فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند دیجی استایل

قوانین انتخاب کفش پاشنه بلند راحت

کفش پاشنه بلند، استایل هر خانمی را زنانه‌ و جذاب‌تر می‌کند. برای همین هم تمام طراحان کفش در دنیا بخش بزرگی از خلاقیتشان را روی طراحی و ساخت کفش پاشنه بلند می‌گذارند و تلاش می‌کنند مدل‌هایی تحویل مشتریانشان بدهند که با بقیه متفاوت باشد. اما خلاقیت تنها بخشی از داستان طولانی کفش پاشنه بلند است. موضوعی که می‌تواند مشتریان را نگه دارد راحتی این کفش‌هاست. چیزی که ما قرار است در این مقاله بررسی‌اش کنیم. با خواندن این مقاله متوجه می‌شوید چطور می‌توان اندازه‌ی ایده‌آل کفش پاشنه بلند را به دست آورد و چه چیزهایی باعث راحتی بیشتر کفش شما می‌شوند.

کفش پاشنه بلند به درد من می‌خورد؟

بعضی از خانم‌ها نسبت به بقیه ارتباط بهتری با کفش پاشنه بلند برقرار می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید شما هم جزو آن‌ها هستید یا نه  اولین نکته این است که به مدل راه رفتنتان توجه کنید. اگر وقت‌هایی که در خانه هستید زیاد روی پنجه‌ی پا راه می‌روید و یا به جای اینکه موقع راه رفتن وزنتان را روی پاشنه بیندازید روی نوک پا راه می‌روید احتمالا استفاده از کفش پاشنه بلند برایتان کار سختی نخواهد بود. دومین نکته توجه به «سینوس تارسی» است! اسمش عجیب است اما خودش چیز عجیبی نیست. سینوس تارسی، بخشی از پا است که در تصویر زیر نشان داده می‌شود. کسانی که این سینوس در آن‌ها آزادتر از بقیه باشد کفش پاشنه بلند را راحت‌تر از بقیه می‌پوشند.

سینوس تارسی

چطور اندازه‌ی ایده‌آل پاشنه را به دست بیاوریم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید اندازه‌ی پاشنه‌ای را که برایتان مناسب است به دست بیاورید این است: روی یک صندلی با پشتی صاف بنشینید. یک پایتان را صاف، روی زمین بگذارید و پای دیگر را مطابق تصویر صاف اما ریلکس، توی هوا نگه دارید. بدون اینکه سعی کنید پا را خم کنید یا از وضعیت ریلکسش خارج کنید.

کفش پاشنه بلند و پاشنه ایده‌آل

مطابق تصویر زیر، فاصله‌ی بین گردی کف پنجه و گردی پاشنه را اندازه بگیرید. نتیجه‌ای که به دست می‌آید اندازه‌ی پاشنه‌ی ایده‌آل برای شماست. از آنجایی که این کار نیاز به انعطاف زیادی دارد و ممکن است پا از وضعیت معمولش خارج شود می‌توانید از کسی بخواهید این کار را برایتان انجام دهد.

اندازه گیری پاشنه کفش

 

راه دوم، روی پنجه راه بروید

بدون اینکه بیش از حد تلاش کنید و بدون اینکه گردی کف پنجه از زمین بلند شود، روی پنجه‌ی پا قرار بگیرید. ببینید تا چه اندازه بلند شدن شما را در وضعیت راحتی قرار می‌دهد. در این وضعیت از یک نفر بخواهید فاصله‌ی پاشنه و زمین را اندازه بزند. این اندازه هم ایده‌آل برای کفش پاشنه بلند شماست.

اندازه ایده آل پاشنه کفش

به شکل پاشنه توجه کنید

حالا که متوجه شدید چه اندازه پاشنه‌ای برای شما مناسب است، وقتش رسیده با نکات دیگری که باعث راحتی بیشتر شما می‌شوند، آشنا شوید. اولین نکته توجه به شکل پاشنه است. پاشنه‌های نوک تیز و باریک، بیشترین میزان فشار را روی کمر زنان وارد می‌کنند و کمترین تعادل ممکن را به آن‌ها هدیه می‌دهند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر راحتی ستون فقراتتان حتی در طول چند ساعت مهمانی برایتان مهم است، که باید باشد، تا حد امکان سراغ این پاشنه‌ها نروید. در عوض پاشنه‌های مربعی و مستطیلی چون سطح تماس گسترده‌تری با زمین دارند، فشار را روی کمر پخش می‌کنند و نمی‌گذارند کمرتان زیاد اذیت شود. سعی کنید این مدل‌ها را در نظر داشته باشید.

کفش پاشنه بلند تابستانی

مراقب پنجه باشید

واقعیت این است که اگر پنجه‌ی کفش پاشنه بلند راحت باشد، پنجاه درصد از مشکلات این کفش‌ها حل می‌شوند! در فصل‌های گرم سال سراغ مدل‌های جلو باز بروید که کمترین میزان فشار را روی پنجه‌ی پا وارد می‌کنند. پنجه‌های نوک تیز را هم تا جایی که امکان دارد از دور خارج کنید مگر اینکه استایلتان وابسته به آن باشد و اندازه‌ی پاشنه آنقدری نباشد که فشار زیادی به پنجه‌هایتان وارد شود. پیشنهاد ما استفاده از مدل‌هایی با پنجه‌ی گرد یا مربع است.

کفش پاشنه بلند نقره‌ای

به جنس کفش دقت کنید

درست است که بازار پر از کفش پاشنه بلند است و خیلی‌هایشان هم قیمت‌های مناسبی دارند اما یادتان باشد کیفیت بالا با قیمت پایین همراه نمی‌شود. بنابراین به خصوص روی  جنس کفش پاشنه بلند جدیدتان سرمایه‌گذاری کنید و از جیر مرغوب یا چرم اصل استفاده کنید. این دو جنس راحتی بیشتری برای پای شما فراهم می‌کنند. چرم مصنوعی و انواع پلاستیک به خاطر خشک بودن و مرغوب نبودن فشار بیشتری به پاها وارد می‌کنند و ممکن است باعث زخم شدن شوند.
خرید اینترنتی کفش زنانه فروشگاه دیجی استایل

مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه بلند زنانه

مشاهده و خرید انواع کفش پاشنه بلند زنانه

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.