فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل آرایش 2017 در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

چطور با مدل آرایش ۲۰۱۷ زیباتر شویم؟

مدل آرایش ۲۰۱۷ درست مثل مدل لباس امسال مسیری را به شما نشان می‌دهد که در عین حال که ساده است نیازی نیست وقت زیادی را برای آن صرف کنید، می‌توانید زیباتر از همیشه هم به نظر برسید، از سایه‌ها تا صورت‌های بدون کرم پودر با مد آرایشی امسال همراه شوید.

سال قبل با تناژ کاملی از رنگ‌های رژ لب همراه بود؛ از قرمز و صورتی و نارنجی معمول گرفته تا مشکی و آبی و زرد، ۲۰۱۶ سال رژ لب‌های رنگی بود. در کنار آن سایه روشن زدن صورت یکی از مهمترین انواع مدل آرایش بود، مدلی که به ما یاد می‌داد با استفاده از کرم پودر و کانسیلر و برنزه کننده های مختلف برجستگی‌ها طبیعی روی صورت ایجاد کنیم. اما همه این‌ها را فراموش کنید چراکه مدل آرایش ۲۰۱۷ رنگ‌ها و طرح‌های تازه‌ای برای آرایش صورت دارد.

مدل آرایش ۲۰۱۷ از مرحله آرایش غلیظ با زیرسازی‌ها و کرم‌های سنگین عبور کرده است و به جای آن یک زیبایی طبیعی با کمترین تلاش برای آرایش کردن را به ارمغان آورده است.

مد آرایش امسال نه تنها در مورد آرایش طبیعی و ساده است بلکه در عین حال پر از رنگ و مدل‌های متفاوت هم هست.­ خط چشم های خاص در آرایش چشم و سایه و رژ لب هایی که ظاهرتان را تازه و متفاوت نشان می‌دهد در کنار رنگ‌هایی که در آرایش صورت ۲۰۱۷ به کار گرفته می‌شود تا حد امکان به کمترین میزان ممکن مورد استفاده قرار می‌گیرند و همین باعث می‌شود که آرایش امسال را آرایشی “فوق طبیعی” بدانیم.

بهار و تابستان امسال با مدل های آرایش خاصی که دارد فصل دختران تنبل و زنان شجاعی است که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن آراسته به نظر برسند و وقت زیادی را برای آرایش کردن جلوی آینه نگذارند.

آرایش بدون آرایش با کرم پودر بورژا

آرایش “بدون آرایش” همه آن چیزی است که می‌خواهید

گاهی رسیدن به یک صورت طبیعی و زیبا که کاملا بدون آرایش و ساده به نظر برسد و در عین حال هیچ نقصی نداشته باشد به اندازه یک آرایش غلیظ صورت وقت می‌برد. با این حال فراموش نکنید که آرایش ساده نه تنها مدل آرایش بهار و تابستان امسال است بلکه آرایشی است که زمان ندارد و برای همیشه زیبا به نظر می‌رسد.

سراغ رنگ‌های طبیعی برای آرایش صورت بروید و البته وقتتان را با کلنجار رفتن با لوازم آرایشی مختلف تلف نکنید، لازم نیست مثل یک آرایشگر حرفه‌ای کرم‌های مختلف را روی صورتتان ترکیب کنید بلکه با یک فرمول ساده آرایش کنید.

رژ لب را کنار بگذارید و به جای آن از بالم لب یا برق لب استفاده کنید، برای آرایش چشم استفاده از یک ریمل حجم دهنده یا بلند کننده مژه‌ها کافی است، به اندازه‌ای از ریمل استفاده کنید که مژه‌ها به هم نچسبند.

مدل آرایش صورت در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

 

مدل آرایش ۲۰۱۷ بدون هیچ کرم پودری

اگر دوست ندارید از کرم پودر استفاده کنید، نگران نباشید، مدل آرایشی امسال هم به شما همین توصیه را می‌کند. پوست طبیعی خودتان را با تمام لکه‌ها و خال‌های کوچک روی آن دوست داشته باشید.

اگر نگران برخی لکه‌های روی پوست صورتتان هستید، تنها از کمی کانسیلر استفاده کنید، کمی کانسیلر در بخش دور چشم برای از بین بردن کبودی زیر چشم و کمی از آن روی لکه‌ها پوست کافی است. می‌توانید از BB Concealer میسلین (MISSLYN) استفاده کنید که در عین داشتن پوشانندگی بالا کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

برای بقیه بخش‌های آرایش می‌توانید از سایه‌های رنگ هلویی یا صورتی ملایم در رژ لب یا رژ گونه استفاده کنید.

مشاهده کانسیلر میسلین

مشاهده کانسیلرهای میسلین

انواع لوازم آرایشی در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

ملایم و زیبا با رژ گونه های رنگی

برای آنکه کمی به صورت خود رنگ اضافه کنید از رژگونه استفاده کنید، می‌توانید سراغ رنگ‌های طبیعی و ساده مثل هلویی بروید یا کمی پررنگ‌تر انتخاب کنید و یک رژ گونه قرمز پررنگ یا صورتی جیغ استفاده کنید.

کمی جسورانه‌تر هم می‌توان عمل کرد، مثلا از همان رژگونه به عنوان سایه هم استفاده کرد و یک تناژ رنگ طبیعی و یک دست را در آرایش صورت خود به سادگی به دست بیاورید.

