فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل آرایش عروس 2017

مدل آرایش عروس + مدل موی عروس ۲۰۱۷

مدل آرایش عروس در چند سال اخیر، تفاوت‌هایی اساسی با سال‌های گذشته پیدا کرده است. برای مثال هر چقدر در گذشته آرایش‌ها غلیظ تر و ارتفاع شینیون‌ها بیشتر بود، این سال‌ها همه چیز رو به ملایمت گذاشته و عروس را به موجودی بیگانه با داماد و حتی خودش تبدیل نخواهد کرد. برای اینکه از مدل مو و آرایش عروس ۲۰۱۷ با‌خبر شوید این مطلب کمکتان خواهد کرد.

مدل آرایش عروس با سایه صورتی

امسال به طرز غریبی دوستان میکاپ آرتیست با صورتی پیوندی صمیمانه برقرار کرده‌اند و این رنگ را به پشت پلک‌های عروس‌ها اضافه می‌کنند. یکی از دلایل این اتفاق این است که رنگ صورتی یک تم ملایم به آرایش عروس می‌دهد، که هدف نهایی، یعنی طبیعی بودن میکاپ او را دست یافتنی می‌کند. برای این مدل آرایش عروس ، استفاده از رژ لب صورتی پاستلی یا براق توصیه می‌شود.

مدل آرایش عروس با سایه صورتی

مشاهده انواع لوازم آرایش چشم و ابرو

مشاهده انواع لوازم آرایش چشم و ابرو

مدل ابروی عروس

اگر ابروهای پری دارید به جای اینکه هی دستکاری‌شان کنید، به آن‌ها فرصت رشد و پرتر شدن بدهید که امسال داشتن ابروهای نامنظم و پر مد شده است. اگر هم ابروهایتان نازک هستند می‌توانید با استفاده از ژل ابرو و سایه ابرو یا روش‌های دائمی‌تر، ابروهایتان را پر کنید. خلاصه هر کاری می‌کنید بکنید اما از موچین دور بمانید.

مدل ابروی پر

سلام بر آلبالو!

هر چقدر آرایش عروس به طور کلی ساده و ملایم است، رنگ منتخب میکاپ آرتیست‌ها برای رژ لب، سادگی‌اش را خنثی می‌کند. امسال استفاده از رژ لب قرمز آلبالویی با تم‌ها مختلف مد شده است. تناژهای روشن این رژ را برای فصل‌های گرم سال و تناژهای تیره‌اش را در هوای سرد به کار ببرید. بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها بر استفاده از رژ لب‌های قرمزی که پایه نارنجی دارند، تاکید کرده‌اند.

رژ لب آلبالویی

مشاهده انواع لوازم آرایش لب

مشاهده انواع لوازم آرایش لب

چشم گربه و جذابیت

مدل خط چشمی که به اکثر چشم‌ها می‌آید، شیک و ساده است و هیچ وقت هم از مد نمی‌افتد، کدام است؟ اگر جوابتان مدل گربه‌ای است، درست است. برای داشتن آرایش طبیعی خط چشم نازک گربه‌ای برای عروس‌ها ایده‌آل است.

مدل موی عروس، باز و طبیعی

یکی از اتفاقات جالبی که امسال برجسته‌تر از چند سال اخیر شده، استفاده از مدل موی باز و ساده برای عروس است. در این مدل دیگر خبری از شنیون کردن مو و تبدیل کردن سر به برج طغرل نیست. موها به ساده‌ترین شکل ممکن دور شانه عروس می‌ریزد.

مدل موی باز برای عروس

اگر هم قرار به جمع کردن موها باشد، موها خیلی ساده و تمیز پشت سر جمع می‌شوند و شبیه هزار تو درست نمی‌شوند.

مدل شینیون ساده

تاجی از گل

استفاده از انواع مدل تاج باز هم برای خودش برو بیایی پیدا کرده است. مدل‌هایی که امسال بیشتر از همه خواهید دید، بر پایه گل طراحی شده‌اند. این مدل‌ها اغلب شبیه تاج گل طبیعی هستند که به خصوص برای عروس بهار و تابستان مناسبند.

مدل تاج عروس با گل

البته مدل تاج‌هایی هم هستند که با استفاده از مروارید و کریستال شبیه گل ساخته شده‌اند که برای عروس‌های تمام فصول کارایی دارند.

تاج عروس با مروارید

ترکیبی از همه چیز

سبکی برای پوشش و آرایش وجود دارد که به عنوان BOHO شناخته می‌شود. این سبک بر استفاده از طرح‌های شلوغ و شاد در لباس و استفاده از گل در آرایش تاکید دارد. اگر دوست دارید سبک بوهو را رعایت کنید، می‌توانید یک تاج گل گرد بر سر بگذارید، موها را باز دورتان بریزید و از سایه‌هایی با رنگ‌های شاد و تند، حتی قرمز کمک بگیرید. البته این سبک در ایران خیلی شناخته شده نیست و استفاده از آن به کار عروس‌های ساختار شکن می‌آید. در غیر این صورت به همان سبک ساده پایبند بمانید.

براق کردن پشت پلک و گونه‌ها

ما این مد روز را معرفی می‌کنیم اما تایید نه! یکی دیگر از مد روزهای دنیای آرایش امسال این است که سطح درخشش گونه‌ها و پشت پلک‌ها را دوباره از نو تعریف کنید و تا جایی که می‌توانید بالا ببرید، به عبارت دیگر هر چه براق‌تر، بهتر! در این سبک لب‌های شما باید قرمزی بیشتر از حد معمول داشته باشند اما آرایش چشم‌ها در کمترین شکل خودش باشد.

درباره عروسی بیشتر بخوانید: عروس ، باید و نبایدهای قبل از جشن 

نکته مهم نهایی

به خاطر داشته باشید مد روز آرایش در دنیا با توجه به فرهنگ غربی شکل می‌گیرد. عروس‌های کشورهای غربی معمولا با مفاهیمی مثل آرایشگاه رفتن آشنا نیستند و در اکثر مواقع خودشان آرایش کردن خودشان را بر عهده می‌گیرند یا نهایتا از کمک دوستانشان استفاده می‌کنند، اما در مورد عروس ایرانی اینطور نیست. بنابراین اگر از هر کدام از این مدل‌ها خوشتان آمد، می‌توانید آن را با آرایشگرتان در میان بگذارید و در صورتی که با هم به این نتیجه رسیدید که شما را زیباتر می‌کنند انجامش دهید.

 

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.