فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس زنانه ی 96

این ۱۰ مدل لباس زنانه و اکسسوری را بخرید!

مدل لباس زنانه ای که انتخاب می‌کنید نشان می‌دهد در هر موقعیت چقدر به قوانین لباس پوشیدن آنجا و انتخاب بهتر لباس اهمیت می‌دهید. حتما برای شما پیش آمده که احساس کنید با یک کمد پر از لباس‌های جورواجور برای یک موقعیت خاص هیچ لباسی ندارید، شاید دلیل این باشد که شما همه‌ی لباس‌های ضروری را ندارید!

برخی از انواع مدل لباس زنانه وجو دارد که شاید فکر کنید چندان به تیپ شما نمی‌آید یا از آن اصلا استفاده نمی‌کنید. این لباس ها دقیقا همان‌هایی هستند که در موقعیتی که لباس مناسبی برای پوشیدن ندارید، به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

این ۱۰ پیشنهاد مجموعه‌ای از پیشنهادات استایلیست‌های مشهور است تا شما در هر موقعیتی لااقل یک دست لباس ساده و مناسب داشته باشید و به راحتی و البته با استایلی متفاوت از آن عبور کنید.

مدل کت مجلسی زنانه

پیشنهاد اول : یک مدل کت زنانه مشکی رنگ

یک کت زنانه با دوختی زیبا و شیک و مدلی کلاسیک نه تنها یک انتخاب با روحیه‌ی کاملا زنانه است بلکه برای هر فرم بدنی می‌تواند مناسب باشد. یکی از سه استایل زیر را انتخاب کنید:

  1. استایل روزمره : کت مشکی با تی شرت و شلوار جین زنانه
  2. استایل مجلسی: کت مشکی یا تاپ مجلسی ی دامن کوتاه مشکی رنگ
  3. استایل رسمی: کت مشکی با شلوار پارچه‌ای یا کرپ زنانه و کفش پاشنه بلند

چطور بفهمیم کتی که انتخاب کرده‌ایم، اندازه‌ی درستی دارد؟ فرم یک کت زنانه ی خوش‌دوخت باید به گونه‌ای باشد که ساسون آن درست از روی سینه عبور کرده و روی گودی پهلو و کمر شما تاکید بیشتری به وجود آورد.

برای انتخاب مدل و خرید کت مورد نظر خود به مدل‌های متنوع پونت روما (punt roma) یا مانگو (mango) سر بزنید.

مشاهده تمام کت زنانه

مشاهده تمام کت‌های زنانه

مدل شال و روسری زنانه

پیشنهاد دوم: شال زنانه با طرح پلنگی

شاید شال پلنگی ، طرح مورد علاقه شما نباشد، اما کاربردی است. شال پلنگی زنانه یکی از آن اکسسوری‌های کلاسیکی است که با هر بلوز یا تی شرتی برای یک تیپ نیمه رسمی یا کاملا روزمره می‌تواند ست شود. با شال خود یکی از دو ترکیب زیر را انتخاب کنید:

  • شال پلنگی در کنار تی شرت و شلوار جین برای تیپ روزمره
  • بلوز و دامن مجلسی بعلاوه ی شال پلنگی برای رفتن به مهمانی

مدل کفش عروسکی زنانه

پیشنهاد سوم: کفش عروسکی برای مدل لباس زنانه ی تابستانی

کفش عروسکی مهمترین مدل کفش بهاره ای است که باید داشته باشید، با هر لباسی ست می‌شود و ظاهری بانمک و دخترانه دارد.

اگرچه مشکی برای خرید لباس زنانه یا کفش اولویت دارد، اما در این مورد قرمز پیشنهاد اول است.
یک جفت کفش عروسکی زنانه ی قرمز، رنگی خیره‌کننده به لباس‌های تابستانی و بهاری شما می‌دهد. می‌توانید آن را با یک پیراهن راه راه یا یک مانتو مجلسی ست کنید.

کفش عروسکی‌تان را می‌توانید از بین مدل‌های کفش تخت جنیفر (jennyfer) یا کرت گایگر (kurt geiger) انتخاب کنید.

مشاهده تمام کفش تخت زنانه

مشاهده تمام کفش‌های تخت زنانه

مدل تی شرت زنانه

پیشنهاد چهارم: بلوز و تی شرت زنانه راه راه

طرح راه راه بازگشته است تا شما انتخابی برای هر موقعیت نیمه رسمی یا هر مهمانی کوچک و خانوادگی داشته باشید.

چرا راه راه بپوشیم ؟ طرح راه راه به اندازه‌ی کافی کلاسیک است تا در هر موقعیتی کاربرد داشته باشد. یک بلوز یا تی شرت زنانه ی راه راه  را می‌توانید زیر همان کت زنانه ی مشکی خودتان بپوشید یا با یک دامن کوتاه تابستانی ست کنید.

مدل گردنبند زنانه مروارید

پیشنهاد پنجم: یک گردنبند ساده

برای آنکه در هر موقعیت و با هر تیپی مطمئن باشید، زیورآلات مناسبی دارید که با آن همخوانی دارد، بهتر است یک گردنبند کاملا ساده اما شیک را در مجموعه‌ی اکسسوری‌های خودتان جای دهید.

نکته: اگر پوست سردی دارید از رنگ نقره‌ای در زیورآلات استفاده کنید و اگر پوست شما گرم است سراغ رنگ طلایی بروید.

یک گردنبند زنانه طلا یا نقره می‌تواند انتخاب مناسبی برای تیپ مجلسی یا روزمره باشد. پس بهتر است همیشه سراغ زیورآلات پر زرق و برق نروید و فراموش نکنید که یک انتخاب ساده می‌تواند در عین داشتن زنانگی و زیبایی، کارتان را راه بیاندازد.

