فروشگاه اینترنتی خرید لباس و پوشاک دیجی‌استایل

gallery
مدل لباس 2017 مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

از پاریس تا لندن با مدل لباس ۲۰۱۷ برای مردان خوشتیپ

مدل لباس ۲۰۱۷ برای مردان ترندها و تیپ‌های تازه‌ای دارد که می‌تواند شما را به خوش‌پوش‌ترین مرد سال تبدیل کند، این مدها همان‌هایی هستند که امسال پشت ویترین هر بوتیک و در کلکسیون‌های جدید برندها می‌بینید و آن‌ها را به کمد لباستان اضافه می‌کنید.

از دستمال گردن گرفته تا شلوار جین هفته‌‌های مد پاریس و لندن و میلان مدهای تازه‌ای را برای مردانی که می‌خواهند متفاوت دیده شوند، دارد. طرح‌های مردانه مد ۲۰۱۷ از دهه‌های گذشته و تکنولوژی‌های آینده ایده گرفته است تا علاوه بر زیبایی و جذابیت، تفاوت را هم چاشنی تیپ مردانه شما کند.

با همه ترندهای روز در مد سال ۲۰۱۷ همراه شوید و آن‌ها را متناسب با سلیقه خود در ست لباس‌هایتان به کار ببرید.

مدل لباس 2017 در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی کالا

تیپ سفید بزنید!

یک کتانی سفید را با تی شرت یا پیراهن مردانه سفید خود ست کنید یا شلوار کتان سفید بپوشید. سفید مهمترین رنگ بهار و تابستان مد سال ۲۰۱۷ است، پس از کنار آن به راحتی نگذرید. راه‌های مختلفی برای ست کردن رنگ‌های سفید در کنار هم وجود دارد؛ می‌توانید یک شلوار جین سفید را کنار تی شرت سفید بگذارید و برای آنکه کمی با رنگ‌ها بازی کرده باشید، کلاه کپ آبی رنگ را به ست خود اضافه کنید. اگر همه این‌ها کافی نیست یک عینک آفتابی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا همه چیز فوق‌العاده به نظر برسد.

مشاهده پیراهن‌های مردانه سفید

مشاهده پیراهن‌های مردانه سفید

مدل لباس 2017 مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی لباس

به یاد بچگی‌ها لباس بپوشید

مدل لباس ۲۰۱۷ این است که کمی جدیت لباس پوشیدن را برای روزهایی که نمی‌خواهید تیپ رسمی داشته باشید، کنار بگذارید و کمی به دنیای طرح‌های یک تی شرت پسرانه بازگردید. روح جوانی خود را در طرح‌های پسرانه‌ای پیدا کنید که کمی بازیگوشی دارد. این تی‌شرت‌ها را می‌توانید در مجموعه لباس‌های مردانه برند تچر ببینید. کافی است یک تی شرت مردانه با طرح‌های بانمک را با شلوار جین و کتانی ساده‌تر ست کنید تا یک روز متفاوت با تیپی متفاوت داشته باشید.

مشاهده لباس‌های مردانه تچر

مشاهده لباس‌های مردانه تچر

مدل لباس 2017 مردانه در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی لباس

قدرت پیراهن آبی در مدل لباس ۲۰۱۷

پیراهن آبی معمولا همان چیزی است که مردان جوان به دنبالش هستند، یک پیراهن ساده با رنگی محافظه‌کارانه که با هر لباسی به خوبی ست می‌شود و هیچگاه در تیپ شما اشتباهی را به وجود نمی‌آورد. اگر شما هم از همان مردان علاقه‌مند به رنگ آبی در پیراهن مردانه خود هستید، مدل سال ۲۰۱۷ دقیقا همان چیزی است که می‌خواهید! سراغ طیف‌های مختلف رنگ آبی در پیراهن‌های مردانه بروید و حتی یک پیراهن طرح‌دار آبی رنگ انتخاب کنید. می‌توانید در یک موقعیت رسمی‌تر پیراهن آبی خود را با کراواتی با تناژ رنگ مشابه مثل آبی کمی تیره‌تر یا روشن‌تر ست کنید.

اما اگر می‌خواهید با رنگ‌ها بازی کنید، تن‌های مختلف رنگ قرمز به خوبی با آبی ست می‌شوند. برای استایل کژوال هم پیراهن آبی، شلوار کتان ساده و کفش کتانی سفید بهترین ترکیب است.

