فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید آنلاین زیورآلات زنانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

۱۰ باید و نباید استفاده از زیورآلات زنانه با مد ۹۶

زیورآلات زنانه از گوشواره‌های براق و زیبا گرفته تا یک کیف دستی کوچک یا کمربند، همان بخش‌هایی از تیپ زنانه شما هستند که شاید بیش از لباس‌ها مورد توجه قرار گیرند و دیده شوند، پس بهتر است باید و نبایدهای یک انتخاب درست را بر اساس مد سال ۹۶بدانید.

اینکه کدام گردنبند زنانه را با کدام گوشواره ست کنید، یا کفش و کیف خود را چطور در کنار هم قرار دهید نه تنها برای رفتن به یک مهمانی اهمیت دارد بلکه برای تیپ روزمره و یا استایل کاری شما هم مهم است.

نحوه انتخاب اکسسوری‌ها و زیورآلات زنانه می‌تواند به دیگران این پیام را منتقل کند که شما تا چه میزان به جزییات اهمیت می‌دهد و برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید.

با رعایت ۱۰ نکته ساده می‌توانید نحوه استفاده خودتان از اکسسوری‌ها و زیورآلات را وارد مرحله تازه‌ای کرده و همزمان با مد ۲۰۱۷ همراه شوید.

خرید زیورالات زنانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

زیورآلات زنانه و قوانین محدودیت استفاده از آن‌ها

هرچه در کشوی زیورآلات خودتان گذاشته‌اید را برای یک مهمانی کنار هم استفاده نکنید، قرار نیست در یک مهمانی هم گوشواره داشته باشید و هم چند دستبند و هم یک گردنبند بزرگ. اگر قرار است از زیورآلات درشت استفاده کنید، هیچگاه همزمان از سه یا چهار زیورآلات بیشتر را کنار هم نگذارید. فراموش نکنید که مد ۹۶ هم به شما توصیه می‌کند، زیورآلاتی را که در کنار هم به کار می‌برید به لحاظ یکی از فاکتورهای رنگ یا مدل و جنس آن با یکدیگر ست باشند.

بافت شال گردن زنانه

یقه را زیر یک شال گردن بزرگ پنهان نکنید!

اگر یقه پالتو زنانه شما به اندازه کافی برای پوشاندن گردن، بزرگ و پهن است آن را با یک شال بزرگ نپوشانید. یادتان باشد دیگر نیازی به شال گردن یا اضافه کردن یک روسری بزرگ به یقه بزرگ پالتو ندارید. اگر می‌خواهید از گردنتان بیشتر در مقابل سرما محافظت کنید، یک پلیور یقه اسکی بپوشید یا از یک شال سبک‌تر استفاده کنید.

ست جواهرات زنانه

زیورآلات ظریف و کوچک را ست کنید

برخی معتقدند که استفاده از گردنبند و انگشتر و گوشواره در کنار دستبند ست کمی بی‌مزه است و هر بخش از اکسسوری‌ها باید کمی با یکدگیر تفاوت داشته باشد، اما کلیات آن با یکدیگر جور در آید، برعکس برخی دیگر هم معتقدند که حتما تمام زیورآلاتشان باید از یک ست کامل باشد.

ست گردنبند و گوشواره زنانه

اما قاعده این است که اگر اکسسوری‌ها و زیورآلات شما ظریف و کوچک هستند بهتر است همه آن‌ها از یک ست باشند.

خرید کیف و کفش چرم زنانه

قانون کیف و کفش یک رنگ را فراموش کنید

انتخاب یک کیف که درست ست و شبیه و هم رنگ کفش شما است، همیشه راه درست خوشتیپ بودن و داشتن استایل متفاوت و خاص نیست.

مشاهده کیف دستی و دوشی زنانه

مشاهده کیف‌های دستی و دوشی زنانه

ست بوت زنانه و کیف رنگی زنانه

البته کیف و کفش ست در برخی تیپ‌ها زیبا به نظر می‌رسد، اما اگر یک جفت کفش زنانه با رنگ بسیار روشن و براق انتخاب کرده‌اید بهتر است یک کیف با رنگ کنتراست روشن و مخالف رنگ کفش خود را انتخاب کنید.

