فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
رنگ مد سال 96 لباس پسرانه

با رنگ مد سال ، آبی لباس پسرانه را دور بزنید!

لباس پسرانه ی سبز این بار به جای رنگ همیشگی آبی همان چیزی است که مد ۲۰۱۷ و رنگ مد امسال به شما پیشنهاد می‌دهد، اما پسربچه‌ها چطور می‌توانند سبز بپوشند و خوشتیپ باشند؟

سبز یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین رنگ‌ها در انواع لباس بچگانه است، رنگی که هم ظاهر شاداب و زیبایی دارد و هم به راحتی با انوع رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

همین سرزندگی موجود در رنگ سبز هم باعث شده که موسسه پنتون این رنگ را به عنوان رنگ مد سال ۲۰۱۷ انتخاب کند، پس هیچ دلیلی برای این وجود ندارد که سبز را به مدل لباس بچگانه وارد نکنید.

سبز رنگ مد سال 2017 لباس پسرانه

رنگ مدل سال ۲۰۱۷ برای انواع لباس پسرانه

رنگ سبز می‌تواند حال و هوایی متفاوت به انواع لباس پسرانه بدهد، پس کلیشه‌های رنگ آبی را برای پسرها کنار بگذارید و برای پسربچه‌ی خود در هر سنی، سراغ خرید لباس بچگانه ی سبز بروید.

رنگ مد سال 2017 لباس پسرانه

کاربرد رنگ سال در لباس نوزادی پسرانه

اگرچه برای سرهمی نوزاد، بیشتر مادران سراغ رنگ سفید می‌روند که هم شستشوی آن آسان‌تر است و هم رنگ مناسبی برای لباس نوزاد به حساب می‌آید، اما برای بقیه‌ی انواع لباس نوزاد پسر می‌توانید به رنگ‌های دیگری از جمله رنگ مد سال یعنی سبز هم فکر کنید.

یک ست نوزادی از سویشرت و شلوار را انتخاب کنید، که شما را برای ست کردن لباس‌ها به دردسر نمی‌اندازد. اگر لازم است زیر سویشرت لباس خاصی داشته باشید، به راحتی سراغ یک تی شرت پسرانه ی سفید رنگ بروید.

مشاهده ست لباس نوزادی پسرانه

مشاهده ست‌های لباس نوزادی پسرانه

 

می‌توانید یک تی شرت نوزاد سبز رنگ انتخاب کنید و برای شلوار هم به سراغ خرید یک شلوار نوزاد سبز بروید. می‌توانید شلوارها را با تی شرت، در رنگ‌های سفید و کرم یا آبی ست کنید.

سبز رنگی طبیعی است که با سایر رنگ‌های طبیعی به خوبی هماهنگ می‌شود، می‌توانید سراغ یک رنگ متضاد مثل قرمز هم بروید و ست سبز و قرمز زیبایی را برای نوزاد پسر خود به وجود آورید.

مدل لباس بچه گانه پسرانه مد سال 2017

سرتا پا با رنگ مد سال برای ست لباس پسرانه

همیشه رفتن سراغ ست‌های هماهنگ لباس پسرانه کار آسانی است، یک ست لباس پسرانه شامل تی شرت و شلوار را انتخاب کنید و با رنگ سبز حال و هوای لباس‌های پسرانه را تغییر دهید.

رنگ مد سال 2017 مدل لباس پسرانه

اگر برای ست لباس پسرانه ی خود به یک تی شرت نیاز دارید، می‌توانید رنگ‌های طبیعی مانند کرم یا سفید را انتخاب کنید و یا سراغ رنگ‌هایی مانند زرد و آبی بروید.

برای لباس خانه رنگ‌های روشن انتخاب‌های بهتری برای زیر سویشرت پسرانه هستند، اما همیشه یک انتخاب دیگر هم وجود دارد و آن تی شرت مشکی است، که ظاهری قدرتمند به رنگ سبز می‌بخشد.