مدل پیراهن مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

طرح‌های سیاه و سفید را انتخاب کنید

اگر با رنگ‌ها میانه‌ی خوبی ندارید نگران نباشید، مدل لباس ۲۰۱۷ پیراهن و تی شرت سیاه و سفید را برای شما انتخاب کرده است. یک تی شرت طرح‌دار سیاه و سفید انتخاب کنید یا ترکیب رنگ‌های تیپ خود را به صورت سیاه و سفید ست کنید. تیپ سیاه و سفید یک تیپ ساده و در عین حال جالب و شیک است. اگر از ترکیب این دو رنگ لذت نمی‌برید انتخاب دیگر شما این است که در همه لباس‌ها از یک رنگ استفاده کنید، مثلا یک تیپ سرتا پا سبز بزنید یا آبی را در همه لباس‌های خود از کفش گرفته تا پلو شرت داشته باشید.

مدل شلوار جین مردانه در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

جین‌های رنگ روشن انتخاب کنید

اگر شما هم طرفدار شلوار جین یا پیراهن جین هستید، باید بدانید که جین پارچه‌ای است که در مد سال های متمادی جا خشک کرده و همیشه روی مد است، پس با خیال راحت جین‌ها را در کمد لباستان نگه دارید.

اما امسال شلوار جین مد سال، جین با سنگ شور روشن است.­ یک شلوار جین رنگ روشن را برای تیپ تابستانی و بهاری خود انتخاب کنید. اگر سراغ یک کت جین روزمره می‌روید باز هم رنگ روشن را انتخاب کنید.

مشاهده شلوارهای جین مردانه

مشاهده شلوارهای جین مردانه

مدل تی شرت مردانه در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

طرح راه راه در مدل لباس ۲۰۱۷

طرح راه راه یکی از طرح‌های ساده‌ای است که البته مدل‌های مختلف می‌تواند داشته باشد، راه راه درشت، راه راه های برجسته یا چاپی. راه راه‌ها می توانند عمودی یا افقی باشند. همچنین می‌توانید سراغ لباس‌های راه راه مشکی سفید بروید یا یک لباس رنگی را با این طرح انتخاب کنید. رایج‌ترین رنگ برای طرح راه راه، آبی یا سرمه‌ای است. در نهایت اینکه طرح راه راه را می‌توانید هم در یک تیپ رسمی به کار ببرید و هم تیپ کژوال.

مدل کت شلوار مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

رنگ‌ها را از طبیعت بگیرید

طبق مد امسال، رنگ‌هایی در لباس مردانه پرطرفدار است که اصطلاحا رنگ طبیعی باشد، رنگ‌های طبیعی شامل بژ و تناژهای مختلف از کرم و قهوه‌ای یا طوسی می‌شود. رنگ‌های طبیعی نه تنها به راحتی با تناژهای مختلف رنگی ست می‌شوند بلکه هم در تیپ روزمره و غیر رسمی و هم در کت و شلوار مردانه رسمی کاربرد دارند. با استفاده از تناژهای رنگ طبیعی یک تیپ کلاسیک شیک برای خود درست کنید.

دستمال گردن مهمترین اکسسوری ۲۰۱۷

اگر به تیپ‌های جالب و متفاوت علاقه‌مندید، امسال به عنوان اکسسوری سراغ دستمال گردن بروید. یک دستمال گردن رنگی و طرح دار را با تی شرت خودتان ست کنید یا از آن برای یک تیپ نیمه رسمی زیر یقه پیراهن استفاده کنید.

دستمال گردن یکی از اکسسوری‌های مردانه‌ای است که با وجود طرح‌های سنتی که در آن به کار می‌رود می‌تواند یکی از آن جزییات مدرنی باشد که در تیپ مردانه به کار می‌رود.

برای آنکه زودتر از همه به مد سال دسترسی داشته باشید و از انواع مدل لباس ۲۰۱۷ در تیپ خود استفاده کنید، یک راه ساده و کوتاه وجود دارد و آن این است که سری به کلکسسیون‌های ایرانی و غیر ایرانی انواع لباس، کیف، کفش و اکسسوری مردانه در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل بزنید.

 

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه

  1. پیمان

    سلام عاجزانه تقاضا دارم برای سایت دیجی استایل یک اپلیکیشن طراحی کنید تا خرید راحت تر بشه.اینو چند بار از قسمت تماس باما فرستادم.اما هیچ اقدامی انجام نشده.
    و خواهش بعدیم اینه که برای مجلتون در تلگرام یه کانال جدا ایجاد کنید.

    1. نیلوفر فلاحی

      سلام!
      اپلیکیشن دیجی استایل در مراحل نهایی تولید قرار دارد و به زودی در دسترس کاربران قرار می گیرد.
      ایجاد یک کانال برای بخش مجله سایت دیجی استایل هم در حال بررسی و انجام است.
      ممنون از توجه شما

دیدگاه خودتان را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.