دنیای مد و فشن به شمار می‌رود.

مشاهده انواع لباس، کفش و اکسسوری زنانه

مشاهده انواع لباس، کفش و اکسسوری زنانه

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. مریم یزد

    بیشتر در مورد برندای لوکس بنویسید لطفا مرسی

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.