فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
خرید اینترنتی لباس زنانه فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

پونت روما، برندی از اسپانیا

پیدا کردن مدل لباس زنانه‌ای که برای خانم‌های سخت پسند مناسب باشد کار آسانی نیست. برند اسپانیایی «پونت روما»، (Punt Roma) یکی از برندهایی است که به طور تخصصی در زمینه طراحی لباس خاص و راحت برای خانم‌ها فعالیت می‌کند و مدتی است با همکاری فروشگاه اینترنتی دیجی استایل وارد ایران شده است. بعضی از لباس‌های این برند شامل بلوز، دامن، شلوار و کیف را برایتان ست کرده‌ایم تا اگر دنبال خرید لباس زنانه بودید یا دوست داشتید از مدل‌ها ایده بگیرید، بتوانید از نمونه محصولات این برند استفاده کنید.

ست لباس زنانه برای مهمانی دورهمی

از آنجایی که بسیاری از خانم‌ها به پوشیدن رنگ‌های تیره علاقه بیشتری دارند ما در این ست یک شومیز با رنگ غالب مشکی را انتخاب کردیم. برای انتخاب کیف و شلوار سراغ رنگ حاشیه شومیز رفتیم و شلوار و کیفی شبیه به آن را در مجموعه قرار دادیم.

سراسر مشکی اما شیک

پوشیدن تاپ یا بلوزی که روی آن کار شده باشد می‌تواند انتخاب خوبی برای مهمانی‌های رسمی باشد. نکته مهم این است که بقیه اجزای ست لباس زنانه شما باید ساده انتخاب شوند.

بازی با رنگ‌های خنثی

اگر در کمد هر کسی چهار رنگ مشکی، سرمه‌ای، سفید و طوسی وجود داشته باشد انتخاب‌های زیادی برای ست کردن لباس خواهد داشت. ما در این ست، شومیز سفید را کنار دامن سرمه‌ای نشاندیم و برای اینکه کمی حس و حال به آن اضافه کنیم یک کیف زرشکی را به مجموعه اضافه کردیم.

رنگ پاشی روی استایل

رنگ‌هایی که در چرخه‌ی رنگ‌ها نزدیک به هم هستند، کنار هم قرار دهید تا ست لباس زنانه زیبایی برای خودتان خلق کنید. ما در مورد این ست همین کار را کرده‌ایم. ضمن اینکه رنگ تاپ پر انرژی است و می‌تواند برای روحیه خانم‌ها خوب باشد.

 یک ست ملایم و روشن

طوسی روشن، کیف سرمه‌ای و یک بلوز آستین بلند صورتی، ترکیبی را ایجاد کرده‌اند که احتمالا خانم‌هایی با روحیه‌های هنری و یا رمانتیک بیشتر می‌پسندند.

مشاهده و خرید محصولات پونت روما

مشاهده و خرید محصولات پونت روما

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.