فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس مجلسی زنانه کوییز

نگاهی به دنیای لباس‌های مجلسی با کوییز

دنیای لباس‌های مجلسی زنانه، پر از رمز و راز است؛ از مدهای تازه تا استایل‌های خاص و متفاوت. برند کوییز (Quiz)، تعریف کاملی از این دنیای ظریف و جذاب دارد.

مدل لباس مجلسی زنانه جدید

کوییز و زنانی که مد را می‌شناسند

برند کوییز طراحی‌هایش را به زنانی اختصاص داده است که دنیای مد را می‌شناسند و برای این زنان از دل کت واک‌ها (catwalks) بهترین مدل‌های مجلسی را انتخاب کرده و برای استایل مهمانی آماده می‌کند.

از کفش و انواع پیراهن و بلوز گرفته تا زیورآلات، کوییز هر آنچه را که برای یک تیپ مجلسی کامل نیاز دارید، متناسب با جدیدترین ترندها (Trends) طراحی می‌کند.

فرمول کیفیت، زیبایی و استایل در کنار قیمت‌های مناسب، این برند را به یکی از محبوب‌ترین نام‌های مد مجلسی زنانه تبدیل کرده است.

مدل لباس مجلسی زنانه

مشاهده انواع لباس زنانه کوییز

مدل بلوز مجلسی زنانه

چرا کوییز بپوشیم؟

  • همگام بودن با جدیدترین مدها
  • تناسب با نیازها و استایل‌های مختلف
  • قیمت‌های به صرفه
  • کیفیت بالا
  • همخوانی با سلیقه‌های مختلف زنان در هر سن و موقعیت

مدل پیراهن مجلسی زنانه

برای یک موقعیت خاص

کوییز متخصص مد زنانه است، از جین گرفته تا پاشنه بلندها و پیراهن‌های رنگی. اما آنچه بیشتر از همه این برند را معروف و محبوب کرده، مجموعه لباس‌های مجلسی آن است.

اگر می‌خواهید یک استایل روزمره با روحی کاملا زنانه را انتخاب کنید یا بلوزی را می‌خواهید که در عین سادگی، جزییات خاص داشته باشد، کوییز برند شما است.

اما بیش از همه این‌ها، اگر به فکر آماده شدن برای یک موقعیت خاص هستید، به یک مهمانی بزرگ دعوت شده‌اید و دوست دارید در آن بدرخشید و به جای لباس‌های مجلسی خسته کننده یک مدل متفاوت می‌خواهید، وقت آن است که نگاهی به مجموعه لباس مجلسی کوییز بیاندازید.

مشاهده انواع پیراهن مجلسی کوییز

مشاهده انواع پیراهن مجلسی کوییز

مدل بلوز مجلسی زنانه

کدام مدل لباس مجلسی ؟

کوییز برای استایل مجلسی شما انتخاب‌های متنوعی دارد:

  • یک بلوز مجلسی را با شلوار جین ست کنید با آن کفش تخت بپوشید، زیورآلاتی مثل گوشواره‌های بلند می‌تواند این تیپ نیمه مجلسی را کامل کند.
  • یک پیراهن بلند کلاسیک یا پیراهن مجلسی کوتاه و طرح‌دار را انتخاب کنید و با کفش پاشنه بلند بپوشید. یک دستبند براق یا گردنبند ظریف را به تیپ خود اضافه کنید و به مهمانی‌های بزرگ و مهم بروید.
  • برای یک دورهمی یا جشن کوچک تابستانی، سرهمی‌ها می‌توانند انتخاب‌های مدرن و خاصی باشند. آن‌ها را هم می‌توانید با پاشنه بلند بپوشید و هم با کفش تخت.

هر کدام از این ست‌ها انتخاب شما باشد، می‌توانید آن را از جدیدترین مجموعه‌های برند کوییز در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل پیدا کنید و به سادگی بخرید.

نگران سختی‌های خرید لباس مجلسی نباشید، دیجی استایل پس از ارسال محصول همچنان در کنار شما است. اگر لباس به هر دلیل مناسب شما نبود یک هفته فرصت دارید آن را پس داده یا عوض کنید.

مشاهده همه محصولات کوییز

مشاهده همه محصولات کوییز

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. مهسا

    اطلاعات دقیقا مطابق سایت اصلی این برند نوشته شده و واقعا نوشته ای مفید و جذاب بود با سپاس از خانوم فلاحی عزیز

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.