خرید لباس بچه گانه پسرانه رنگ مد سال 96

استایل کژوال برای پسربچه ای خوشتیپ سبزپوش

مطمئن باشید پسربچه‌ها عاشق آن تی شرت‌های سبز یا زیتونی می‌شوند. طرح‌های چاپی هیجان انگیر را انتخاب کنید یا برای زیر سویشرت سراغ یک تی شرت پسرانه ی ساده بروید.

مشاهده تی شرت سبز پسرانه

مشاهده تی شرت‌های سبز پسرانه

مدل لباس بچه گانه پسرانه تابستانی مد سال 2017

با تی شرت سبزرنگ،چه چیزی بهتر از یک شلوار جین پسرانه می‌توانید انتخاب کنید؟ یک تیپ روزمره و کژوال زیبا برای پسربچه‌های خوشتیپ. برای تابستان سراغ شلوارک بروید و آن را با سبز ست کنید و فراموش نکنید که سبز اگرچه به عنوان رنگ مد سال انتخاب شده است اما بیش از همه یک رنگ تابستانی است، پس در این فصل روی آن بیشتر مانور دهید.

رنگ مد سال 2017 مدل لباس پسرانه

سرتاپا سبز هم بار دیگر انتخاب مناسبی است، شلوار کتان سبز یا شلوارک سبزرنگ را انتخاب کنید، اما برای کمی تنوع این بار سراغ یک کتانی با رنگ متفاوت بروید.

کفش مورد علاقه‌ی پسربچه‌ها کتانی یا کفش ورزشی است و البته شاید بهترین انتخاب برای تیپ پسرانه ای که با رنگ سبز ست می‌شود، یک جفت کتانی سفید رنگ باشد. سراغ کتانی پسرانه آدیداس (Adidas) بروید که هم سفید است و هم کمی جزییات سبزرنگ دارد.

مشاهده کفش آدیداس پسرانه

مشاهده کفش‌های آدیداس پسرانه

مدل کفش کتانی پسرانه 2017 مد سال

جزییاتی مطابق رنگ مد سال در لباس پسرانه

لازم نیست کل تیپ را به ست سبز رنگ تبدیل کنید، می‌توانید با چند جزییات کوچک حال و هوای رنگ مد سال را به لباس های پسرانه بدهید.

کافی است بدانید که چه رنگ‌هایی می‌تواند با سبز ست شود. سبز یکی از آن رنگ‌های طبیعی است که امکان ست شدن با طیف وسیعی از رنگ‌ها را دارد. خاکی، کرم، طوسی، سفید، مشکی و قهوه‌ای به راحتی با سبز ست می‌شوند.

مدل لباس پسرانه سال 2017

اما برای خلاقیت می‌توان سراغ رنگ‌های خیره‌کننده‌تری هم بروید، سبز به عنوان رنگ مد سال به راحتی می‌تواند در کنار قرمز، زرد و آبی قرار گیرد. خودتان را برای انتخاب لباس پسرانه به رنگ‌های خاصی محدود نکنید و از هر رنگی استفاده کنید، کافی است به میزان روشنی و تیرگی در رنگ‌ها دقت کنید تا یک ست زیبا را داشته باشید.

تیپ بچه گانه پسرانه شیک

برای جزییات می‌توانید سراغ انواع کفش پسرانه ی سبز بروید، یا یک کلاه کپ سبز رنگ را به ست لباس‌ها اضافه کنید. به جوراب‌ها هم مثل بقیه لباس‌ها اهمیت بدهید و رنگ آن را با دقت انتخاب کنید.

در نهایت برای ست کردن لباس‌های بچگانه چه پسرانه و چه دخترانه به کمی حوصله و سلیقه و البته مجموعه‌ای از لباس‌های زیبا نیاز دارید که فروشگاه اینترنتی دیجی استایل آن را از برندهایی مانند مانگو (Mango)، ارکسترا (Orchestra)یا پیانو و مکث در اختیار شما می‌گذارد.

دیدگاه کاربران یک دیدگاه

  1. gandom

    مقاله خوب و کاربردی بود

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.