برند فرانسوی پارفوآ (parfois) مجموعه‌ای از این زیورآلات کلاسیک و ساده را دارد.

مشاهده تمام گردنبند زنانه

مشاهده گردنبندهای پرفوآ

مدل پیراهن مجلسی زنانه جدید

پیشنهاد ششم: یک پیراهن کوتاه زنانه مشکی رنگ

هر زنی می‌داند که داشتن یک پیراهن زنانه با قد کوتاه بالای زانو و رنگ مشکی چقدر ضروری است. این مدل پیراهن زنانه ویژگی‌های مهمی دارد:

  1. برای مهمانی‌های کوچک، یک انتخاب ساده و مناسب است.
  2. با کمی زیورآلات پر زرق و برق و آرایش خاص می‌توان آن را در عروسی و مهمانی‌های بزرگ پوشید.
  3. پیراهن کوتاه مشکی با هر مدل آرایش صورت و چشم و هر مدل زیورآلاتی همخوانی دارد.
  4. با خیال راحت می‌توانید رنگ‌های مختلف کیف و کفش را با آن ست کنید.

در انتخاب پیراهن مشکی کوتاه به چه نکاتی توجه کنیم ؟ به دنبال پیراهنی باشید که جزییات زیبایی داشته باشد، مانند یک تور روی آستین یا یک کمربند زنانه ی ظریف روی کمر آن، که در عین سادگی مدل پیراهن را ویژه و خاص می‌کند. فراموش نکنید که در خرید لباس زنانه به ویژه پیراهن‌ها، پیدا کردن سایز و اندازه ی درست و مناسب برای بدنتان ضروری است.

خرید جوراب شلواری زنانه مشکی

پیشنهاد هفتم: جوراب شلواری مشکی مات

یک جوراب شلواری مشکی رنگ می‌تواند پاهای شما را ظریف‌تر نشان دهد و بعلاوه به شما اجازه دهد پیراهن کمی کوتاه‌تر یا دامن کوتاه را با اعتماد به نفش بیشتری بپوشید. این جوراب شلواری را با رنگ کاملا مشکی و مات انتخاب کنید تا حالت کلاسیک و ساده‌ی آن به شما اجازه دهد که آن را در هر موقعیت و با هر رنگ لباسی ست کنید.

برای زمستان : برخی از طراحان مد و استایلیست‌ها در زمستان از حقه‌ی دو جوراب شلواری روی هم استفاده می‌کنند، اما اگر سرمایی هستید می‌توانید برای گرم نگه داشتن پاها از جوارب شلواری تو کرکی (کرک دار) که برای فصول سرد طراحی شده‌ است، استفاده کنید.

مدل ساعت زنانه اسپرت

پیشنهاد هشتم: ساعت زنانه اسپرت و بزرگ

ساعت زنانه بیش از آنکه یک وسیله‌ی کاربردی برای تعیین زمان باشد، یک اکسسوری است که به شما کمک می‌کند، خوشتیپ تر شوید و مدل لباس زنانه ی شما زیباتر دیده شود. پس فراموش نکنید که باید آن را با دقت انتخاب کنید.

پیشنهاد : به ویژه اگر پوست گرمی دارید، بهتر است یک ساعت طلایی اسپرت با صفحه‌ی بزرگ را انتخاب کنید. این رنگ می‌تواند جلوه‌ای خاص به هر لباس شما بدهد و در کنار  هر مدل لباس زنانه ای از تیپ روزمره گرفته تا مهمانی، کاربرد دارد.

مشاهده تمام ساعت زنانه

مشاهده تمام ساعت‌های زنانه

مدل بارانی زنانه

پیشنهاد نهم: کت ترنچ یا بارانی کلاسیک

به بارانی کلاسیک یا همان کت ترنچ بلند خود نه به عنوان یک لباس بلکه به عنوان یک سرمایه‌گذاری نگاه کنید. آن رامی‌توانید در هر زمانی بپوشید و اگر جنس خوبی داشته باشد تا سال‌ها قابل استفاده است چراکه هرگز این مدل از مد نمی‌افتد.­

درباره ی بارانی بدانید:

  • به دنبال یک مدل بارانی با یقه‌ی پهن و کمربند باشید، این مدل می‌تواند اندام شما را زیباتر نشان دهد.
  • بارانی را در روزهای خنک بهاری و پاییزی روی لباس‌های دیگر بپوشید
  • یک بارانی کلاسیک با ترکیب شلوار جین برای استایل روزمره و با ترکیب پیراهن مجلسی مناسب تیپ مهمانی است.

مدل شلوار جین زنانه دم پا

پیشنهاد دهم: شلوار جین زنانه دم پا و آبی رنگ

یک شلوار جین زنانه با مدل دم پا برای هر فرم بدنی مناسب است. آن‌ها را می‌توانید با هر مدل لباس زنانه ای از بلوز مجلسی تا تی شرت روزمره ست کنید.

نکته: می‌توانید زیر شلوار جین دم پا، یک کفش زنانه ی لژدار بپوشید تا در عین حال که تیپ کژوال و راحتی دارید، قدتان هم بلندتر به نظر برسد.

برای خریدهای ضروری ساده‌ترین راهکار پیش از آنکه خودتان را در ترافیک گرفتار کنید و به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید، این است که سراغ یک فروشگاه اینترنتی لباس معتبر بروید و با خیال راحت بین لباس‌ها و برندهای مختلف گشت و گذار کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با مجموعه‌ی بزرگی از برندهای ایرانی و غیرایرانی فعال در زمینه مد و لباس ، خرید لباس زنانه را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند.

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.