فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل آرایش 96

“بدون آرایش” برای مدل آرایش ۹۶ !

مدل آرایش ۹۶ و اینکه در سال نو چه مدل مویی را انتخاب کنید یا برای لحظه سال تحویل مدل موها و آرایش صورتتان به چه شکلی باشد، از حالا به یکی از دغدغه‌های شما تبدیل شده است؟ چطور است به یک آرایش “بدون آرایش” که اتفاقا روی مد ۲۰۱۷ است فکر کنید!

برخی از ما آرایش را به عنوان یک تفریح شروع کردیم اما حالا به یکی از عادات روزانه تبدیل شده است. این عادت که هر روز میزان زیادی آرایش صورت را روی پوستتان نگه دارید، برای پوست شما چندان مناسب نیست.

حالا اگر بخواهید یک آرایش غلیظ را به عادت هرروزه خودتان تبدیل کنید، نه تنها شما را زیباتر نشان نمی دهد، بلکه به مرور زمان باعث ایجاد ناراحتی های پوستی می شود.

مدل آرایش ۹۶ همراه با سلامت پوست و بدن

اگر به فکر انتخاب مدل آرایش ۹۶ هستید و می‌خواهید بدانید در دید و بازدیدهای سال نو یا در اولین روز سال جدید، صورتتان را چطور آرایش کنید یا کدام مدل آرایش چشم مناسب‌تر است، یکی از پیشنهادات ساده و در عین حال زیبا و البته مناسب برای داشتن پوست شفاف و سالم این است که از تکنیک‌های آرایش “بدون آرایش” استفاده کنید.

به شما توصیه می‌کنیم که از آرایش غلیظ و سنگین برای تمام روزها استفاده نکنید، اگرچه که دلتان می‌خواهد در مهمانی‌ها زیباتر از همیشه به نظر برسید، راه‌هایی وجود دارد که این زیبایی را طبیعی‌تر نشان دهید.

اگر شما هم می خواهید وقت زیادی را صرف آرایش نکنید و به سلامت پوست خود اهمیت می دهید، کافی است چند راه ساده را در پیش بگیرد تا علاوه بر سادگی، در تمام مهمانی‌های عید و پس از آن صورتی تازه و شاداب داشته باشید، کافی است این توصیه‌ها را به صورت هر روزه به کار بگیرید.

کرم نرم کننده پوست صورت و دست

برای آرایش صورت ؛ مرطوب کننده به جای کرم پودر

اگر هر روز از مقدار زیادی کرم پودر یا پنکک برای آرایش صورت خود استفاده می کنید و احتمالا به آن عادت کرده اید، بهتر است بدانید این محصولات آسیب زیادی را به پوست وارد می کند. برای آنکه رنگ پوستتان شاداب تر باشد و در عین حال به پوست آسیب نرسانید، مرطوب کننده های رنگ دار را جایگزین کرم پودر کنید. استفاده از این مرطوب کننده ها یا کرم ضد آفتاب رنگی نکته‌ای است که  مدل آرایش ۹۶ هم به شما توصیه می‌کند. آرایش مدل‌ها، بازیگران و افراد مشهور هم طی سال‌های اخیر به سمت طبیعی‌تر شدن حرکت کرده است و یکی از رازهای این آرایش طبیعی این است که به جای کرم پودر از کرم‌های دیگر رنگدانه‌دار استفاده کنید.

 

انواع ریمل آرت دکو

برای آرایش چشم نیازی به خط چشم نیست!

بعضی از ما خانه را بدون کشیدن خط چشم ترک نمی کنیم، این عادت برای چشم ها چندان مفید نیست و البته کشیدن خط چشم به صورت روزانه وقت زیادی می برد. مدل آرایش ۹۶ به شما پیشنهاد می‌دهد این بار که از خانه بیرون رفتید این مرحله از آرایش صورت را ترک کنید و مطمئن باشید نکشیدن خط چشم تاثیری آنچنانی در ظاهر شما نمی گذارد تنها دیگر لازم نیست هر چند دقیقه چشم هایتان را در آینه بررسی کنید.

اگر به کمی آرایش ساده برای چشم ها نیاز دارید، سراغ ریمل بروید و سعی کنید در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید تنها یک یا دو لایه ریمل کافی است برای آنکه چشمان شما زیباتر دیده شود.  انواع ریمل‌های آرت دکو (Artdeco) این امکان را به شما می‌دهد که با توجه به فرم چشم و مژه‌ها بهترین آرایش را داشته باشید.

مشاهده ریمل آرت دکو

مشاهده ریمل‌های آرت دکو

خرید بالم لب رنگی کاتریس

برق لب به جای رژ، برای یک آرایش لب طبیعی

لازم نیست از رژ لب برای زیباتر کردن لب ها استفاده کنید، رژ لب را برای موقعیت های خاص تری کنار بگذارید. اگر می خواهید لب هایتان شاداب به نظر برسد بهتر است از براق کننده لب ویتامینه استفاده کنید. این جایگزین نه تنها برای لب ها مفید است و به تدریج با بهبود وضعیت پوست لب باعث براق شدن و خوشرنگ شدن لب ها می شود، بلکه در همان لحظه لب های شما را براق و زیبا نشان می دهد. می‌توانید از بالم لب کاتریس (catrice) برای داشتن لب‌های نرم و در عین حال زیبا استفاده کنید.

مشاهده نرم کننده لب کاتریس

مشاهده نرم کننده لب کاتریس

با مدل آرایش 96 بدون آرایش زیبا باشید

آرایش ساده مطابق با مدل آرایش ۹۶

در نهایت اگر سراغ لوازم آرایشی تان می روید بهتر است قواعد یک آرایش ساده را رعایت کنید و در استفاده از هیچ کدام از مواد آرایشی زیاده روی نکنید. رعایت این قاعده ساده باعث می شود زیباییتان طبیعی تر به نظر برسد. علاوه بر آن سراغ برندهای لوازم آرایشی شناخته‌تر بروید، بهتر است خرید لوازم آرایشی را از برندهایی انجام دهید که لوازم آرایش ارگانیک و طبیعی را در اختیار شما قرار می‌دهد، لوازمی که کمترین آسیب را به پوست بدن شما و البته طبیعت می‌زند.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل این امکان را برای شما فراهم می کند که از بهترین لوازم آرایشی بدون ضرر و لوازم مراقبت پوست استفاده کنید. کافی است وارد سایت شده و آنچه می خواهید را در کوتاه ترین زمان و از بین برندهای معتبری چون ایزادورا (Isadoraاسنس(essence) و بورژا (Bourjois) انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.