آرایش چشم 2017

 

سایه چشم های جسورانه و پر رنگ

کافی ست بقیه آرایش صورتتان را ساده نگه دارید و حتی می‌توان گفت از رژ گونه یا رژ لب استفاده نکنید تا جای کافی برای استفاده از یک سایه چشم پررنگ و جسورانه را داشته باشید.

یک سایه چشم رنگی متناسب با رنگ لباس و البته هماهنگ با رنگ پوست خودتان انتخاب کنید و از آن به یک شکل کاملا طبیعی یا با شکل‌های نامنظم یا حتی هندسی مثل حالت یک مستطیل یا خط پشت چشمتان استفاده کنید.

فقط این نکته را رعایت کنید که استفاده از یک سایه چشم قوی به آرایش کم بقیه صورت نیاز دارد. از یک کرم کاملا طبیعی استفاده کنید و رژ گونه را کاملا ساده نگه دارید. به جای رژ لب از براق کننده لب یا بالم استفاده کنید.

ترند سایه چشم دیگر در مدل آرایش ۲۰۱۷ استفاده از سایه چشم‌های پاستلی است، رنگ‌های فانتزی را به آرایش خود وارد کنید و از سایه‌هایی با رنگ‌های صورتی یا سبز و یا آبی پاستلی استفاده کنید. این مدل سایه چشم را می‌توانید در بین رنگ‌های سایه چشم کاتریس (Catrice) پیدا کنید.

برای آنکه هم از سایه در آرایش چشم خود استفاده کرده باشید و هم همچنان به اندازه کافی ساده باشید بهتر است سراغ سایه‌های براق پشت چشم بروید، یک رنگ ملایم براق را انتخاب کنید یا به سادگی تنها از یک سایه براق بدون رنگ در پشت چشم و گوشه‌های چشم خود استفاده کنید.

مشاهده سایه چشم کاتریس

مشاهده سایه چشم‌های کاتریس

عکس آرایش چشم دودی

آرایش چشم دودی همچنان روی مد ۲۰۱۷

آرایش چشم دودی یکی از آن آرایش‌های کاملا کلاسیک به شمار می‌رود و می‌تواند گفت هر سال بخشی از مد آرایشی است و مدل آرایش ۲۰۱۷ هم از این قاعده مستثنی نیست. در حالیه که بقیه آرایش صورتتان را ساده و کم‌رنگ نگه می‌دارید برای چشم‌ها سراغ همه رنگ‌های مشکی بروید، یک سایه چشم مشکی بعلاوه خط چشم و ریمل مشکی همه آن چیزی است که برای آرایش دودی نیاز دارید.

اگر چشم‌های حساسی دارید بی توجه به آن از هر مداد چشم یا خط چشمی استفاده نکنید، آرت دکو (Artdeco) مداد چشم ضد حساسیت را برای کسانی که چشم‌هایشان ممکن است به مواد به کار رفته در یک مداد آرایشی حساسیت نشان دهد طراحی کرده است که به چشم‌ها آسیب نمی‌زند.

مشاهده مداد چشم آرت دکو

مشاهده مداد چشم‌های آرت دکو

ابروهای پهن همچنان دوست داشتی‌اند

یکی از روش‌های ساده نگه داشتن آرایش و صورت این است که فرم طبیعی ابروها را حفظ کنید. ابروهای پهن و پر یکی از مدهای آرایشی سال ۲۰۱۷ است مدی که سال گذشته هم در آرایش برترین مدل‌ها می‌شد، دید. برای آنکه هم ابروهای پر و طبیعی داشته باشید و هم مرتب به نظر برسید کافی است کمی به ابروها فرم کلی داده و همیشه تارهای ابروها را مرتب و به یک سمت شانه کنید و فرم دهید.

می‌توانید از کمی سایه ابرو یا مداد ابرو هم برای ایجاد این فرم کلی در ابروها و پر کردن بخش‌های خالی ابرو استفاده کنید.

مدل آرایش ۲۰۱۷ به شما می‌گوید اگرچه لازم است در هر موقعیتی متناسب با شرایط ظاهر آراسته و زیبایی داشته باشید نیازی نیست که تمام وقت خود را مقابل آینه برای آرایش کردن بگذرانید، کافی است از چند مدل ساده آرایشی استفاده کنید تا هم زیبا و جذاب به نظر برسید و هم به اندازه کافی طبیعی تا آنجا که به نظر برسد کاملا بدون آرایش هستید.

برای داشتن یک آرایش تمیز و مناسب اولین قدم این است که لوازم آرایشی با کیفیت را خریداری کنید، سراغ مارک های لوازم آرایشی معتبر بروید و لوازم آرایشی بهداشتی را به گونه‌ای انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی به پوست آسیب وارد نکنند.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل این امکان را به شما می‌دهد که به سادگی به برندهای آرایشی مختلف از جمله بورژا (bourjois)، انی (ENNY)، ایزادورا(Isadora) یا بیو (BeYu) دسترسی داشته باشید و با مقایسه لوازم آرایشی مختلف و مطالعه ویژگی‌های دقیق هر کدام متناسب با پوست خود بهترن انتخاب را کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.