مدل لباس مجلسی زنانه

انتخاب کنید! یا زیورآلات پر زرق و برق یا لباس روشن

وقتی در مورد تیپ خودتان فکر می‌کنید، این را در نظر بگیرید که دوست دارید کدام بخش از آنچه در استایلتان به کار رفته است بیشتر مورد توجه قرار گیرد و سپس اکسسوری‌ها و سایر بخش‌های لباس را بر اساس آن تنظیم کنید. می‌توانید تصمیم بگیرید مثلا در یک مهمانی لباس‌ها یا آرایش  یا زیورآلاتتان بخش مهم تیپ شما باشد و توجه بیشتری را به خود جلب کند. اما هیچگاه تصمیم نگیرید که کاری کنید که هر سه این موارد، جلب توجه کند. بنابراین اگر یک لباس رنگ روشن انتخاب می‌کنید، بهتر است اجازه دهید لباس شما به خوبی دیده شود و سراغ اکسسوری‌های براق و پرزرق و برق و بزرگ نروید و بالعکس.

خرید ساعت زنانه مجلسی

با لباس مجلسی بی‌خیال بستن ساعت مچی شوید

یک ساعت مچی زنانه شیک با تیپ روزمره، اسپرت یا استایل اداری به خوبی جور در می‌آید اما اگر می‌خواهید یک لباس شب زنانه شیک و خاص بپوشید بهتر است ساعت مچی را فراموش کنید و به جای آن دستبند ببندید.

مشاهده دستبند زنانه

مشاهده دستبندهای زنانه

البته برای یک تیپ مهمانی ساده بستن یک ساعت شیک زنانه مناسب تیپ مجلسی، ایده خوبی است.

ست انگشتر و حلقه زنانه

انگشتر بزرگ و پهن برای هر دستی مناسب نیست!

انگشترهای پهن روی هر دستی زیبا به نظر نمی‌رسد و برای کسانی که انگشتان کوتاه دارند نمی‌تواند جزو آن زیورآلات زنانه زیبا باشد. این در حالی است که حلقه و انگشتر ظریف می‌تواند انگشتان شما را کشیده‌تر نشان دهد، این بار که به فکر خرید انگشتر زنانه جدیدی بودید، این قاعده را به یاد داشته باشید.­

دستکش چرم زنانه

رنگ دستکش زنانه را چطور انتخاب کنیم؟

در این مورد یک قانون ساده وجود دارد، رنگ دستکش شما باید با رنگ یکی از بخش‌های لباس شما ست باشد، مثل کفش، کمربند یا حتی رژ لب. در واقع دستکش باید لااقل با یکی از بخش‌های لباس و تیپ شما هارمونی به وجود آورد.

انواع مدل پیراهن مجلسی زنانه

کفش مشکی با رنگ‌های پاستلی ؟ نه!

اگر یک مدل پیراهن مجلسی یا مانتو با رنگ‌های پاستلی مثل صورتی ملایم یا آبی ملایم را انتخاب کرده‌اید، سراغ یک کفش پاشنه بلند مشکی نروید.

مشاهده کفش پاشنه بلند زنانه

مشاهده کفش‌های پاشنه بلند زنانه

رنگ کفش شما باید کمی روشن‌تر از رنگ لباس باشد و کفش‌های مشکی حداقل این بار نمی‌توانند تیپ شما را بهتر کنند.

زیورآلات سنتی زنانه

زیورآلات سنتی با کدام لباس ؟

اگر یکی از آن دستبندهای مدل هاوایی یا گوشواره بزرگ وینتج (vintage) را انتخاب کرده‌اید، آن را کنار یک لباس پر از طرح‌هاس سنتی و شلوغ نگذارید، با این روش نه لباس شما و نه اکسسوری‌ها دیده نمی‌شوند. بهتر است چنین اکسسوری‌هایی را با یک لباس با رنگ طبیعی مثل خاکی، طوسی، مشکی، سفید یا بژ ست کنید.

اگر به فکر خرید چند تکه از این زیورآلات زنانه هستید و می‌خواهید با مد ۲۰۱۷ همگام باشید، کافی است به جدیدترین کلکسیون‌های برندهای مختلف دنیای مد سری بزنید و از بین آن‌ها انتخاب کنید.

این کلکسیون‌ها را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل دنبال کنید و در کوتاه‌ترین زمان خرید اینترنتی خود را انجام دهید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.